סופר פארם בחדשות - עמוד 16

סוכן חדשות
 
מקדונלד'ס - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל
מקדונלד'ס לוקחת את עולם הדוגמנות ומתקשרת דרכו את המק רויאל עם 495 הקלוריות, באמצעות יהושע TBWA
  
 
מה ההבדל בין מוצרים דרמו-קוסמטיים למוצרי קוסמטיקה רגילים?
הם זולים יותר ממוצרי קוסמטיקה רגילים, ומספקים מענה כמעט רפואי לבעלי עור רגיש - אז מה הפלא שרופאי העור ממליצים על המוצרים הדרמו-קוסמטיים, וברשתות הפארם מפנים להם עוד ועוד מקום על המדף?
  
 
עידו תדמור יוביל את פעילות הקיץ של רשת סופר-פארם
‎המהלך, בהשקעה של 12 מיליון שקל, יכלול תחרות ריקודים ארצית תחת הכותרת "‏Summer Sale 2010‎‏" ופעילויות נוספות בסימן הגנה מהשמש
  
 
דיסקונט - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-2.9 מיליון שקל
במקום השני - סופר-פארם עם קמפיין ל-‏BEAUTY CITY‏ ול-‏BEAUTY SALE‏ בהשקעה של כ-2 מיליון שקל
  
 
HOT - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.7 מיליון שקל
המונדיאל גורר כצפוי גל של פרסומות למכשירי טלוויזיה, כאשר הבולטת בהן היתה לסדרת NEOPDP של פנסוניק
  
 
HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-2 מיליון שקל
HOT ממשיכה את סדרת הקמפיינים בכיכובם של אנשי "הבורר" ומובילה את טבלת המותגים המושקעים השבועית
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-1.2 מיליון שקל
רשת הפארם מתמקמת השבוע בראש טבלת המותגים המושקעים, 012 סמייל במקום השני, וטורנדו פותחת את עונת המזגנים במקום החמישי
  
 
אופיס דיפו עוזבת את מועדון לייף סטייל לטובת מועדון 365
עוברת ממועדון הלקוחות של רשת סופר-פארם למועדון הלקוחות המתחרה של קבוצת המשביר לצרכן
  
 
תנובה - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל
‎‎הקמפיין של תנובה ל"משכנתא שנה במתנה" התפרס על כל אמצעי המדיה והגיע לראש טבלת המותגים המושקעים‏
  
 
עלייה של 8% בהוצאות הפרסום של רשתות השיווק ברבעון הראשון
עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום, קטגוריות הביגוד והדיור רשמו את הצמיחה המשמעותית בהיקפן - 103% ו-200% בהתאמה ■ המפרסמת הגדולה היא סופר-פארם עם הוצאה של כ-26.5 מיליון שקל
  
 
רייטבלט: אם אעזוב את סופר-פארם, זה יקרה כשאהיה בעל השליטה
מנכ"ל סופר-פארם מדבר עם חגי גולן על התחרות בשוק הקמעונאות; על כך שאין הבדל בין פולנים לישראלים ("הרי חצי מדינה הגיעה משם"); ועל הניהול של יעקב גלברד, אפי רוזנהויז, יונה פוגל וארז ויגודמן
  
 
רשת מוצרי החשמל א.ל.מ - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע
חשמל באוויר: אווירת הקניות לפסח מגבירה את הקרבות בשוק החשמל וברשתות השיווק ■ רשת א.ל.מ השקיעה בפרסום השבוע כ-2.1 מיליון שקל ■ שופרסל השקיעה השבוע כ-2 מיליון שקל, ושופרסל דיל - כ-1.5 מיליון
  
 
סופר-פארם אוספת מהמדפים בקבוקי מים 1.5 ליטר של Life
זאת בשל חשש להימצאות החיידק סטרפטקוקוס ■ מדובר בבקבוקים ששווקו מתאריך 14 במארס ■ לקוחות המעוניינים להחזיר את הבקבוקים, באריזה סגורה או פתוחה, יוכלו לעשות זאת בסניפי הרשת ולקבל זיכוי כספי מלא
  
 
בכיר בענף הקוסמטיקה והבישום: "אנחנו מתאבדים יחד עם כולם"
גם השנה, הקרב על מחירי הבשמים לקראת פסח מביא את המשווקות להציע ללקוחות מחירי רצפה הפסדיים ■ סופר-פארם שולחת ללקוח מחיר עדכני ב-SMS, וניו-פארם תתפרס באגרסיביות גם להנחות בכל תחום הטיפוח
  
 
רייטבלט: "שופרסל היא המתחרה הכי קשה של סופר-פארם"
מנכ"ל סופר-פארם מרוצה: המבצעים הביאו ב-2009 לגידול של 7.4% בהכנסות בישראל ל-3.2 מיליארד שקל ■ ומה לגבי המתחרות? אפריל איבדה מיקוד, ניו-פארם מעלה את מחירי השכירות בקניונים, ומגה בעיר היתה טעות
  
 
מתפרקת השותפות ברשת מוצרי הסלולר סופר לינק
סופר-פארם וסולגוד מפרקות את השותפות ברשת, לאחר שזו לא ענתה על הציפיות מבחינת הרווחיות ■ לסופר לינק 9 סניפים למכירת טלפונים סלולריים וציוד נלווה
  
 

<    67891011121314151617181920    >

   נמצאו 320 כתבות   |   עמוד 16 מתוך 20

צרו איתנו קשר *5988