דוח אמון
2019
עמוד הבית > חברות > סופר פארם

סופר פארם בחדשות - עמוד 19

סוכן חדשות
 
סלקום - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-525 אלף דולר
חברת הסלולר סלקום מורידה את ההשקעה בפרסום באינטרנט, אך ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום OFFLINE ; גוליבר תיירות הובילה בשבוע החולף את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-59 אלף דולר
  
 
התוכן השיווקי האפקטיבי במארס: דגני הבוקר של תלמה ב"הישרדות"
Effect-tv: ערכי המותג של תלמה הועברו בצורה אמוציונלית במסגרת מספר משימות שבוצעו ב"הישרדות" ; הפספוס של החודש: הכנסת הכלב "לאקי", כוכב הקמפיין של מפעל הפיס, אל בית "האח הגדול VIP"
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-483 אלף דולר
חברת הסלולר פרטנר הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-134 אלף דולר
  
 
אורנג' - המותג המושקע ביותר בפרסום בשבוע החולף עם השקעה של כ-454 אלף דולר
אורנג' הובילה בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-146 אלף דולר ; סופר-פארם והמשביר לצרכן הגדילו את ההשקעה בפרסום לקראת החג
  
 
אורנג' - המותג המושקע ביותר בפרסום בשבוע החולף עם השקעה של כ-706 אלף דולר
אורנג' הוביל בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-135 אלף דולר ; שבוע לפני פסח - סופר-פארם, שופרסל דיל והום סנטר נותנות "פוש" אחרון ומגדילות את ההשקעה בפרסום
  
 
מריחים את המשבר: חג הפסח והמיתון מוזילים משמעותית את מחירי הבשמים
ההנחות על בשמים בפסח השנה משמעותיות מתמיד, וב-50 שקל ניתן לרכוש בשמים שמחירם המלא הוא 300 שקל ; מבדיקת פרייסל ו"גלובס" עולה כי המשביר מציע את המחירים הזולים ביותר מבין הרשתות המקומיות
  
 
פלאפון ופרטנר - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע
פלאפון השקיעה השבוע כ-672 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-117 אלף דולר בפרסום באינטרנט ; פרטנר השקיעה השבוע כ-447 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-123 אלף דולר בפרסום באינטרנט
  
 
סופר-פארם תשקיע 4 מיליון שקל באירוע בריאות ולייף סטייל - Feel Good festival
הרשת צופה לכמות של 50,000 מבקרים לאורך 3 ימי היריד, שיתקיים בחודש מאי במתחם צפון נמל ת"א
  
 
מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 369 אלף דולר
פלאפון מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של 241 אלף דולר ; רשתות השיווק מגדילות את ההשקעה בפרסום לקראת פסח
  
 
פלאפון - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה בפרסום של כ-827 אלף דולר
חברת פלאפון, שהשיקה את רשת GSM החדשה, מובילה השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-156 אלף דולר
  
 
סופר-פארם תשיק את חגיגת LIFE תחת המוטיב של "המירוץ למליון" ב-3.5 מיליון שקל
רכשה את השימוש בזכויות המותג מזכיינית ערוץ 2 רשת, ותעניק הטבות הקשורות בתוכנית כשבראשן משחק קופסה המבוסס על תכני התוכנית, שפותח במיוחד עבור "לייף" ע"י "קודקוד" ויימכר אך ורק בסניפי סופר-פארם
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 337 אלף דולר
yes במקום השני עם השקעה של 317 אלף דולר - ובמקום הראשון בפרסום ברשת עם השקעה של 104 אלף דולר
  
 
בדיקת "גלובס": רמי לוי היא הרשת הזולה ביותר בסל מוצרי התינוקות
מוצרים לתינוקות הם דבר לא זול, וההורים מחפשים כל דרך להוזיל את הקנייה ; מבדיקה שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" עולה כי מבין הרשתות בתוך העיר - סופר-פארם זולה יותר מניו-פארם, מגה בעיר ושופרסל שלי
  
 
טוטו ווינר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-490 אלף דולר
נטוויז'ן 013 מובילה השבוע את הפרסום ברשת עם קמפיין חריג בגודלו באינטרנט בהשקעה של כ-200 אלף דולר
  
 
חוזרים לשגרה: פרטנר, סופר-פארם וסלקום - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע
טבלת הפרסום OFFLINE שייכת השבוע ל-3 חברות תקשורת ולשתי רשתות קמעונאיות ; קמפיין ה-ONLINE למבצע התרמת מח עצם של עמותת "עזר מציון" בולט השבוע בפרסום ברשת
  
 
מכירות רשת סופר-פארם ב-2008 הסתכמו ב-3 מיליארד שקל
מחזור המכירות של הרשת בחו"ל הגיע לכחצי מיליארד שקל ; מנכ"ל סופר-פארם, ליאור רייטבלט: נעשה כל מאמץ כדי לשמור על שורת המכירות, גם במחיר שחיקת הרווח
  
 

<    67891011121314151617181920    >

   נמצאו 316 כתבות   |   עמוד 19 מתוך 20