סימן מסחרי בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
העליון אסר על רב-בריח להשתמש בסימן המסחר "הלפיד והמגן"
השופט אשר גרוניס קבע כי הסימן דומה דימיון מטעה לדמות "איש השרירים" המהווה סימן מסחר מוכר של מולטילוק
  
 
ניצחון למלון "אמריקן קולוני": המחוזי אסר לקרוא למלון בירושלים "ג'רוזלם קולוני"
השופט נעם סולברג קבע כי חברת "הקולוני ירושלים" לא הוכיחה כי שם המסחר "קולוני" נרשם שלא כדין
  
 
תביעה נוספת של רב-בריח נגד מולטילוק בגין השימוש בלוגו "איש השרירים"
רב-בריח הגישה תביעה שכנגד בסך 50 מיליון שקל נגד מולטילוק, בטענה כי היא מפירה את זכויותיה הקנייניות והחוזיות בסימן המסחר שלה - זאת בניגוד להסכם הפשרה בין הצדדים המעגן את חלוקת זכויות השימוש בסימן
  
 
מכה ל"קליה": בוטל סימן המסחר שלה "אל-אקונומיקה"
הסימן נמחק לבקשת חברת פרוקטר אנד גמבל, המייצרת מסירי כתמים תחת המותג "ACE אל-אקונומיקה" ■ משמעות המחיקה היא שכעת יוכל כל גוף מסחרי להשתמש בביטוי "אל-אקונומיקה" לתיאור מוצריו
  
 
מיגל דויטש
פרופ' מיגל דויטש
אופנה של חיקויים
האם קיימת במשפט הישראלי עוולה כללית של תחרות בלתי הוגנת?
"רכיבה" על גבי מוניטין של עוסק אחר (ביחס לשם מסחרי או דגם של מוצר) היא אחד ה"מפגעים" הקשים של דיני העסקים המודרניים. צבירת מוניטין...המשך
  
 
רשם הפטנטים לטוויטר: המילה "טוויט" אינה סימן מסחרי שלכם
אישור לסימן מסחרי במילה "טוויט" היה מאפשר למייסדי טוויטר לשלוט בשימושים השונים שיש לסימן זה, כאשר משמעות המילה היא כל הודעה שבוחרים המשתמשים לחלוק עם משתמשים אחרים בטוויטר-ספירה
  
 
ביהמ"ש: ורסצ'ה הישראלית תשנה את שמה בתוך שנה
המחוזי קבע גם כי ורסצ'ה האיטלקית זכאית להשבת רווחים שהחברה הישראלית הפיקה משמה שלא כדין ■ "ורסצ'ה הישראלית התקדמה בשיטתיות לקראת השתלטות על המוניטין של ורסצ'ה האיטלקית בישראל"
  
 
טיפאני ואופטיקה הלפרין הגיעו לפשרה בתביעה על שימוש בסימן המסחר
ביהמ"ש התבקש להורות על מחיקת התביעה, ללא צו להוצאות ■ השופט איתן אורנשטיין אישר את הסכם הפשרה ונתן לו תוקף
  
 
תביעה שלישית בסכסוך בין מולטילוק ורב-בריח סביב השימוש בלוגו "איש השרירים"
מולטילוק מאשימה את רב-בריח בהעתקת "איש השרירים" ללוגו חדש - ותובעת ממנה 8 מיליון שקל
  
 
ביהמ"ש הורה לבעלי ויטה פרי הגליל להעביר לכונס את הזכויות על מותגי החברות הבנות
סימני המסחר יועברו לקבוצת קופרלי-שלום, בעלי רשת חצי חינם, שרכשו לאחרונה את החברות הבנות ■ הזכויות על המותג "ויטה פרי הגליל" יישמרו לעת עתה בידי החברה הציבורית
  
 
אין הרבה אהבה: סכסוך משפטי על השם המסחרי AMOR
הבעלים של חנויות האופנה AMOR מכיכר-המדינה בת"א הגיש תביעה נגד בנימין חכשור, המפעיל חנויות בשם זהה ברמלה, ת"א ורמת-גן
  
 
זוגלובק רוכשת את המותג טבעוף תמורת 5 מיליון שקל
זכתה בהתמחרות שנערכה היום בינה לבין יזם המותג, אמנון אריאל ■ טבעוף, מותג העוף ללא אנטיביוטיקה, הוצע למכירה בנפרד לאחר קריסת חברת עוף העמק ■ המחיר משקף את רכישת הסימן המסחרי ללא מערך הייצור
  
 
בקשה לביהמ"ש: לאשר את מכירת סימן המסחר "טבעוף" לזוגלובק תמורת 2.5 מיליון שקל
לדברי כונסי הנכסים, הצעת זוגלובק - לרכוש את סימן המסחר "טבעוף" יחד עם 70 מקררי תצוגה שבבעלות החברה - עדיפה על זו של תנובה, שהציעה לרכוש את סימן המסחר בלבד תמורת 1.5 מיליון שקל
  
 
גוגל ישראל תאפשר לגופים לפרסם על בסיס מילות מפתח שהן סימן מסחרי של מתחריהם
עד כה, חברות מסחריות יכלו למנוע מחברות מתחרות לרכוש פרסום טקסטואלי על בסיס מילות המפתח של הסימן המסחרי שלהן ; השינוי האמור יוביל לכך שסלקום, לדוגמה, תוכל לרכוש פרסום על בסיס מילת המפתח "פלאפון"
  
 
ביהמ"ש אסר על ערוץ ההיסטוריה הישראלי להשתמש בשמו
השותפות A & E TELEVISION NETWORK, המפעילה את ערוץ הטלוויזיה HISTORY CHANNEL, טענה כי שמה של הנתבעת דומה עד כדי הטעיה לסימני המסחר שלה
  
 

<    1234   

   נמצאו 63 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988