סימון מחירים בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
האם ישראל ביתנו תבטל חובת סימון מחירים ותיפגע בצרכן?
הצעת חוק חדשה שאושרה תומכת בציון מחירים בצגים דיגיטליים - ולא על המוצרים ■ השרה לבנת, שהגישה ערער: "מאחורי הצעת החוק עומדות רשתות שיווק וחברת לובינג גדולה. ההצעה מבטלת זכות צרכנית בסיסית להשוואת מחירים"
  
 
"על חנות למכור מוצר במחיר שהוצג, גם אם מדובר בטעות"
ביהמ"ש המחוזי הורה לחנות נעליים לפצות ב-800 שקל לקוחה שדרשה לרכוש זוג נעליים במחיר שהיה מוצמד להם - 170 שקל, אך בעל החנות סירב ומכר לה את הנעליים ב-220 שקל
  
 
רשת שופרסל נקנסה ב-250 אלף שקל בגין הטעיית צרכנים
שופרסל הורשעה בהטעיית צרכנים בכך שגבתה מחירים גבוהים מאלה שסומנו על המוצרים במדפים ■ שופרסל בתגובה: "מדובר בטעויות שנעשו בתום-לב ובאופן נקודתי לפני שנתיים"
  
 
המועצה לצרכנות על רמי לוי: טעויות רבות בסימון מחירים
בעשרות מוצרים שבדקה המועצה ב-4 סניפים של רשת רמי לוי התגלו טעויות בחישוב המחיר ליחידת מידה ■ רמי לוי בתגובה: "מדובר בתקלה, ובכל מקרה הצרכן לא שילם יותר"
  
 
בעלי עסקים לרשות המסים: כיצד לנהוג לאור הורדת המע"מ?
הורדת המע"מ החפוזה חייבה בעלי עסקים להיערך לנושא תוך יום וחצי ■ הם אינם יכולים לבצע את השינוי בתוכנה לבד וחייבים להיעזר באנשי מקצוע ■ רו"ח צבי פרידמן: "מעולם לא היה זמן היערכות כה קצר לשינויי מע"מ"
  
 
ביקורת של משרד התמ"ת בדיזינגוף סנטר: 13% מהחנויות נקנסו
עיקר הדו"חות נרשמו בענפי ההלבשה, הקוסמטיקה והמספרות, כשלרוב מדובר בעבירות של אי סימון מחירים כנדרש בחוק ■ התמ"ת: נערוך ביקורות נוספות במקום עוד במהלך החורף הנוכחי
  
 
פוקס תשלם 130 אלף שקל קנס על סימון מחירים במטבעות זרים
כך נקבע בהסדר טיעון עם משרד התמ"ת ■ מנכ"ל פוקס, הראל ויזל: "בתמ"ת תקועים עם חוקים מטומטמים מלפני 30 שנה. שר התמ"ת לא טרח לשמוע את רשתות האופנה, למרות שאנו מעסיקים יחד 6,000 עובדים במשק"
  
 
שופרסל נקנסה ב-450 אלף שקל בגין הטעיית צרכנים בנוגע למבצעי הוזלה וסימון מחירים
כמו כן חויבה הרשת לחתום על התחייבות בסך 150 אלף שקל להימנע מעבירות אלה ; יחד עם החברה הורשעו גם 5 מנהלי סניפים, שנקנסו ב-1,000 שקל כל אחד
  
 
פוקס מגיבה לכתב האישום: נגלגל על הצרכן את עלויות סימון המחירים
רשת האופנה ומנהלה הראל ויזל מבקשים מביהמ"ש לבטל את כתב האישום שהגיש נגדם משרד התמ"ת, בגין סימון מחירים במטבעות שונים שגרם להטעיית צרכנים
  
 
בעל חנות ארנקים נקנס ה-3,000 משום שלא סימן מחירים על הסחורה בחלון הראווה
ביהמ"ש: הטעם המסחרי שמניע את בעלי העסקים שלא לסמן סחורות נעוץ בכך ש"היעדר מחיר מפתח ציפיות בלב הצרכנים ומפתה אותם להיכנס לחנות, דבר שמקרב אותם לביצוע עסקה ללא הפעלת שיקול-דעת מלא"
  
 

<    123   

   נמצאו 42 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988