סיקור תקשורתי

כתבות אחרונות

 

כולנו ה-SMS של אורנג'

בואו נודה שכולנו צבועים ומכורים לפסטיבלי הסיקור המיוחד שרוקחת התקשורת

דורון אביגד 15.09.2009

בין דם לדם

זווית שונה על סיקור הטרגדיה של משפחת רמון

ניר קיפניס 15.09.2009

"כוכב נולד" - התוכנית הכי מדוברת ביולי עם חשיפה בשווי 810 אלף שקל

מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה, נתי יעקובי: "אין ספק כי 'כוכב נולד' היא מכונת תקשורת משומנת" ■ "מחוברות" של HOT במקום השני בדירוג, חזרה מפתיעה של "אבודים" במקום השלישי

מירה עוואד 19.08.2009

חשיפה תקשורתית של כ-1.18 מיליון שקל ל"שיטת השקשוקה"

יפעת מחקרי מדיה: האחים עופר קיבלו סיקור מאוזן למדי בשבועיים שנבדקו: 42% מסך הסיקור בעניינם היה חיובי, 42% היה בעל אופי שלילי ו-16% היה נייטרלי ■ חשיפה חיובית של כ-422 אלף שקל לערוץ 1 ששידר את הסרט

רן רימון 05.08.2009

שווי הסיקור של חגיגות ה-100 לתל-אביב: 12 מיליון שקל

יפעת מחקרי מדיה: החגיגות סוקרו בעשרות אייטמים בעיתונות ובכ-4.5 שעות זמן אוויר ברדיו ובטלוויזיה

‎‎יעל גאוני‏ 28.07.2009

טוויטר קיבלה סיקור בשווי של כ-3 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2009

לפי מדד יפעת מחקרי מדיה, חברת טבע זכתה בתקופה זו לסיקור הרחב ביותר בעיתונות מבין החברות (בשווי כ-3.25 מיליון שקל), ונוחי דנקנר זכה לסיקור הרחב ביותר מבין האישים (בשווי כ-2.35 מיליון שקל)

‎‎יעל גאוני‏ 26.07.2009

אובמה: "העיתונות מעוותת את מדיניותי כלפי ישראל"

נשיא ארה"ב: "זה אולי לא בא לידי ביטוי בדיווחים בעיתונות, אבל אי אפשר לומר שאני לוחץ יותר על ישראל"

רן דגוני, וושינגטון 14.07.2009

שווי החשיפה התקשורתית של נאום נתניהו בבר-אילן: 4 מיליון שקל

יפעת מחקרי מדיה: נאומו של ברק אובמה בקהיר השיג שווי חשיפה של 3.1 מיליון שקל

‎‎יעל גאוני‏ 16.06.2009

יפעת מחקרי מדיה: חשיפה תקשורתית בשווי מיליון שקל לתוכנית "הישרדות"

"הישרדות" הקדימה את "כוכב נולד 7" ו"מסודרים" ■ 22% מהחשיפה התקשורתית של התוכנית היתה שלילית עקב פרסום הרייטינג הממוצע של הסדרה והרייטינג הנמוך יחסית של פרק הגמר לעומת גמר העונה הראשונה

יעל גאוני 10.06.2009

דודו טופז שווה מיליונים: שווי הסיקור התקשורתי של הפרשה בעיתונות - 6.4 מיליון שקל

יפעת מחקרי מדיה: עיקר הסיקור התרכז במעצר עצמו ■ העיתון שהקדיש את מירב שטח הסיקור לכתבות על פרשת טופז הוא "ידיעות אחרונות" ■ היומונים הדתיים לא סיקרו את הפרשה כלל, למעט "מקור ראשון"

יעל גאוני 03.06.2009

שווי החשיפה התקשורתית של טקס קקטוס הזהב: 300 אלף שקל

17% מהחשיפה התקשורתית של התחרות היתה חיובית מובהקת, 26% היתה שלילית מובהקת, והשאר ניטרלית ■ יפעת מחקרי מדיה: עיקר הסיקור היה סביב נושא השיפוט בתחרות והפקטור שניתן לעבודות

יניב פוהורילס 26.05.2009

ביקור האפיפיור: 24% מהחשיפה בתקשורת היתה שלילית

יפעת מחקרי מדיה: שווי החשיפה התקשורתית של ביקור האפיפיור נאמד ב-3.3 מיליון שקל במשך 6 ימים בלבד ■ על אף הרעש התקשורתי סביב הביקור, רק 33% מהחשיפה התקשורתית היתה חיובית

‎‎יעל גאוני‏ 19.05.2009

עובדי חיפה כימיקלים: בחדשות ערוץ 2 לא מסקרים את מאבקנו בשל אחזקות משפחת עופר ברשת

יו"ר ועד עובדי חיפה כימיקלים ליו"ר חדשות ערוץ 2: "משפחת עופר היא בעלת השליטה בזכיינית ערוץ 2 רשת. אבקשך לוודא האם יש לכך קשר לאי סיקור מאבקנו" ; חדשות 2: "המאבק החל רק אתמול, ואנו נסקר אותו"

יעל גאוני 27.04.2009

רשות השידור לביהמ"ש: להתיר את סיקור משפטו של משה קצב בקול ישראל

טוענת כי לדיונים במשפטו של נשיא המדינה לשעבר יש "חשיבות ועניין ציבורי מהמדרגה הראשונה"

שירות גלובס‏ 07.04.2009

אהוד ברק ניצח גם בתקשורת: הופיע במהלך השבוע האחרון ב-210 כתבות בעיתונות

יפעת מחקרי מדיה: שווי הסיקור התקשורתי שקיבל ברק עומד על 5.13 מיליון שקל, מתוכם סיקור חיובי למהלך ההצטרפות לנתניהו בשווי של כ-2 מיליון שקל

יעל גאוני 25.03.2009

גם בסקרים וגם בתקשורת: החשיפה החיובית של נתניהו - במגמת ירידה

כך עולה מניתוח של יפעת מחקרי מדיה לקראת הבחירות ; לבני מגיעה אל קו הסיום עם חשיפה תקשורתית משופרת ; ברק שואב את כוחו מהסיטואציה הביטחונית ; עלייה חדה בסיקור של ליברמן בתקופה האחרונה

יעל גאוני 09.02.2009

   2345678910111213141516   

   נמצאו 242 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 16

צרו איתנו קשר *5988