סטריאוטיפים בחדשות

סוכן חדשות
 
רווקות / צילום: שאטרסטוקד
ד"ר ניסים כ"ץ
רווק: שווה או לא שווה?
הסטראוטיפים והסטיגמות נגד אנשים ללא זוגיות חייבים להיפסק. ט"ו באב הוא זמן ראוי להכלה של הרווקים/ות
רווקים חווים בישראל אפליה כמעט בכל תחום אפשרי, ולמרות שאנחנו נמצאים כבר במאה ה-21, עדיין יש סטראוטיפיזציה שלילית כלפי רווקים. זה מ...המשך
  
 
מחאת יוצאי אתיופיה / צילום: שלומי יוסף,
עיניים עצומות לרווחה: לא לתת לדעות הקדומות לעצב את המציאות
אם כולנו נסכים להודות שאנחנו לא עיוורי צבעים, נפקח עיניים לרווחה ונכיר בעובדה שבכל אחד מאיתנו נטוע גזען קטן, סולומון טקה יהיה הקורבן האחרון שלנו • טור אורח
  
 
עוזרת קולית / צילום: Shutterstock
האו"ם נגד העוזרות האישיות: מנציחות סטריאוטיפים מיושנים
מחקר של האו"ם קובע כי העוזרות הקוליות הדיגיטליות, שמציפות את השוק בשנים האחרונות, מיוצגות לרוב על ידי מאפיינים נשיים מובהקים כגון אפיון הקול, טון הדיבור ואופן התגובה "הצייתני" • לפי המחקר, עשויות להיות לכך השלכות מרחיקות לכת על האופן שבו נשים נתפסות ועל הנצחת יחס זה כלפיהן בעתיד
  
 
אישה בעבודה / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיביעל מהודר / איור: גיל ג'יבלי
יעל מהודר
מיתוסים על נשים, עבודה וניהול
הסטריאוטיפים שמהם סובל שוק העבודה ב-2018
מאילו מיתוסים וסטריאוטיפים ביחס לנשים סובל שוק העבודה והניהול של שנת 2018? לנשים יש ביטחון עצמי נמוך יחסית לגברים נטייה נפו...המשך
  
 
לשדרג את הקריירה / צילום: shutterstockאורנה רודי / איור: גיל ג'יבלי
אורנה רודי
שוק העבודה לא אוהב מתנחלים?
הדעות הקדומות בשלהן, לא נסדקות אפילו טיפה, כנראה אף מתחזקות
שדה הקרב שנקרא 'שוק העבודה' רווי בחסמים מחסמים שונים, חלקם מקצועיים ענייניים, חלקם תדמיתיים בלבד, מנותקים ממציאות. כשמדובר בחסמים ...המשך
  
 
פרסומת לאתר WOBI עם נלי תגר/ צילום מסך
ייצוג הולם בפרסומות? מס' הפרזנטורים - פי 3 מהפרזנטוריות
לצד מספרן הנמוך של הפרזנטוריות בפרסומות nתקיימת בעיה גדולה לא פחות - הצגת הנשים בצורה סטריאוטיפית וסטיגמטית ■ מחקר שערכה יפעת בקרת פרסום עבור "גלובס" מראה כי בפרסומות בטלוויזיה נשים עדיין ממלאות תפקידים מסורתיים כמו ניקיון ובישול
  
 
גזענות בעולם הפרסום / צילום: רון קדמייוסי לובטון, מנכ''ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי
יוסי לובטון
החשוכים והגזענים יישארו מאחור
הדרה וגזענות בעולם הפרסום? יצאנו לדרך חדשה וטובה יותר
ביום חמישי האחרון, בטקס פרסי הפרסום "קקטוס הזהב", הושקה במעמד נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ובחסותו "האמנה למגוון ולייצוג שוויונ...המשך
  
