סטורנקסט בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
"יופלה שטוזים" כבש 40% מקטגוריית הגבינות הממותקות
נתח השוק של המתחרה, "גמדים" של שטראוס, ירד ב-5 החודשים הראשונים של השנה ל-54% ■ תנובה נסוגה מהחלטתה להשיק את מעדן "יופלה ZOOZ"
  
 
שיא לטרה במאי: מחזיקה ב-9.9% משוק החלב
הגידול המתמשך בנתח השוק של טרה בא בעיקר על חשבון נתח השוק של תנובה ■ בכירים בשוק: הגידול של טרה נובע ממבצעי מחיר אגרסיביים שמשמעותם הפסדים של מיליוני שקלים
  
 
המלחמה של טרה עבדה: תנובה נפגעת בקטגוריות הליבה
ב-4 החודשים הראשונים השנה תנובה מאבדת נתחי שוק גם בגבינה לבנה, בקוטג' ובחלב, לטובת שטראוס וטרה
  
 
פסח 2010: המחירים ירדו - אך המכירות צמחו ב-1% בלבד
כך לפי סטורנקסט ■ סל הקניות לפסח השנה היה זול יותר ב-5% מאשר הסל בפסח 2009 ■ חנויות הדיסקאונט צמחו על חשבון החנויות השכונתיות אך רשמו שחיקה ברווחיות ■ במגזר החרדי המכירות לחג ירדו ב-1.4%
  
 
תנובה ממשיכה גם במארס לאבד נתחי שוק לטובת המתחרים
סטורנקסט: למרות המבצעים, תנובה מאבדת נתחי שוק לטובת שטראוס ■ טרה שומרת על נתחי השוק שכבשה
  
 
תוצאות הקרב בשוק החלב: טרה גדלה על חשבון תנובה ושטראוס
המבצעים האגרסיביים הביאו לגידול בנתח השוק של טרה, שפגעה בתנובה בקטגוריות הליבה: חלב, גבינות לבנות וקוטג' ■ טרה נערכת לקרב ענקים בקטגוריית המעדנים מול שטראוס ובקטגוריית הגבינות הצהובות מול תנובה
  
 
חברת סטורנקסט נבחרה כספק המידע השיווקי של אסם
במסגרת ההסכם תשתמש אסם בנתונים וניתוחים שמספקת סטורנקסט למעקב אחר מגמות בשוק מוצרי הצריכה
  
 
סטורנקסט: בינואר 2010 נרשם שפל חדש במחירי המזון
‎‎ברוב התחומים רמת המחירים היתה נמוכה אפילו מהשפל שנרשם בספטמבר 2009 בעקבות המבצעים האגרסיביים ברשתות בתקופת החגים
  
 
שביל החלב - דירוג 2009: מילקי מוביל, אחריו דניאלה וגמדים
מותגי שטראוס שולטים ב-71.6% מקטגוריית מעדני החלב ■ מעדן שטראוס וקרלו של תנובה מדורגים במקום הרביעי והחמישי כמותגים הנמכרים ביותר
  
 
2009: תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, נטו ויוניליוור עלו
כך עולה מנתוני סטורנקסט המתייחסים לכלל שוק מוצרי הצריכה (FMCG) ■ קטגוריית מוצרי טיפוח הפרט והבית: חוגלה וסנו עולות, דיפלומט יורדת
  
 
חודש למשבר קוקה-קולה: הירידה במכירות התמתנה ל-8%
בשיא המשבר הגיעה הירידה במכירות משקאות המותג לכ-25%-30% ■ סטורנקסט: הנתח הכספי של משקאות המותג ירד באותה תקופה מ-74% ל-69.5% ■ יפאורה-תבורי וטמפו המתחרות נהנו מהמשבר רק באופן חלקי
  
 
סטורנקסט ונילסן משכו את בקשת המיזוג ביניהן
במשרדי הממונה על ההגבלים סברו כי אישור המיזוג משמעו מונופול מושלם, כיוון שסטורנקסט ונילסן הן המתחרות היחידות בתחום המידע הקמעונאי בישראל
  
 
מותגי דגני הבוקר הנמכרים ביותר בארץ: כריות וקורנפלקס תלמה
מתחילת השנה נרשמה שחיקת מחיר ממוצעת של 2.5% בקטגוריה ■ אחרי שנים ללא תמיכה, א.ד.א שיווק תשקיע מיליון דולר בשיווק מותג הדגנים האמריקני POST
  
 
מעדני מיקי מדווחת על גידול של 19.7% במכירות סלטי החצילים
משיקה 2 סלטי חצילים חדשים, ואת בעקבות נתונים עדכניים של סטורנקסט על כך ששוק סלטי החצילים מגלגל 64 מיליון שקל בשנה
  
 
סטורנקסט: חוגלה, סנו ונטו עולות; שטראוס ואסם יורדות
בניגוד להצהרות על יציאה מהמיתון, מכירות מוצרי הצריכה השוטפת המשיכו לרדת ברבעון השלישי ■ ירידות בולטות נרשמו במכירות השמן, החטיפים והחלב
  
 
המספרים של זוגלובק נחשפים: הרווח התפעולי פחות מ-2%
למרות קצב מכירות של 565 מיליון שקל ומעבר לרווחיות - שיעורי הרווח שוליים ■ זוגלובק שומרת על כוחה בשוק מעדני הבשר, אך מאבדת את ההובלה במעדנים הארוזים ■ זוגלובק: "הנתונים אינם נכונים ואינם מדויקים"
  
 

<    1234567    >

   נמצאו 110 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988