סטורנקסט בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
רגע לפני החרם על תנובה: מכירות מוצרי החלב עלו באוגוסט
אפקט המחאה נגמר? לפי נתוני סטורנקסט, בחודש יולי נרשמה ירידה במכירות מוצרי החלב, אך בחודש אוגוסט הפגיעה כבר כמעט שלא הורגשה, אף שרוב המחירים עלו
  
 
הישראלים מענישים: תנובה איבדה נתח שוק
מנתונים שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי חרם הקוטג' גרם לירידה במכירות כלל מוצרי החלב ■ בשבוע שבין 12 ל-18 ביוני ירד נתח השוק הכספי של תנובה ל-57%, לעומת 57.7% בחודש שעבר ■ המגמה החריפה בשבוע שלאחר מכן, כשנתח השוק של תנובה ירד ל-56.5% בלבד
  
 
שוק המשקאות מתכווץ: ירידה של 5.7% במכירות
זאת ב-4 החודשים הראשונים של 2011 - כך עפ"י נילסן ■ חברות המים המינרליים הן הנפגעות העיקריות ■ בחברות המשקאות מייחסים את הירידה הריאלית בצריכה למזג-האוויר החורפי
  
 
מכירות מוצרי הצריכה במגזר החרדי הגיעו לשיא
ב-2010 הגיעו מכירות מוצרי הצריכה במגזר לשיא של 3.2 מיליארד שקל ■ החרדים קונים יותר מוצרי פרימיום, המותגים הפרטיים שם נחלשים, ורשתות השיווק הגדולות חודרות למגזר במרץ
  
 
השוק מתכווץ: גלידות שטראוס יורדת במכירות
זאת בחודשים ינואר-אפריל ■ הירידה בשוק הגלידות צפויה להחריף את התחרות בין גלידות שטראוס לגלידות נסטלה, ובענף מעריכים כי המשך התכווצות השוק תביא למלחמת מחירים
  
 
שטוזים מוקצף של תנובה פגע בדניאלה של שטראוס
חלב וי חיזק את תנובה בקטגוריית החלב המועשר, אך נשנושי קוטג' גרמו לקניבליזציה במכירות ■ על השקת נשנושי קוטג' ושטוזים מוקצף מעיבה העובדה שהמוצרים לא נכנסו לרבוע כחול
  
 
שוק המשקאות 2010: קוקה-קולה ירדה בנתח השוק
שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר
  
 
2010: מוו לא פגע במילקי; שטוזים פגע בגמדים
השקת מעדן מוו של טרה לא פגעה במכירות מילקי של שטראוס, שנסקו לשיא חדש ■ תנובה מחזקת את כוחה בקטגוריית המעדנים עם קרלו ושטוזים ■ גמדים ודניאלה של שטראוס ירדו
  
 
תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, דיפלומט ויפאורה עלו
כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל
  
 
מעדני מיקי: גידול של של 4.7% בסלטים המצוננים בשוק המבורקד
הצמיחה מתייחסת לחודשים ינואר עד נובמבר 2010 מול התקופה המקבילה אשתקד
  
 
זוגלובק הגדילה את נתח השוק על חשבון טירת צבי ועוף טוב
עפ"י נתוני סטורנקסט, מאז השקת פסטרמה "דק דק" גדל הנתח הכספי של זוגלובק בקטגוריה ב-5% ■ מנכ"ל זוגלובק, פיני קמרי: "יש כאן ערך מוסף שמצליחים לגבות עליו את הכסף"
  
 
סטורנקסט: שוק המזון והמשקאות צמח ב-5% ברבעון השלישי
שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות
  
 
תנובה איבדה מתחילת השנה 41 מיליון שקל במכירות לצרכן
לפי נתוני סטורנקסט המתייחסים לשוק המבורקד, טרה ממשיכה להתחזק על חשבון תנובה - וב-8 החודשים הראשונים של השנה גדלה ב-83 מיליון שקל במכירות ■ תנובה: "הנתונים שגויים"
  
 
נוגס במילקי? מוו של טרה כובש 13% מקטגוריית מעדני הקצפת
מדובר בנתח כספי שחצה את רף הציפיות של טרה ■ לעת עתה ובשל הגידול במכירות הקטגוריה, הפגיעה במילקי באה לידי ביטוי באיבוד נתח כספי בקטגוריה ולא באיבוד מכירות
  
 
מחצית 2010: מחירי המזון ירדו ב-3.2%; מחירי נון-פוד - ב-2.9%
‎סטורנקסט: הקרבות בין רשתות השיווק שחקו משמעותית את המחירים לצרכן ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת צמח במחצית הראשונה של השנה ב-2.2%, בעיקר הודות למבצעי הכמות
  
 
מחצית 2010: אסם וקוקה-קולה עלו; תנובה ושטראוס ירדו
כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם במחצית הראשונה של 2010 גידול של 2.2% ■ תנובה איבדה בתקופה זו מכירות של כ-40 מיליון שקל, ואילו שטראוס איבדה מכירות של כ-60 מיליון שקל
  
 

<    1234567    >

   נמצאו 110 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988