 
הנשיא ראובן ריבלין
על הגוונה בפרסום: הנשיא ריבלין טועה ומטעה בקמפיין ילדי הגן
פרסום הוא הד התרבות והחברה - לא מוביל דרך חברתית. הוא לא המציא את האידאולוגיה ולא יכול לתקן אותה, אלא אם כן ישלמו לו כסף לעשות זאת
  
 
"שמש" / צילום מסך
מועצת הכבלים והלוויין נגד "שמש": "לא ראויה לצפיית ילדים"
במכתב ששלחה היום יו"רית המועצה למנהלי ערוצי הילדים בהוט וב-yes, היא מורה להם לא לשדר את הסדרה, ש"רוויה בייצוגים סטראוטיפיים" ומציגה "דימויי גוף ומיניות נשית בוטים שאינם ראויים לצפייה לילדים"
  
 
הפגנות נגד הצו של טראמפ נגד ההגירה / צילום: רויטרס
גזענות וסגמנטציה - יש הבדל?
מדע הפילוח משגשג על בסיס קבלת השונה ■ אלא שבמקביל משגשגת, בהובלת נשיא ארה"ב טראמפ, גם שנאת השונה
  
 
מחאת יוצאי אתיופיה / צילום: רויטרס
איך נראה פושע: האם מי שנראה רוצח הוא בהכרח רוצח?
מחקר מראה שלכולנו יש נטייה לחשוד באנשים מסוימים על בסיס תווי הפנים שלהם - וכמובן שעל בסיס צבע העור שלהם ■ ניתוח G: כך מנציחים סטריאוטיפ
  
 
"אתיופים הם לא לקוחות פוטנציאליים של הטלוויזיה המסחרית"
שנה אחרי שיצאו לרחובות, עדיין לא שודרה בארץ סדרה שכוכביה אתיופים ■ צעדים ראשונים לשינוי נעשים בימים אלה עם עליית "מלאך של אמא" ב-yes ובקרוב "משפחה דלמטית" בערוץ 2
  
 
גילה גמליאל / צלם: יחצ
הממשלה הכריעה: הסוף לסטראוטיפים בפרסומי המדינה
הממשלה אישרה פה-אחד את הצעת החוק של השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, לפיה כל הפרסומים הממשלתיים בתקשורת יחויבו לתת ייצוג חזותי הולם לגוונים השונים בחברה
  
 
מילקי גולד מתוך יו טיוב
אות הקלון: הפרסומת הסקסיסטית ל-2015 - מילקי גולד
האות של ויצו ניתן על היות הקמפיין "מקבע ומחזק סטראוטיפים מגדריים הפוגעים בנשים" ■ אות הקלון המתמיד - לפרסומות של קסטרו ■ גילה אושרת, יו"ר ויצו ישראל: "קוראות לחברות המסחריות לאמץ עקרונות של פרסום מכבד והוגן כלפי נשים"
  
 
קמפיין אגאדיר / צילום: יח"צ
צפו: הפרסומות "הסקסיסטיות" ביותר לשנת 2015
הפרסומות ש"מתחרות" על אות הקלון של ויצו: האישה במקלחת של "ג'רוזלם פוסט" ■ ב-FIX הצעירה סוחטת מיץ ומלקקת גלידה בתחתונים וחזייה ■ בגולדסטאר רוצים שתגיד תודה שאתה גבר ■ במילקי האישה רק רוצה ת'GOLD ■ וכמובן קמפיין ה"שוגר דדי" השערורייתי של אגאדיר
  
 
גילה גמליאל / צלם: יחצ
לפ"מ תקים מאגר תמונות שישקף את הקבוצות בישראל
זאת במטרה לשקף את המגוון האתני והתרבותי הקיים בישראל בקמפיינים של משרדי הממשלה ■ מדובר ביוזמה של השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ■ משרד רה"מ יהיה שותף למימון הפרויקט
  
 

   12    >

   נמצאו 17 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988