סופר פארם בחדשות - עמוד 13

סוכן חדשות
 
מלחמת החיתולים: שלל רשתות מציעות חבילות במבצע
בסופר-פארם חיתולי "פמפרס פרימיום" נמכרים ב-40 שקל ■ חיתולי "בייביסיטר" נמכרים ברמי לוי ב-36 שקל ■ בניו-פארם מוצעות 4 חבילות חיתולי "ליטופים פרימיום" ב-100 שקל
  
 
אורנג' - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.6 מיליון שקל
  
 
מדד יפעת בקרת פרסום למחצית 2011: שטראוס - המפרסמת הגדולה
קטגוריית רשתות השיווק, שגלגלה 193 מיליון שקל בפרסום במחצית 2011, היא המושקעת ביותר ■ קטגוריית הרכב הפרטי צמחה, וחברת דוד לובינסקי נכנסה ל-20 המפרסמים הגדולים
  
 
הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.3 מיליון שקל
‎‎קמפיין טריפל הוט עם כוכבי "עספור" חוזר ■ מפעלי ים המלח לא מורידים את הווליום הפרסומי‏
  
 
איפה המבצעים יותר משתלמים: בסופר-פארם או בניו-פארם?
מלחמת המבצעים בין סופר-פארם וניו-פארם מביאה להוזלות במוצרי הטואלטיקה והניקיון ■ מבדיקת "גלובס" עולה כי המבצעים בסופר-פארם קצת יותר מוצלחים, אך ההבדל מינורי
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2 מיליון שקל
אירועי ה-BEAUTY CITY הקפיצו את סופר-פארם אל ראש טבלת המותגים המושקעים
  
 
לקוחות ישראכרט יוכלו לשלם בסלולר בסופר-פארם וארומה
ישראכרט מכריזה על כניסה לתחום התשלומים בסלולר ■ התשלום יתאפשר באמצעות תקן ה-Contact Less של חברת מאסטרקארד
  
 
הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.3 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - קוקה-קולה עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל
  
 
בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל
במקום השני - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל, ובמקום השלישי - "ישראל היום"
  
 
סופר-פארם משיקה דייסות לתינוקות תחת המותג Life
תתחרה בדייסות של מטרנה ■ קטגוריית הדייסות לתינוקות מגלגלת כ-50 מיליון שקל בשנה
  
 
הפיס - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.6 מיליון שקל
חגיגות ה-60 להיווסדו של מפעל הפיס נותנות למוסד הוותיק סיבה לפרסם - ובגדול
  
 
סופר-פארם תשקיע 3 מיליון שקל בפסטיבל בריאות
משיקה את "Good Life Festival" - אירוע החיים הטובים השנתי המוקדש לבריאות ואיכות חיים ■ במסגרת הפסטיבל, שילווה בקמפיין של באומן-בר-ריבנאי, יוצעו מבצעים על מוצרי בריאות
  
 
קניתם מכונת קפה דווקא בתחנת דלק? לפעמים זה משתלם
פיג'מה בחנות ספרים, ביטוח בסופרמרקט ומכונת קפה בתחנת דלק: מבדיקת "גלובס" עולה כי לא פעם כשמוצרים נמכרים בסביבה הכי פחות טבעית להם - המחירים שלהם משתלמים
  
 
הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.4 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל
  
 
הפרסומת של שופרסל עם צביקה הדר - הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של המשרד לאיכות הסביבה עם טל פרידמן היא האהובה ביותר
  
 
שוק תווי הקנייה בישראל מגלגל 2.5 מיליארד שקל בשנה
בעוד ששופרסל ורבוע כחול הן הנהנות העיקריות, יתר הרשתות טוענות כי תווי הקנייה שוחקים להן את הרווחיות - ולמרות זאת הן חוששות לצאת ולהשאיר את הזירה למתחרים
  
 

<    67891011121314151617181920    >

   נמצאו 320 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 20

צרו איתנו קשר *5988