נציב תלונות הציבור

כתבות אחרונות

 
דואר / איור: גיל ג'יבלי

המבקר: 75% מתלונות הציבור נגד דואר ישראל מוצדקות

דוח נציבות פניות הציבור לשנת 2017: כ-900 תלונות הופנו נגד הדואר, ו-75% נמצאו כמוצדקות • נגד המוסד לביטוח לאומי התקבל מספר גדול יותר של תלונות, אולם רק 19% מתוכן הוגדרו מוצדקות

מיכל רז-חיימוביץ' 18.06.2018
בניין בנק ישראל / צילום: אריאל ירוזולימסקי

בנק ישראל: עלייה של 30% בתלונות הציבור נגד הבנקים ב-2017

12% מהתלונות נמצאו מוצדקות • בעקבות התלונות הבנקים שילמו ללקוחותיהם כ-2 מיליון ש'

עירית אבישר 30.05.2018
מבקר המדינה יוסף שפירא/ צילום: תמר מצפי

אי-אמון במבקר המדינה? ירידה במספר תלונות הציבור

מדוח מבקר המדינה, בכובעו כנציב תלונות הציבור, עולה כי נרשמה צניחה של כ-21% במספר התלונות שהגיש הציבור ב-2016 לעומת 2015, וכי מדובר במספר התלונות הנמוך ביותר (כ-11.8 אלף) מאז 2010

חן מענית 06.07.2017
המוסד לביטוח לאומי / צילום: תמר מצפי

שיאני תלונות הציבור: ביטוח לאומי, דואר ישראל והמשטרה

הדוח השנתי לשנת 2016 של נציבות תלונות הציבור: השירות לאזרח בראש טבלת התלונות - כ-36% מהתלונות עסקו בנושא

אלה לוי-וינריב 26.06.2017
מבקר המדינה יוסף שפירא/ צילום: תמר מצפי

אושר תקציב משרד מבקר המדינה: הוצאות השכר יגדלו ב-7.7%

תקציב משרד המבקר לשנת 2017 יעמוד על 358.8 מיליון שקל, והתקציב לשנת 2018 יעמוד על 368.1 מיליון שקל ■ שפירא המליץ על הקמת ועדת שרים בממשלה לצורך יישום המלצות דוחות המבקר

עמירם ברקת 05.12.2016
בניין רשות השידור / צילום: אוריה תדמור

נציב קבילות רשות השידור: ירידה קלה בתלונות ב-2015

רגע לפני סגירת רשות השידור, נרשמה עלייה בתלונות המוצדקות: שידור תמונות קשות מאירועי טרור, אמירה מקוממת של ירון לונדון וחסימת משתמשי פייסבוק וטוויטר

יונתן כיתאין 14.09.2016
יוסף שפירא / צילום: אוריה תדמור

דוח נציב תלונות הציבור 2015: עלייה בתלונות שנמצאו מוצדקות

יותר מרבע מהתלונות שהוגשו לנציב תלונות הציבור ב-2015 עסקו בשירות לציבור ■ מבקר המדינה יוסף שפירא: "השירות שמקבל האזרח מהמגזר הציבורי חייב להשתפר"

אלה לוי-וינריב 18.07.2016
עיצוב דירה/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

רשות המסים דרשה מס רכישה 40 שנה אחרי רכישת דירה

המתלונן מכר את דירתו זו כבר לפני 20 שנה, אולם לאחרונה ביקש ממנו הקונה להמציא אישור מרשות המסים לפיו אין לו חובות מס בגין העסקה ■ והבלגן התחיל ■ מדריך מס רכישה

אלה לוי-וינריב 18.07.2016
אליעזר ריבלין / צלם:  אריאל ירוזלימסקי

"שופט אינו רשאי לדרוש מאדם שבדיון באולמו להזדהות בפניו"

כך קבע נציב תלונות הציבור על שופטים, אליעזר ריבלין ■ "זכותו של אותו אדם להישאר אנונימי בעת שהוא צופה בדיון בבית משפט", אמר

 

חן מענית 07.07.2016
הרשות השנייה לוגו / צילום: יחצ

הטראבל מייקר של 2015: השיר "מושיקו צא מהארון"

לפי דוח נציב פניות הציבור של הרשות השנייה, כשליש מהתלונות ב-2015 נמצאו מוצדקות, והיקף התלונות על אמירות פוגעניות בשידור הכפיל את עצמו ליותר מ-700

לי-אור אברבך 06.06.2016
עובד חברת חשמל / צילום: איל יצהר

חברת החשמל: עלייה של 22% במספר התלונות ב-2015

בחברה מסבירים את העלייה, בין היתר, באירועי מזג-אוויר קיצון בינואר ובאוקטובר אשתקד ■ בסה"כ נרשמו אשתקד 15,105 תלונות

שירות גלובס 01.06.2016
אסי עזר / צלם: איל לנדסמן

נציב תלונות הציבור ברשות השנייה: מצפה שאסי עזר יתנצל

יותר מ-10 תלונות התקבלו בעקבות התבטאויות של עזר בתוכנית "הכוכב הבא" ■ נציב התלונות דוד רגב: "מצאתי כי דבריו היו פוגעניים ובעלי אופי מיני בוטה. מוטב לו לא היו נאמרים"

לי-אור אברבך 15.12.2015
פיגוע / צילום: קובי גדעון / לע"מ

60 תלונות מתחילת גל הטרור על "שידורים בלתי הולמים"

כך עולה מנתונים שהציג נציב תלונות הציבור של הרשות השנייה, דוד רגב, לוועדת הכנסת לזכויות הילד ■ רגב: "יש לטשטש את השידורים ולהזהיר מראש שהולכים להראות קטע שאינו הולם לצפייה לילדים" 

לי-אור אברבך 06.12.2015
אסי עזר / צלם: איל לנדסמן

תלונות נגד אסי עזר: "אם היה סטרייט זו הייתה הטרדה מינית"

התלונות נגד מנחה "הכוכב הבא" עוסקות בשיח בעל קונוטציה מינית לכאורה שהשמיע בתוכנית ■ צופה: "עזר וסקעת מנצלים את הבמה לפרסום עניינים של קהילת ההומוסקסואליים" ■ ההפקה: "הדברים נאמרו בהומור"

לי-אור אברבך 06.12.2015
אקס פקטור / צילום: טל גבעוני
בר רפאלי | לפני כולם

תלונות: לבוש בר רפאלי בגמר "אקס פקטור" לא הולם

אל נציב תלונות הציבור של הרשות השנייה הגיעו תלונות רבות על מה שהצופים כינו לבוש "לא הולם" של דוגמנית-העל, שלטענתם היה אמש חושפני מדי

לי-אור אברבך 06.09.2015
יוסף שפירא /  צלם: אוריה תדמור

2014 - שנת שיא במספר התלונות לנציב תלונות הציבור

שליש מהתלונות שהתקבלה בעניינן הכרעה נמצאו מוצדקות - שיעור גבוה מהמקובל במדינות מתוקנות ■ כמדי שנה, הביטוח הלאומי בראש הרשימה

אלה לוי-וינריב 07.07.2015

   123456   

   נמצאו 83 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988