סופר פארם בחדשות - עמוד 19

סוכן חדשות
 
הדוגמנית פלורנס יוג'ין תוביל קמפיין לסופר-פארם עבור סכום מוערך של 35 אלף יורו
בקמפיין, שצולם בהונגריה בהשתתפות צוות בינלאומי של רקדנים ושחקנים, הושקעו כ-2 מיליון שקל
  
 
בנק לאומי - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-422 אלף דולר
013 נטוויז'ן מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-92 אלף דולר
  
 
ברק ברנפלד מונה למנהל תחום הסלולר של רשת סופר-פארם
במסגרת התפקיד יוביל ברנפלד את שיתוף-הפעולה של הרשת עם פלאפון ■ בתפקידו הקודם ניהל את הערוץ העסקי של חברת מי עדן, ולפני כן כיהן במגוון תפקידים בחברת יורוקום
  
 
סופר-פארם הוא המותג המדובר ביותר מבין רשתות השיווק, מגה ושופרסל מאחוריו
Market Watch: עדן טבע מרקט ורמי לוי זוכות לאחוזי שיח חיובי גבוהים - בעוד מגה בול, מגה, ומגה בעיר זוכות לנתחי דיבור חיובי נמוכים יחסית ; העילה העיקרית לשיח היא קנייה, אולם גם מבצעים ופרסומות יצרו שיח צרכני
  
 
סלקום - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-525 אלף דולר
חברת הסלולר סלקום מורידה את ההשקעה בפרסום באינטרנט, אך ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום OFFLINE ; גוליבר תיירות הובילה בשבוע החולף את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-59 אלף דולר
  
 
התוכן השיווקי האפקטיבי במארס: דגני הבוקר של תלמה ב"הישרדות"
Effect-tv: ערכי המותג של תלמה הועברו בצורה אמוציונלית במסגרת מספר משימות שבוצעו ב"הישרדות" ; הפספוס של החודש: הכנסת הכלב "לאקי", כוכב הקמפיין של מפעל הפיס, אל בית "האח הגדול VIP"
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-483 אלף דולר
חברת הסלולר פרטנר הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-134 אלף דולר
  
 
אורנג' - המותג המושקע ביותר בפרסום בשבוע החולף עם השקעה של כ-454 אלף דולר
אורנג' הובילה בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-146 אלף דולר ; סופר-פארם והמשביר לצרכן הגדילו את ההשקעה בפרסום לקראת החג
  
 
אורנג' - המותג המושקע ביותר בפרסום בשבוע החולף עם השקעה של כ-706 אלף דולר
אורנג' הוביל בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-135 אלף דולר ; שבוע לפני פסח - סופר-פארם, שופרסל דיל והום סנטר נותנות "פוש" אחרון ומגדילות את ההשקעה בפרסום
  
 
מריחים את המשבר: חג הפסח והמיתון מוזילים משמעותית את מחירי הבשמים
ההנחות על בשמים בפסח השנה משמעותיות מתמיד, וב-50 שקל ניתן לרכוש בשמים שמחירם המלא הוא 300 שקל ; מבדיקת פרייסל ו"גלובס" עולה כי המשביר מציע את המחירים הזולים ביותר מבין הרשתות המקומיות
  
 
פלאפון ופרטנר - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע
פלאפון השקיעה השבוע כ-672 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-117 אלף דולר בפרסום באינטרנט ; פרטנר השקיעה השבוע כ-447 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-123 אלף דולר בפרסום באינטרנט
  
 
סופר-פארם תשקיע 4 מיליון שקל באירוע בריאות ולייף סטייל - Feel Good festival
הרשת צופה לכמות של 50,000 מבקרים לאורך 3 ימי היריד, שיתקיים בחודש מאי במתחם צפון נמל ת"א
  
 
מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 369 אלף דולר
פלאפון מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של 241 אלף דולר ; רשתות השיווק מגדילות את ההשקעה בפרסום לקראת פסח
  
 
פלאפון - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה בפרסום של כ-827 אלף דולר
חברת פלאפון, שהשיקה את רשת GSM החדשה, מובילה השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-156 אלף דולר
  
 
סופר-פארם תשיק את חגיגת LIFE תחת המוטיב של "המירוץ למליון" ב-3.5 מיליון שקל
רכשה את השימוש בזכויות המותג מזכיינית ערוץ 2 רשת, ותעניק הטבות הקשורות בתוכנית כשבראשן משחק קופסה המבוסס על תכני התוכנית, שפותח במיוחד עבור "לייף" ע"י "קודקוד" ויימכר אך ורק בסניפי סופר-פארם
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 337 אלף דולר
yes במקום השני עם השקעה של 317 אלף דולר - ובמקום הראשון בפרסום ברשת עם השקעה של 104 אלף דולר
  
 

<    67891011121314151617181920    >

   נמצאו 320 כתבות   |   עמוד 19 מתוך 20

צרו איתנו קשר *5988