סטורנקסט הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

שטוזים מוקצף של תנובה פגע בדניאלה של שטראוס

חלב וי חיזק את תנובה בקטגוריית החלב המועשר, אך נשנושי קוטג' גרמו לקניבליזציה במכירות ■ על השקת נשנושי קוטג' ושטוזים מוקצף מעיבה העובדה שהמוצרים לא נכנסו לרבוע כחול

אילנית חיות 27.04.2011

שוק המשקאות 2010: קוקה-קולה ירדה בנתח השוק

שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר

אילנית חיות 13.02.2011

2010: מוו לא פגע במילקי; שטוזים פגע בגמדים

השקת מעדן מוו של טרה לא פגעה במכירות מילקי של שטראוס, שנסקו לשיא חדש ■ תנובה מחזקת את כוחה בקטגוריית המעדנים עם קרלו ושטוזים ■ גמדים ודניאלה של שטראוס ירדו

אילנית חיות 24.01.2011

תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, דיפלומט ויפאורה עלו

כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל

אילנית חיות 20.01.2011

מעדני מיקי: גידול של של 4.7% בסלטים המצוננים בשוק המבורקד

הצמיחה מתייחסת לחודשים ינואר עד נובמבר 2010 מול התקופה המקבילה אשתקד

שירות גלובס 23.12.2010

זוגלובק הגדילה את נתח השוק על חשבון טירת צבי ועוף טוב

עפ"י נתוני סטורנקסט, מאז השקת פסטרמה "דק דק" גדל הנתח הכספי של זוגלובק בקטגוריה ב-5% ■ מנכ"ל זוגלובק, פיני קמרי: "יש כאן ערך מוסף שמצליחים לגבות עליו את הכסף"

אילנית חיות 24.10.2010

סטורנקסט: שוק המזון והמשקאות צמח ב-5% ברבעון השלישי

שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות

אילנית חיות 10.10.2010

תנובה איבדה מתחילת השנה 41 מיליון שקל במכירות לצרכן

לפי נתוני סטורנקסט המתייחסים לשוק המבורקד, טרה ממשיכה להתחזק על חשבון תנובה - וב-8 החודשים הראשונים של השנה גדלה ב-83 מיליון שקל במכירות ■ תנובה: "הנתונים שגויים"

אילנית חיות 03.10.2010

נוגס במילקי? מוו של טרה כובש 13% מקטגוריית מעדני הקצפת

מדובר בנתח כספי שחצה את רף הציפיות של טרה ■ לעת עתה ובשל הגידול במכירות הקטגוריה, הפגיעה במילקי באה לידי ביטוי באיבוד נתח כספי בקטגוריה ולא באיבוד מכירות

אילנית חיות 26.09.2010

מחצית 2010: מחירי המזון ירדו ב-3.2%; מחירי נון-פוד - ב-2.9%

‎סטורנקסט: הקרבות בין רשתות השיווק שחקו משמעותית את המחירים לצרכן ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת צמח במחצית הראשונה של השנה ב-2.2%, בעיקר הודות למבצעי הכמות

אילנית חיות 14.07.2010

מחצית 2010: אסם וקוקה-קולה עלו; תנובה ושטראוס ירדו

כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם במחצית הראשונה של 2010 גידול של 2.2% ■ תנובה איבדה בתקופה זו מכירות של כ-40 מיליון שקל, ואילו שטראוס איבדה מכירות של כ-60 מיליון שקל

אילנית חיות 11.07.2010

"יופלה שטוזים" כבש 40% מקטגוריית הגבינות הממותקות

נתח השוק של המתחרה, "גמדים" של שטראוס, ירד ב-5 החודשים הראשונים של השנה ל-54% ■ תנובה נסוגה מהחלטתה להשיק את מעדן "יופלה ZOOZ"

אילנית חיות 05.07.2010

שיא לטרה במאי: מחזיקה ב-9.9% משוק החלב

הגידול המתמשך בנתח השוק של טרה בא בעיקר על חשבון נתח השוק של תנובה ■ בכירים בשוק: הגידול של טרה נובע ממבצעי מחיר אגרסיביים שמשמעותם הפסדים של מיליוני שקלים

אילנית חיות 13.06.2010

המלחמה של טרה עבדה: תנובה נפגעת בקטגוריות הליבה

ב-4 החודשים הראשונים השנה תנובה מאבדת נתחי שוק גם בגבינה לבנה, בקוטג' ובחלב, לטובת שטראוס וטרה

אילנית חיות 20.05.2010

פסח 2010: המחירים ירדו - אך המכירות צמחו ב-1% בלבד

כך לפי סטורנקסט ■ סל הקניות לפסח השנה היה זול יותר ב-5% מאשר הסל בפסח 2009 ■ חנויות הדיסקאונט צמחו על חשבון החנויות השכונתיות אך רשמו שחיקה ברווחיות ■ במגזר החרדי המכירות לחג ירדו ב-1.4%

אילנית חיות 13.04.2010

תנובה ממשיכה גם במארס לאבד נתחי שוק לטובת המתחרים

סטורנקסט: למרות המבצעים, תנובה מאבדת נתחי שוק לטובת שטראוס ■ טרה שומרת על נתחי השוק שכבשה

אילנית חיות 12.04.2010

   12345678   

   נמצאו 121 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988