נענע10 בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
נענע10: החינוכית חתמה על חוזה עם וואלה ללא מכרז
נענע10 טוענת כי העלאת התכנים של החינוכית באתר וואלה ללא מכרז מנוגדת לחוק חובת המכרזים, פוגעת בעיקרון השוויון בשוק, ואם התכנים ניתנו בחינם - היא דורשת לקבלם לאלתר
  
 
TIM: "גלובס" מתבסס כאתר הכלכלי המוביל בגלישה ממקום העבודה
אתר יד2 זינק ב-16.4% ■ סיום המונדיאל הוביל לירידה בטראפיק של אתרי הספורט ■ ‎‎האתרים הבינלאומיים ממשיכים לבסס את מעמדם בצמרת האתרים בישראל - בהובלת גוגל, פייסבוק ו-YouTube
  
 
סקר TIM לחודש מאי: גוגל ממשיך להוביל את שיעור החשיפה
לגוגל שיעור חשיפה שבועי של 91.9% ■ פייסבוק התחזקה ב-5.2% לשיעור של 68.3% ■ וואלה עלתה ב-6.5% לשיעור של 67.8% ■ במקום השישי מדורג אתר Mako של "קשת" שזינק בכ-16% לשיעור של 38%
  
 
מיזם אינטרנט חדש: "רלוונטי" - זירה מקוונת לתוכן משלים
המיזם פותח בשנתיים האחרונות ע"י רונן ארז, מייסד האתר להשמה משפטית "קודקס", ואולג גולינקר ■ הזירה החדשה תעלה תחילה ב-4 אתרים - "גלובס", nrg, נענע10 ו-msn ישראל
  
 
אלי ראכלין מונה למנהל תחום הניו-מדיה של חדשות ערוץ 10
יהיה אחראי במסגרת תפקידו על הקשר בין חדשות 10 לאתר נענע10, על ניהול עמודי הפייסבוק של חברת החדשות וכן על פעילות הסלולר
  
 
פשרה משפטית בין וואלה לנענע10: עובד בכיר "יצונן" ל-45 יום
נענע10 טענה כי וואלה מבקשת להעסיק את העובד כדי להשיג מידע סודי ■ וואלה: "הטענות של נענע10 הזויות" ■ נענע10: "אילן ישועה לא מעניין אותנו"
  
 
סקר TIM לחודש אפריל 2010: "גלובס" מוביל את אתרי הכלכלה
"גלובס" מוביל בטבלה הכללית עם זינוק של 26%, בהשוואה ל"דה מרקר" שאיבד כ-9% והידרדר למקום 17 ■ "גלובס" מוביל בפער גדול גם בגלישה ממקומות העבודה, עם זינוק של יותר מ-45% ■ ‎‎‏65% מהגולשים בישראל סבורים כי רמת השקיפות באתרים היא בינונית או מועטה
  
 
נענע10 נכנסת לשוק הדרושים: השיקה את מנוע החיפוש "נענע ג'ובס"
"נענע ג'ובס", המתבסס על הטכנולוגיה של הסטארט-אפ הישראלי SkillIQ, יוצע לדורשי העבודה בחינם - כאשר ההכנסות יגיעו מהמעסיקים, שישלמו עבור האפשרות לקבל פניות רק ממועמדים רלוונטיים שעברו סינון ע"י המערכת
  
 
סרטון של נענע10 ו-msn נגד וואלה ו-ynet השתמש בדמות היטלר
גלובס tv MASA, גוף מכירת המדיה החדש בראשות גיא אליאב שהקימו האתרים נענע10 ו-msn ישראל , קיים אתמול כנס למפרסמים בו הוצג סרטון לכאורה מהסדרה הפרודית "היטלר", שהוסרה מ-YouTube עקב הפרת זכויות יוצרים ■ מנכ"ל וואלה: "חוסר טעם ושיפוט בין טוב לרע" ■ הווידיאו הוסר במהלך היום מהרשת
  
 
נענע10 ומיקרוסופט יקימו גוף משותף למכירת מדיה מקוונת
הגוף שייקרא MASA יציע למפרסמים שטחי וכלי פרסום מפולחים, בניסיון לשבור את הדואופול של שוק הפרסום הישראלי - וואלה ו-ynet, ובניסיון להפוך לגוף המדיה האינטרנטי הגדול בישראל
  
 
פייסבוק בכל מקום: הרשת החברתית השיקה את תוכנית ה-Like
כפתור ה-‏Like‏ שקיים היום בפייסבוק, המאפשר לסמן סטטוסים, תמונות או פוסטים של חברים, יופיע באתרים חיצוניים - בהם אתרי "ניו-יורק טיימס", ‏IMDB‏ ו-‏CNN‏ - ויאפשר לגולשים לסמן בהם כתבות או מוצרים שאהבו
  
 
סקר TIM לחודש מארס: גוגל ופייסבוק בראש הדירוג
וואלה ו-ynet ממשיכים להיות צמודים, ואתר YouTube סוגר את החמישייה הפותחת
  
 
נועה פרג
נועה פרג
מי ישלם על תוכן באינטרנט
הגולש הישראלי הוא הרבה דברים, זה נכון. דבר אחד בטוח - פראייר הוא לא
כשרופרט מרדוק אומר בארה"ב שתוכן באינטרנט לא יוצע בחינם לנצח, היו בטוחים שגופי התוכן בעולם הקשיבו - והקשיבו היטב. גם בישראל. מבחי...המשך
  
 
"בעוד שנתיים, אתרים שלא ישתייכו לקבוצת מדיה יתקשו לשרוד"
‎לצד וואלה, ‏ynet‏ והגוש התהווה של נענע10, קיימת בישראל קבוצה רביעית למכירת מדיה באינטרנט: ווב 3.0 ■ האם בקרוב אתר שלא ישתייך לקבוצה כזו יצליח לשרוד? ■ ראיון עם המייסדים שחף בר-גפן ופז דרור
  
 
פייסבוק שולטת: מה יקרה לרשתות החברתיות הישראליות?
אחרי שהרשת החברתית bona של אתר ynet נסגרה, הנתונים של גוגל טרנדס מראים ירידה במספר הגולשים במקושרים ובשוקס ■ האם פתיחת שוק הפרסום בפייסבוק בישראל תסמן את סופן של האלטרנטיבות המקומיות?
  
 

<    123456789    >

   נמצאו 141 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988