סופר פארם

כתבות אחרונות

 

בכיר בשוק הבישום: "בסוף עוד יחלקו כאן בשמים בחינם"

מלחמת המחירים בשוק הבשמים עלתה בימים האחרונים מדרגה, ומחירי המותגים רשמו שפל חדש ■ "גלובס" כינס את מנכ"לי חברות הבישום המובילות לשיחה על מלחמות המחירים בשוק, שלא בטוח שיחזור לשפיות

אילנית חיות 17.09.2009

מנכ"ל לאומי פרטנרס: "להערכתי אילן בן-דב פועל נכון"

אבי זלדמן, שושבין עסקת פרטנר, חושף את הדרך בה נרקמה עסקת השנה במשק הישראלי ("אחרי שפנינו אליו, אילן התחיל לחשוב על העניין"), מתחמק באלגנטיות מעיסוק בצים ("לפעמים זה טוב שאתה לא חייב להצביע"), ומסביר איך עובד בנקאי השקעות ("רואה קונה, רואה מוכר - ומחבר")

עירן פאר וגד פרץ 16.09.2009

לקראת החגים: מבצעי הבישום נכנסו לישורת האחרונה

חובבי הבשמים הקלאסיים וגם אלה שמחפשים ניחוחות חדשים - זה הזמן להתבשם ממחירים נמוכים במיוחד

מיכל רז-חיימוביץ' 16.09.2009

סקר מובילי השירות של "גלובס": אין הבדל בין סופר-פארם לניו-פארם

כניסת המשביר לצרכן לרשת ניו-פארם הפיחה בה רוח גבית, עד שהשנה היא צמצמה כמעט לחלוטין את הפער מסופר-פארם ■ עם זאת, בתחום שביעות-הרצון מהמחירים יש לשתי הרשתות עדיין הרבה עבודה

אורלי פלג-מזרחי 13.08.2009

לא רק כספומט: באיזו רשת חנויות נוחות הכי נוח למשוך מזומן

שופרסל, סופר-פארם וחנויות הנוחות מנטה, yellow ו-so good מאפשרות כיום למשוך כסף מזומן ■ בסופר-פארם נגבית העמלה הנמוכה ביותר, וברשת מנטה ניתן למשוך כסף עם כל כרטיס מגנטי בנקאי

אורלי פלג-מזרחי 10.08.2009

בזק - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-435 אלף דולר

סוני אריקסון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-76 אלף דולר

נתי יעקובי 02.08.2009

יאיר עשהאל, המשנה למנכ"ל סופר-פארם, פורש מתפקידו

על-פי הערכות, עשהאל החליט לפרוש לאחר שהבין כי תפקיד מנכ"ל הרשת אינו עומד להתפנות בקרוב ■ הוא יסיים את תפקידו בסוף השנה נוכחית, וככל הנראה לא ימונה לו מחליף

אילנית חיות 02.08.2009

שחקן חדש בשוק החוץ-בנקאי: כרטיס האשראי לייף סטייל

זאת כפי שנחשף ב"גלובס" ■ הכרטיס החדש, שייקרא "לייף סטייל פלוס", יכובד בכל בתי העסק בארץ ובחו"ל ■ מקורות המימון של האשראי יתחלקו בין סופר-פארם לישראכרט

אילנית חיות 28.07.2009

"יום לייף סטייל" 2009: סופר-פארם מכרה פי חמש מאשר ביום רגיל

מהחברה נמסר כי כ-120 אלף מלקוחות המועדון ביצעו אמש קניות בסופר-פארם בהיקף של 37 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 23.07.2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-651 אלף דולר

ויזה כאל מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-99 אלף דולר

נתי יעקובי 12.07.2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-753 אלף דולר

פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-143 אלף דולר

נתי יעקובי 05.07.2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-478 אלף דולר

פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-136 אלף דולר

נתי יעקובי 28.06.2009

הרשתות הפרטיות ורשתות הפארם גדלו על חשבון שופרסל ורבוע כחול

נילסן: שוק מוצרי הצריכה השוטפת הסתכם בחודש מאי 2009 ב-2.65 מיליארד שקל - לעומת 2.82 מיליארד שקל באפריל 2009 ו-2.73 מיליארד שקל במאי 2008

אילנית חיות 21.06.2009

הדוגמנית פלורנס יוג'ין תוביל קמפיין לסופר-פארם עבור סכום מוערך של 35 אלף יורו

בקמפיין, שצולם בהונגריה בהשתתפות צוות בינלאומי של רקדנים ושחקנים, הושקעו כ-2 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 16.06.2009

בנק לאומי - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-422 אלף דולר

013 נטוויז'ן מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-92 אלף דולר

נתי יעקובי 14.06.2009

ברק ברנפלד מונה למנהל תחום הסלולר של רשת סופר-פארם

במסגרת התפקיד יוביל ברנפלד את שיתוף-הפעולה של הרשת עם פלאפון ■ בתפקידו הקודם ניהל את הערוץ העסקי של חברת מי עדן, ולפני כן כיהן במגוון תפקידים בחברת יורוקום

שירות גלובס‏ 01.06.2009

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 333 כתבות   |   עמוד 19 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988