נענע10 בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
בכיר בפייסבוק: תוך שנה נגזור 20% מהפרסום המקוון בישראל
גלובס tv ‎טרבר ג'ונסון: "הגולש הישראלי בפייסבוק הוא בין האקטיביים והפעילים בעולם. יש בשוק הישראלי הזדמנויות ענקיות, אנחנו כאן בשביל להישאר" ■ עפ"י הערכות, נענע10 התחייב ליעד מכירות של 15 מיליון שקל בשנה
  
 
מיקרוסופט משיקה את פורטל msn ישראל בעיצוב חדש
זאת, כמהלך ראשון במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם נענע10 ■ במסגרת ההשקה, יספק msn ישראל גם תכנים מחברת החדשות של ערוץ 10 ומנענע10, לצד תכנים נוספים שיגיעו מאתרים אחרים, בהם אתר הספורט one
  
 
נציגי פייסבוק מגיעים לישראל במסגרת השת"פ עם נענע10
מארק קאוון, ראש מכירות שווקים חדשים אירופה מזה"ת ואסיה, וטרוור ג'ונסון, ראש תכנון ואסטרטגיה של אירופה מזה"ת ואסיה, מגיעים בתחילת שבוע הבא לישראל, על רקע ההסכם שנחתם בין נענע10 לפייסבוק
  
 
רותי רודנר מצטרפת למשרד הפרסום גיתם BBDO
רודנר מצטרפת למשרד כאחראית פיתוח תוכן בתחום האינטרנט ■ רודנר תחליף את אימי עירון, שכיהנה בתפקידים שונים במשרד ב-5 השנים האחרונות, בהם גם סמנכ"לית תוכן אינטרנט
  
 
סקר TIM לינואר 2010: הזרים מתחזקים, mako טס ל-41%
YouTube עקף את ynet בשיעורי החשיפה, ופייסבוק ממשיך להתחזק ■ בצמרת הטבלה מדורגים כרגיל גוגל (93%) ו-וואלה (67.7%), שהתחזקה בינואר ב-7.3%
  
 
התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" תועבר בשידור חי בפייסבוק
פייסבוק העולמית קיימה בחודשים האחרונים מספר שידורים דומים, כאשר הבולט בהם היה שידור חי של אירוע השטיח האדום בטקס גלובוס הזהב בשיתוף רשת NBC
  
 
סקר TIM: שיעור החשיפה של Mako זינק ב-47% בחצי שנה
מסקר TIM החצי-שנתי עולה כי פייסבוק ו-YouTube רשמו עליות חדות ■ את צמרת האתרים מובילה כתמיד גוגל עם שיעור חשיפה שבועי של 91.9%, ואחריה וואלה עם שיעור חשיפה שבועי של 63.1%
  
 
סיכום 2009 באינטרנט הישראלי: המשבר שלא היה
שנת המשבר של 2009 חלפה על פני האינטרנט הישראלי בקלות יחסית: הפרסום לא נפגע, וכמה עסקאות מהותיות מיצבו את השחקנים בעמדות חדשות לקראת העשור הבא ■ מה צופן העתיד לענף האינטרנט המקומי?
  
 
קו מנחה נכנסת כשותפה בבלוג הטכנולוגי 140 של מעיין כהן
קו מנחה רוכשת למעשה 50% מזכויות המיסחור במיזם - מכירות מודעות ותוכן - מנענע10
  
 
נועה פרג
נועה פרג
מפרקת את הדואופול
נענע10 השיגה את החברות הנחשקת בפייסבוק ותקבע עובדות וירטואליות חדשות
למרות שנכון להיום מדובר עדיין בסכומים קטנים המופנים לפרסום בפייסבוק, יחסית לפלטפורמות הפרסום "הוותיקות" יותר ברשת (5-7 מיליון שקל ...המשך
  
 
יש לה בקשת חברות: נענע10 - השותפה של פייסבוק בישראל
על-פי ההסכם תקיים נענע10, המוחזקת על-ידי נטוויז'ן וערוץ 10, הדרכות וסדנאות למפרסמים הישראליים על אפשרויות ויתרונות הפרסום בפייסבוק ■ הפעילות צפויה להתחיל ברבעון הראשון של 2010
  
 
נועה פרג
נועה פרג
קרב הדואופולים
איך יקבלו משרדי האינטראקטיב את גוף המדיה החדש שהוליד שת"פ נענע10 ו-msn
שיתוף-פעולה בין נענע10 ו-msn ישראל, מוצלח ככל שיהיה, עדיין יתקשה לשבור את הדואופול של וואלה ו-ynet, החולשים על כ-70% משוק הפרסום ב...המשך
  
 
אתר נענע10 ו-msn ישראל חתמו על שיתוף-פעולה אסטרטגי
הנדוניה של נענע10 תהיה תכני הווידיאו של ערוץ 10, ו-msn יביא את הטכנולוגיה של מיקרוסופט והטראפיק של הוטמייל ומסנג'ר ■ מחלקות המכירות באתרים יאוחדו, בניסיון לקעקע את הדואופול של וואלה ו-ynet
  
 
הבאזז נגמר: האם אפשר כבר להספיד את טוויטר בישראל?
עם ירידה של 33% בטראפיק של טוויטר בישראל, לא בטוח ששירות המיקרו-בלוגינג הוא כלי פרסומי אפקטיבי ■ האם טוויטר עשוי להתאושש - או שמא הגולש הישראלי נאמן רק לפייסבוק?
  
 
סקר TIM: ספורט5 עוקף את ONE, אתר ynet נחלש ב-10.5%
אתר הלוחות winwin נכנס לראשונה לדירוג ■ "גלובס" מזנק ב-17% ■ פייסבוק מתקרבת לשלישייה המובילה
  
 
יהיה קליק? יותר ויותר שחקנים מנסים להיכנס לשוק ההיכרויות באינטרנט
כניסת nrg ויד2 לשוק אתרי ההיכרויות גורמת לשאר השחקנים להתכונן ליום חדש ■ אחרי שכולם גילו כי פייסבוק לא הרג את אתרי ההיכרויות וכי המיתון דווקא הגדיל את ההכנסות, העתיד של עסקי האהבה נראה ורוד מתמיד
  
 

<    123456789    >

   נמצאו 141 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988