עמוד הבית > חברות > סטורנקסט

סטורנקסט בחדשות

סוכן חדשות
 
חומרי ניקוי בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי
אחרי הירידות בחודש מרץ הציבור חזר לקנות בפסח: גידול של 20% במכירות הטואלטיקה
מנתוני סטורנקסט עולה כי המכירות הכספיות של הקמעונאיות בשוק מוצרי הצריכה גדלו בחודש שעבר ב-380 מיליון שקל, הודות לחג הפסח • מנגד, המכירות הכספיות של תנובה, יצרנית המזון הגדולה בשוק, ירדו ב-53 מיליון שקל מתחילת השנה, זאת לצד שחיקה של 5% בנתח השוק שלה
  
 
קונים בדיזנגוף סנטר/ צילום: שלומי יוסף
פסח זז לאפריל - והמכירות של רשתות השיווק וחברות המזון והאופנה צפויות להיפגע
נתוני סטורנקסט וריס מציגים שחיקה בתחום המסחר הקמעונאי • כך, אחרי שנה וחצי של עליות בענף מוצרי הצריכה, הרבעון הראשון של השנה צפוי להסתכם בפגיעה בהכנסות ממכירות של החברות הציבוריות בשווקים אלה • ניתוח
  
 
חומרי ניקוי בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי
יצרניות המזון והטואלטיקה מקוות להתאוששות בחג הפסח
הירידות החדות ביותר בחודש מרץ נרשמו אצל ספקיות של מוצרי ניקיון וטואלטיקה, על רקע הדחייה בחגיגת הניקיון של פסח
  
 
מוצרי שטראוס/ צילום: תמר מצפי
בניגוד לתחזיות ולמרות עליות המחירים: שחיקה במכירות שוק המזון והמשקאות בפברואר
לראשונה מזה קרוב לשנה וחצי, שוק המזון והמשקאות ירד בחודש שעבר ב-0.4%, בין היתר על רקע תזמון החגים • שטראוס, ספקית המזון השנייה בגודלה, יורדת במכירות אחרי חודשים ארוכים • שוק הטואלטיקה, לעומת זאת, נהנה מצמיחה של 4.6% • ניתוח "גלובס"
  
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
טרה לא נהנתה מהמגמה בשוק: היחידה מבין המחלבות הגדולות שירדה במכירות הכספיות בינואר
טרה ירדה במכירות בכ-5% שהתבטאו באובדן של כ-4 מיליון שקל, זאת על אף שהעלתה בקיץ האחרון את מחירי המוצרים שלה שאינם בפיקוח - מהלך שאמור היה לתמוך בצמיחה • נתוני סטורנקסט מגלים כי המכירות הכספיות בשוק החלב גדלו בחודש שעבר בלמעלה מ-30 מיליון שקל • נתח השוק של תנובה ממשיך לרדת
  
 
רוני גת, יור יפאורה /  צילום: תמר מצפי
אין חסד: למה המכירות של יפאורה תבורי מצטמקות?
מכירות שוק המזון והמשקאות גדלו בינואר 2019 בכ-5% לעומת החודש המקביל אשתקד, והסתכמו בכ-3.2 מיליארד שקל • בניגוד למגמה בשוק, יפאורה יורדת בכ-8% במכירות הכספיות ומאבדת 12.5% בנתח השוק • בחודש שעבר חשף "גלובס" כי החברה נמצאת בסכסוך עם רשת "יש חסד" של שופרסל
  
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
הספקיות מעלות מחירים? הרשתות עשו את זה עוד קודם
נתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" מגלים כי באוקטובר נרשמה עלייה במדד המחירים בשוק המשקאות וגידול במכירות הכספיות של 4.2% • מדובר בנתון מפתיע, שכן היצרניות הודיעו על עליית מחירים רק החל מחודש נובמבר • מתחילת השנה מכירות שוק המזון והמשקאות הסתכמו בכ-31 מיליארד שקל, ובאוקטובר לבדו ב-3.7 מיליארד שקל
  
