סופר פארם בחדשות - עמוד 8

סוכן חדשות
 
ניצן לביא / צילום: יחצ
מכירות סופר פארם ישראל ב-2014 - כ-4.26 מיליארד שקל
יחד עם הפעילות הבינלאומית הגיעו המכירות ל-5.2 מיליארד שקל ■ המכירות בחנויות זהות בישראל צמחו ב-1% ■ מנכ"ל סופר-פארם: "המשך צמיחה בשנה מורכבת זו הוא הישג גדול בפני עצמו"
  
 
מוצרי שטראוס / צילום: יחצ
דירוג המפרסמים 2014: שטראוס היא המפרסמת הגדולה
ההוצאה לפרסום של רשתות השיווק צמחה אשתקד ב-7%, כשסופר-פארם הובילה את הקטגוריה ■ ענפי הרכב, הדיור והתקשורת הקטינו את ההוצאה לפרסום
  
 
תינוק / צילום: שאטרסטוק
כוננות ספיגה: מי מוביל במבחן החיתולים של "גלובס"?
ההוצאה על חיתולים מכבידה על ההורים, אך לאחרונה התעוררה תחרות עם כניסת סופר-פארם לשוק ■ "גלובס" בדק את המותגים המובילים וחזר עם מסקנה מפתיעה - פמפרס בראש, ומיד אחריו מוצר אקולוגי ולא מוכר: ביו בייבי
  
 
קפה טסטרס צויס / צילום: מיכל רז חיימוביץ
כמה באמת עולה צנצנת קפה טסטרס צ'ויס בסופר-פארם?
המחיר של טסטרס צ'ויס בסניף סופר-פארם בכלבו שלום, במסגרת מבצע, עומד על 19.90 שקל - אך כדי להרשים את הצרכן בדבר גובה ההנחה, מדבקת המחיר המלא המופיעה על המוצר מציינת מחיר דמיוני של 50.50 שקל
  
 
פמפרס / צילום: יחצ
מותק, המוצרים התכווצו - אריזות פמפרס ופסטה פרקפטו
פרוקטר הכריזה על הפחתת תכולת חיתולי פמפרס בסדרת "אקטיב בייבי דריי" ב-6-10 חיתולים לחבילה ■ אסם הקטינה חלק ממוצרי פרפקטו מ-500 ל-450 גרם
  
 
סופר פארם
פדיון אירוע ביוטי סיטי של סופר-פארם: 3.5 מיליון שקל
השנה החליטה סופר-פארם להאריך את האירוע ביום נוסף, ובסך-הכול הושקעו בו 8 מיליון שקל ■ המותג הנמכר ביותר באירוע היה המותג הפרטי של הרשת - LIFE
  
 
קמפיין קופת חולים מכבי / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: קופ"ח מכבי - הכי אהובה; הוט - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של קופ"ח מכבי, בכיכובו של אדיר מילר, גבוהים ב-70% מהממוצע ■ השבוע ניכרת בולטות במדד לפרסומות הומוריסטיות
  
 
מוצרי פארם / צילום: מתוך אתר בלה
בדיקת "גלובס": מוצרי פארם עדיף לכם לקנות באינטרנט
לא בכדי בוחרות ניו-פארם וסופר-פארם להימנע מהפעלת אתרי מכירה ■ המטרה היא להריץ את הלקוחות לסניפים, להציע מבצעים מפתים ולמכור ביוקר ■ כעת נכנסו לזירה אתרי פארם שמתחרים ברשתות, והם הרבה יותר משתלמים
  
 
סופר פארם
סופר-פארם תשקיע 8 מיליון שקל באירוע ביוטי סיטי
באירוע ישתתפו כ-50 מותגי קוסמטיקה, וצפויים להגיע אליו כ-70 אלף מבקרים
  
 
סופר-פארם משיקה את חיתולי Life Baby's ב-8 מיליון שקל
‎‎החיתולים יימכרו ב-42.90 שקל, ולדברי מנכ"ל סופר-פארם, ניצן לביא, הוא מתחייב להיות זול יותר מהמתחרים האגיס ופמפרס הנמכרים ברשת
  
 
המותגים המושקעים: סופר פארם, שופרסל ו-You בולטות
חג הפסח מתקרב וכמו בכל שנה, רשתות השיווק מתחרות על ארנקו של הצרכן ■ מפעל הפיס השקיע 4.7 מיליון שקל בפרסום במארס, yes השקיעה 4.07 מיליון שקל, סופר פארם השקיעה 3.29 מיליון שקל
  
 
שניב סיימה את 2013 עם מכירות של 201.2 מיליון שקל
שניב מייצרת מוצרי נייר תחת המותגים "טאצ'" ו"לאבלי" והן עבור מותגים פרטיים
  
 
סופר-פארם יצאה במבצעים - הלקוחות שילמו עד 140% יותר
המבצעים: מוצר שני ב-5 שקלים, מוצר שני ב-50% הנחה ■ בפועל, אם חציתם את הכביש לסניף של רשת אחרת - שילמתם עשרות אחוזים פחות על אותם המוצרים ■ כך מוכרים לכם מבצעים שאין להם שום אחיזה במציאות
  
 
סופר-פארם תשקיע 7 מיליון שקל בתערוכת בייבי לנד בחיפה
זאת בשיתוף עם היזם פיליפ חדד ■ האירוע יתקיים לקראת סוף מארס ויכלול מיצגים של מותגי תינוקות וילדים וכן פעילויות שונות
  
 
פערי מחיר של עד 42% בין הרשתות בוויטמינים ותוספי מזון
מלחמת המחירים שהכריזה עדן טבע מרקט מייצרת תחרות ערה בקרב השחקניות בענף - מרשתות הטבע ועד קופות-החולים ■ הכי יקר לקנות בניו-פארם ובסופר-פארם ■ צפו בטבלאות עם מחירי המוצרים ועלויות ההזמנה באינטרנט
  
 
סופר-פארם מעבירה את תקציב הדיגיטל לבאומן-בר-ריבנאי
המשרד מטפל גם בתקציב האוף-ליין של הרשת ■ היקף תקציב האונליין של סופר-פארם מוערך ב-10 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 320 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 20

צרו איתנו קשר *5988