סטורנקסט

חברת מידע שיווקי. המידע השיווקי של סטורנקסט מבוסס על נתוני אמת מהקופות המתקבלים מכ-1,750 נקודות מכירה בשוק הפרטי והמאורגן, שעל בסיסן, באמצעות מודל סטטיסטי, נבנית הערכת המכר לכלל שוק מוצרי הצריכה בישראל.

כתבות אחרונות

 
מצטייד לקראת הבאות. עדיין לא הוטל סגר מלא בישראל אך המדפים בסופרים מראים על חשש בקרב האזרחים / צילום: כדיה לוי
ענף המזון | ניתוח

בחסות הקורונה: שוק המזון צמח ב–10% מתחילת השנה

אפקט הקורונה המשיך לתמוך בצמיחה בקניות ברשתות השיווק גם בחודש מאי • נתוני סטורנקסט מציגים גידול חריג בשוק שהתרגל לצמיחה מתונה בשלוש השנים האחרונות

שני מוזס 10.06.2020
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

תודה למסעדות הסגורות: שוק המזון והמשקאות צמח במאי ב-4.2%

כך עולה מנתוני סטורנקטס שהגיעו לידי "גלובס" • עם זאת, בעוד שחברות המזון נהנו מצמיחה בזירת הפעילות הקמעונאית, חלק ניכר מהפעילות המוסדית שלהן נגדע באחת עם ההשבתה בת החודשיים של המלונות ושוק ההסעדה על רקע מגפת הקורונה

שני מוזס 09.06.2020
שומרים על מרחק בטוח בתור למכולת שכונתית בצל הקורונה / צילום: איל יצהר, גלובס

שוק המזון צמצם מבצעים בפסח, והמחירים זינקו לשיא של 4 שנים

מדד המחירים בחודש אפריל 2020 מציג עלייה של 2.6 נקודות בהשוואה לאפריל 2019, כך עולה מנתוני סטורנקסט • עליית המחירים נרשמה במקביל לירידה של 1.3% במכירות מוצרי הצריכה לעומת אפריל אשתקד

שני מוזס 13.05.2020
אייל דרור, מנכ"ל שטראוס ישראל, אבי בן אסאייג, מנכ"ל אסם, אייל מליס, מנכ"ל תנובה / צילום: יוסי זמיר, סיון פרג', כדיה לוי
ענף המזון | ניתוח

אחרי "שיגעון מרץ", המיתון מאיים גם על רשתות המזון

לאחר שבמרץ רשם שוק המזון את שיא כל הזמנים, באפריל נרשמה עלייה של 25 מיליון שקל בלבד במכירות ביחס לחודש המקביל • מתחילת השנה נמכרו מזון ומשקאות ב-14 מיליארד שקל • גורמים בשוק: נערכים לתרחיש של מיתון בהמשך השנה

שני מוזס 06.05.2020
עגלת קניות/ צילום: עינת לברון
ענף המזון | ניתוח

אחרי שיא של מכירות במרץ: שוק המזון והמשקאות עומד במקום באפריל

מכירות שוק המזון והמשקאות רשמו בחודש אפריל 2020 גידול של 0.7% בלבד לעומת אפריל 2019, כך לפי נתוני סטורנקסט • את השליש הראשון של 2020 מסכם השוק עם גידול של קרוב ל-11%

שני מוזס 06.05.2020
פקק של אנשים בכניסה לסניף של רשת יוחננוף / צילום: איל יצהר, גלובס
ענף המזון | ניתוח

שיא כל הזמנים במכירות המזון בחודש מרץ 2020: כ-4.4 מיליארד שקל

הסגר, סגירת המסעדות, חג הפסח וביטול החופשות בחו"ל הזניקו את מכירות המזון והמשקאות בישראל • במרץ 2020 הישראלים קנו ב-1.2 מיליארד שקל יותר מאשר בחודש המקביל אשתקד • רוב היצרניות רשמו צמיחה דו-ספרתית במכירות ברבעון הראשון של השנה

שני מוזס 16.04.2020
תורות עמוסים בכניסה לרשתות השיווק / צילום: איל יצהר, גלובס

יש גם מי שנהנה מהמשבר: מכירות המזון נסקו ב-37% בחודש מרץ

לפי נתוני סטורנקסט, בגלל משבר הקורונה ועיתוי חג הפסח הציבור רכש במרץ 2020 מזון ומשקאות ב-1.2 מיליארד שקל יותר מאשר במרץ אשתקד

שני מוזס 13.04.2020
תורים ברמי לוי / צילום: תמונה פרטית , גלובס
קמעונאות | ניתוח

חוששים מעוצר? המכירות בתחום המזון והמוצרים לבית זינקו ביותר מ-40%

נתוני סטורנקסט חושפים כי המשבר הכלכלי מדלג בינתיים על רשתות המזון • על רקע הגבלות התנועה והחשש מעוצר, נסק סך הקניות של מוצרי צריכה בשבוע החולף בעשרות אחוזים בהשוואה לשבוע רגיל • הגידול המשמעותי ביותר נרשם בקטגוריות העופות, המצות והכפפות

