סלקום מדיה הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

שפירא: "מיזוג סלקום עם נטוויז'ן יאפשר תקשורת משולבת"

מנכ"ל סלקום אמר הדברים בכנס סלקום מדיה ■ ‎‎סמנכ"ל השיווק יוני סבג הכריז כי סלקום בוחנת כניסה לעולם הטלוויזיה על בסיס רשת האינטרנט (‏IPTV‏)

‎‎גד פרץ‏ 16.11.2011

"ההצלחה של סדרה תלויה בשני דברים - כתיבה ושחקנים"

דאג אלין, יוצר הסדרה "הפמליה" המבקר בישראל כאורח של כנס סלקום מדיה: "מחכים לי שאכתוב את התסריט לסרט שמבוסס על הסדרה"

לי-אור אברבך 16.11.2011

"האבולוציה הכי חשובה היא כניסת יו-טיוב לעסקי הטלוויזיה"

בריאן גארדן, מבכירי תעשיית הטלוויזיה בארה"ב ואורח בכנס סלקום מדיה, מדבר על המהפכות שעובר המדיום ועל השפעות הצפייה החברתית על הרייטינג

רועי ברק 14.11.2011

שורה של אורחים בינלאומיים בכנס הרביעי של סלקום מדיה

לכנס הוזמנו כ-1,500 איש מתעשיות המדיה, הפרסום, המוזיקה, הטלוויזיה, מפתחי אפליקציות ושירותים סלולריים, אנשי שיווק ומנהלים מתעשיות שונות הנוגעות בעולם הסלולר

לי-אור אברבך 10.10.2011
דורי מדיה | לפני כולם

סלקום מפתחת עונה שנייה לסדרה "אהבה ראשונה"

זאת בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקל ■ הסדרה האינטרנטית של סלקום מדיה כוללת סיפורי אהבה של צעירים ישראלים

רועי ברק 02.05.2011

רבגוניות ממוקדת

הדינמיות של שוק התקשורת העולמי הפכה את חברות הסלולר לחברות סטארט-אפ

עדי כהן 17.11.2010

מייסד פורסקוור: "מוכנים לשיתוף-פעולה בשוק המקומי"

דניס קראולי, מייסד הרשת החברתית מבוססת המיקום, אמר את הדברים בשיחת וידיאו בכנס סלקום למדיה ■ "נעשה לוקליזציה למוצר בשווקים נוספים בעולם"

נועה פרג 16.11.2010

יוצר CSI: "הציפייה לפרק בשבוע הבא היא מיושנת ולא הגיונית"

אנטוני זוויקר, יוצר הסדרה הנצפית ביותר בעולם, בראיון בלעדי ל"גלובס": "היום סדרות טלוויזיה צריכות לחיות כל הזמן על כל המסכים - בסלולר, בלפטופ ובטאבלט"

לי-אור אברבך 11.11.2010

סלקום משיקה משחק חברתי סלולרי מבוסס מיקום

המשחק החדש "מטרופולין" הוא חלק מפעילות התוכן של סלקום אחרי הפרויקטים "אהבה ראשונה", "קן הקוקייה" ו"מגודלים" ■ היקף ההשקעה בפיתוח המשחק נאמד בכמיליון שקל

נועה פרג 08.08.2010

סלקום השקיעה 3.5 מיליון שקל בפרויקט התוכן "אהבה ראשונה"

מדובר ב-150 סרטים דוקומנטריים המציגים סיפורי אהבה אישיים של צעירים בגילאי 16-20, המהווים נדבך נוסף של פעילות סלקום מדיה בהפקות המקור לאינטרנט ולסלולר

לי-אור אברבך 11.07.2010

אחרי "מגודלים": סלקום מדיה מעלה הפקת מקור בפייסבוק

תעלה לרשת החברתית את "קן הקוקיה" - שעשועון אינטראקטיבי חדש לצעירים שישודר בשידור חי מדי יום במשך 21 ימים בין השעות 15:00 עד 23:00 ■ עלות ההפקה והקמפיין הנלווה - 5.5 מיליון שקל

לי-אור אברבך 13.01.2010

עמוס שפירא: "הסלולרי יהיה בקרוב השער הראשי לאינטרנט"

לשידור החי מכנס סלקום מדיה באתר חדשות ערוץ 2 ■ מנכ"ל סלקום: "השימוש בסלולר לקבלת מידע ושימושים הפך מזמן לאמצעי העיקרי"

אתר חדשות ערוץ 2 ושירות גלובס 17.11.2009

בזק - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-2.19 מיליון שקל

תמי 4, שהשיקה את בר המים המתקדם PRIMO, הגיעה למקום השני בדירוג עם השקעה של כ-1.62 מיליון שקל

נתי יעקובי 15.11.2009

מה חיפשו הישראלים בגוגל? iPhone, שפעת החזירים ופייסבוק

למרות הבאזז, מעטים חיפשו את טוויטר ■ ביחס למדינות אחרות הישראלים לא חיפשו חופשות זולות, ואף גילו יותר עניין בשפעת החזירים מתושבי מקסיקו ■ סיכום החיפושים הפופולריים בגוגל במחצית הראשונה של השנה

נועה פרג 08.09.2009

סלקום משיקה את פסטיבל "ווליום ערד" בסוכות בהשקעה של 14 מיליון שקל

האירוע יתקיים בתאריכים 5-7 באוקטובר ב-7 מתחמים שונים ברחבי העיר, ויכלול מגוון הופעות בהשתתפות למעלה מ-50 אמנים, יוצרים ולהקות ■ במסגרת הפסטיבל ייערך טקס אזכרה לזכר 3 נפגעי אסון ערד

גד פרץ 24.08.2009

   1   

   נמצאו 15 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988