 
סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
החגים שהיו: הציבור קנה פחות מזון אבל שתה יותר
נתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" מגלים כי חברות המשקאות הגדולות - החברה המרכזית, טמפו ויפאורה תבורי - גדלו בנתח השוק ובמכירות הכספיות בחודש ספטמבר • מנגד, יצרניות המזון הגדולות - בעיקר תנובה, שטראוס ואסם - קטנו
  
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
אחרי שנות קיפאון: מחצית חזקה במזון ומוצרי הצריכה
לפי נתוני סטורנקסט למחצית הראשונה של 2018, תנובה ממשיכה לאבד נתחי שוק, ושטראוס ואסם מתחזקות • משחקי המונדיאל הובילו לעלייה בצריכת מוצרים מתכלים
  
 
גדי לסין / צלם: תמר מצפי
ההובלה בסכנה? שטראוס מצמצת הפער מתנובה לכ-3%
מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי בסוף חמשת החודשים האחרונים של 2018 אסם ושטראוס גדלו ביחס לשוק, בזמן שנתחי השוק של תנובה ושל החברה המרכזית עם טרה קטנו • במקביל, למרות המבצעים העמוקים שנרשמו בחג השבועות, בקטגוריות רבות נרשמה עליות מחירים
  
 
 קוקה־קולה־ישראל ותנובה. נקנסו בעשרות מיליוני שקלים בגין הפרת חוק הגבלים העסקיים / צילום: עינת לברון
מכירות שוק המזון והמשקאות בישראל צמחו ב-1.7% ב-2017
זאת לאחר 3 שנות קיפאון ■ שטראוס צמחה, תנובה שמרה על חלקה, ואסם הצטמקה בנתחי השוק ■ מרבית העלייה בהכנסות נבעה מעליית מחירים ולא מצמיחה כמותית ■ לאחר כמה שנים של ירידה במכירות רשמה תנובה גידול סמלי של 0.6% ■ נתח השוק של נטו ירד, כנראה בגלל הסכסוך עם יינות ביתן
  
 
התינוק של במבה אסם
מזון ומשקאות: השחיקה בתנובה עצרה, אסם נחלשת
מכירות המזון צמחו בתשעת החודשים הראשונים של 2017 בפחות מאחוז לכ-26.8 מיליארד שקל ■ ברבעון ה-3 של השנה קטן נתח השוק של נטו, שהפסיקה את אספקת הסחורה לקבוצת ביתן, לכ-3.9%
  
 
קניות בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי
אחרי שנים של יציבות: מחירי המזון שוב במגמת עלייה
נתוני סטורנקסט מגלים כי מתחילת השנה חלה עליה של 1.4% במכירות מוצרי הצריכה ■ המזון מוביל את הצמיחה במכירות עם עלייה של 1.9%
  
 
עדי עזרא מציג: נתונים, סילופים ושאר ירקות. איור: גיל ג'יבלי
אחרי הפסקת האספקה ליינות ביתן: ירידה בנתחי השוק של נטו
נמשכת מגמת ההתאוששות בשוק המזון והצריכה ■ נתחי השוק של הספקיות תנובה ושסטוביץ נמצאים בצמיחה ■ לעומת זאת, הנתחים של אסם-נסטלה, יוניליוור והחברה המרכזית בירידה
  
 
קטשופים של היינץ ואסם / צילום: יחצ
הקטשופ מופחת הסוכר של אסם והיינץ הגדיל את המכירות
חודשים ספורים לאחר השקת הגרסאות מופחתות הסוכר והנתרן, הן מגדילות את הקטגוריה ואף כובשות נתח שוק של 14% ■ ההשקות אמנם נעשו במסגרת ההיערכות לרפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות, אך השימוש בקטשופ בצהרונים נאסר
  
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
שוק המזון והצריכה בהתאוששות; מכירות המותג הפרטי בירידה
מכירות מוצרי המזון והצריכה גדלו ב-347 מיליון שקל מתחילת השנה, ואולם נתח השוק של כלל עשרת הספקים הגדולים דווקא ירד בתקופה זו ל-55.5% ■ תנובה ושטראוס התחזקו
  
 

   1234567    >

   נמצאו 105 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 7