שני מוזס 24.03.2020
רשת ויקטורי בסוף השבוע. גידול של 45% בשוק מוצרי הצריכה בשבוע האחרון  / צילום: בר לביא, גלובס
חברות מזון | ניתוח

מרוויחים ביד אחת ומפסידים בשנייה: כך משפיע משבר הקורונה על ספקיות המזון הגדולות

בעוד שרשתות השיווק והספקיות שלהן נהנות מצמיחה יוצאת דופן בהיקפי הקנייה של הקונים ברשתות ובאונליין, יש גם מי שמפסיד • היקף הפעילות של ספקיות המזון לענף ההסעדה והמלונאות, שמהווה חלק מהותי מהפעילות שלהן, נפגע בעשרות אחוזים

שני מוזס 19.03.2020
תושבים בקליפורניה מסתערים על נייר טואלט / צילום: Yichuan Cao, רויטרס

מכירות נייר הטואלט הגיעו ל-34 מיליון שקל בשבוע האחרון - גידול של 124%

מנתוני סטורנקסט עולה כי השבוע שחלף מציג את היקף המכירות השבועי ברשתות השיווק הכי גבוה בשנים האחרונות - 1.3 מיליארד שקל • נתון זה גבוה כמעט ב-50% יותר מכל משבוע ממוצע ב-2019, וב-160 מיליון שקל יותר משבוע חג הפסח ב-2019 שהחזיק בשיא עד כה

שני מוזס 16.03.2020
מדף של מוצרי תנובה/  צלם:תמר מצפי
ענף המזון | בלעדי

חגיגת קניות בנובמבר? לא לשוק המזון: קיטון של מעל 100 מיליון שקל במכירות

אף שרשתות המזון הצטרפו למבצעים של חודש נובמבר, ענף מוצרי הצריכה רשם ירידה של 2.7% ביחס לחודש המקביל בשנה שעברה

שני מוזס 08.12.2019
מעדן יופליי של תנובה הקשית מחכה במכסה / צילום: שני מוזס, גלובס
ענף המזון | ניתוח

מוכנים לשלם על הנוחות: הצרכנים נוטשים את האריזות המשפחתיות ונוהרים לאישיות

עפ"י סטורנקסט, בסיכום 2019 ניכרת ירידה או סטגנציה רוחבית במכירות מוצרים משפחתיים כמו בקבוקי שתייה קלה וקרטוני חלב גדולים • במקביל ניכרת צמיחה במוצרים לצריכה אישית כמו משקאות קלים בבקבוק קטן, משקאות חלב או חטיפים ומתוקים מוקטנים

שני מוזס 26.11.2019
מוצרי חלב על מדפי שופרסל / צילום: תמר מצפי
ענף המזון | ניתוח

שוק המזון והמשקאות בסטגנציה; הטואלטיקה והניקיון בצמיחה

לפי נתוני סטורנקסט, בניכוי עליית המחירים, הצמיחה בשוק מוצרי הצריכה בעשרת החודשים הראשונים של השנה עומדת על 1.6% בלבד

שני מוזס 17.11.2019
מדף של מוצרי תנובה/  צלם:תמר מצפי

צורכים פחות? מכירות שוק המזון התכווצו ב-3.2% בחודש אוגוסט

לפי נתוני סטורנקסט לחודש אוגוסט 2019, תשע מתוך עשר ספקיות המזון הגדולות בישראל רשמו באוגוסט ירידה בהיקף המכירות הכספי לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה • לעומתן וילי פוד הציגה עלייה של 36.5% במכירות באוגוסט, וגד עלתה ב-11% מתחילת השנה

שני מוזס 17.09.2019
חלב תנובה / צילום:  Shutterstock / .ס.א.פ קריאייטיב
טרה | בלעדי

נתח השוק של תנובה בשוק החלב ירד; שטראוס ממשיכה להתחזק

נתח השוק של חברת החלב הגדולה בישראל יורד מתחת ל-49% בחודש יולי • שטראוס נושפת בעורפה של תנובה עם גידול במכירות הכספיות מתחילת השנה, שעומד על כ-59 מיליון שקל • טרה מציגה ירידות של 6.7% מתחילת השנה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד

שני מוזס 14.08.2019
מוצרי שטראוס/ צילום: תמר מצפי
אסם | ניתוח

אחרי עליות המחירים והצמיחה של 2018, הגיע תור הקיפאון בשוק המזון

הצמיחה בשוק המזון עמדה מתחילת השנה על 2.3% בלבד - בדומה לקצב גידול האוכלוסייה • תנובה ושטראוס ממשיכות ליהנות מעליית המחירים של מוצרי החלב שבפיקוח ורשמו גידול בהכנסותיהן גם ביולי • המכירות של סוגת ירדו בחודש יולי ב-3.2%, דבר שעשוי להשפיע על המגעים למכירתה

שני מוזס 12.08.2019

   12345678   

   נמצאו 123 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988