דוח אמון
2019

סלקום TV בחדשות

סוכן חדשות
 
נטפליקס בסלקום / צילום: יח"צ
האסטרטגיה של סלקום נחשפת: לא רק סלולר
לידי "גלובס" הגיעה מצגת עם תוכנית הפעולה של סלקום לשנים הקרובות, והיא כוללת שורת צעדים דרמטיים • בין היתר: צמצום ההשקעות בסלולר, הפחתה משמעותית בעלויות התפעול וחיפוש מנועי צמיחה חדשים, בדגש על תחום הטלוויזיה • אלא שבינתיים לא נראה באופק תחליף הולם לסלולר
  
 
נטפליקס בסלקום / צילום: יח"צ
סלקום משיקה ממיר חדש ומעלה את מחירי שירות הטלוויזיה
מחיר חבילת הטריפל הבסיסית יעמוד על 159 שקל לחודש, עלייה של 10 שקלים • חבילת הטריפל תעלה 189 שקל לחודש, ואחרי שנה המחיר יעלה ב–20 שקל • החברה החליטה כי לא תסבסד את נטפליקס בשלב זה, ויוצאת במבצע לחצי שנה של שירות הטלוויזיה שלה בלבד ב–69 שקל לחודש
  
 
ניר שטרן/ צילום: תמר מצפי
סלקום דיווחה על ירידה של 83% ברווח התפעולי לרבעון הראשון
ההכנסות ברבעון הראשון השנה הסתכמו ב-928 מיליון שקל - קיטון של 0.5% לעומת הרבעון המקביל ב-2018 • המנכ"ל ניר שטרן: "עוצמת התחרות במגזר הנייד ממשיכה להשפיע לרעה על תוצאות המגזר"
  
 
נטפליקס בסלקום / צילום: יח"צ
שיתוף-הפעולה של סלקום עם נטפליקס: מאכילים את המפלצת
ההחלטה של סלקום לשתף פעולה עם נטפליקס עלולה לפגוע בתעשיית הטלוויזיה המקומית • פרשנות

 

  
 
נטפליקס בסלקום / צילום: יח"צ
סלקום חתמה על הסכם שת"פ עם נטפליקס; תשיק ממיר ייעודי
תשיק ממיר ייעודי עם כפתור לנטפליקס ותשלב את הגישה לשירות מתוך האפליקציה שלה • המשמעות של צירוף נטפליקס לסלקום TV היא שכרגע yes היא החברה היחידה שלא מנגישה את התוכן של נטפליקס, והיא כנראה תעשה זאת כחלק מהמגמה • לא מן הנמנע כי סלקום תעניק הטבות כאלה או אחרות לכשיושק השירות
  
 
ניר שטרן/ צילום: תמר מצפי
סלקום מסכמת שנה עם ירידה בהכנסות ומעבר להפסד; המנכ"ל ניר שטרן: שוק התקשורת בישראל נמצא במצב קשה
הדוחות של סלקום, שמצביעים על הפסד של 64 מיליון שקל בשנה, מלמדים על המשבר העמוק בענף הסלולר • לנוכח ההפסד ועוצמת השחיקה בהכנסות, לא יהיה מופרך להעריך ש-2019 תהיה שנה קשה מאוד לתעשייה
  
 
הודיס  / צילום: איל יצהר
בעקבות השיח ברשתות החברתיות: הפרסומת של הודיס - הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור הזכירות לה נמוך בכ-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • באתגר האהדה הפרסומת מצליחה הרבה פחות ומדורגת במקום התשיעי בטבלה
  
 
משיח קמפיין סלקום טי וי / צילום מסך
גם השבוע: פרסומת הכפילים של משיח לסלקום TV - הכי זכורה והכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-60% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין של משרד הפנים שקרא להצביע בבחירות לרשויות המקומיות הוא המושקע ביותר השבוע - כ-1.6 מיליון שקל
  
 
קמפיין סלקום/ צילום מסך
הכפילים של משיח: הפרסומת של סלקום TV הכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הוט היא הפרסומת הזכורה ביותר בשבוע החולף • הפרסומות לפוקס ולשופרסל, שתיהן באמצעות גיתם BBDO, הן המושקעות ביותר השבוע עם השקעה של כ-990 אלף שקל כל אחת
  
 
סלקום TV מועמדת בולטת, כיוון שנסמכת כבר כיום עלה מערך
סלקום TV מחליפה שיטת שידור ברשת בזק
שתי החברות החלו בניסויים לקראת המעבר לשיטת שידור במולטיקאסט שתיושם החל מהשנה הבאה
  
 
קמפיין סלקום TV / צילום: יחצ
סלקום TV מיישרת קו: תחסום את תכני ה-VOD שלה ביום כיפור
"הנחמה" לצופי סלקום TV, כמו גם למנויי פרטנר TV, היא הגישה לתכנים אחרים דרך שירות הקלטת כל התכנים המשודרים (Catch up), בפרטנר לתקופה של שבועיים אחורה ובסלקום לתקופה של שבוע לאחור • אפליקציות דוגמת נטפליקס יהיו זמינות
  
 
ניר שטרן / צילום: יוסי צבקר
דוחות חלשים לסלקום: הפסד עקב הוצאות פרישה לעובדים
הוצאות חד-פעמיות בסך 26 מיליון שקל, בגין פרישה של 200 עובדים, העבירו את סלקום להפסד נקי של 37 מיליון שקל ברבעון השני • ההכנסות מהמגזר הסלולר ירדו, ומנגד ההכנסות של מגזר הטלוויזיה והאינטרנט עלו • ההכנסה החודשית הממוצעת ממנוי נותרה ללא שינוי לעומת הרבעון הקודם: 51.8 שקל
  
 
נטפליקס  / צילום: Shutterstock  א.ס.א.פ קרייטיב
yes והוט נכנסות לקרב בלימה נגד נטפליקס והמתחרות החדשות
הדוחות הכספיים של ענקיות התקשורת בארה”ב מספקים הוכחה נוספת לכך שיותר צופים מעדיפים את הטלוויזיה האינטרנטית החדישה והזולה על פני הטלוויזיה המסורתית, וגם בישראל המגמה דומה • כעת החברות הוותיקות משיבות מלחמה עם הורדת מחירים ושירותים אינטרנטיים משלהן
  
 
נטפליקס / צילום: שאטרסטוק
הכול או כלום: נטפליקס תהפוך למעצמה או תפשוט את הרגל?
היא שורפת מזומנים בקצב מסחרר, מגייסת חוב והון והרבה ממנו וטועה בתחזיות - בשבוע שעבר זה היה בפעם השלישית בעשרת הרבעונים האחרונים • בתגובה הפילו המשקיעים את המניה, מה שהאט את המומנטום החזק של ענקית המדיה • האם נטפליקס מתקרבת למיצוי הפוטנציאל?
  
 
ניר שטרן / צילום: סיון פרג'
סלקום מדווחת על 200 אלף מנויים לשירות הטלוויזיה סלקום TV
שירות סלקום TV החל לפעול בדצמבר 2014, ולדברי החברה, הפעילות כבר מחזיקה את עצמה מבחינה תפעולית • המנכ"ל ניר שטרן: "סלקום חוללה את מהפיכת הטלוויזיה בישראל"
  
 
איוב קרא / צילום: שלומי יוסף
המדינה תחל לפקח על סלקום ופרטנר; תפחית פיקוח על הוט ויס
שר התקשורת איוב קרא הציג היום את הצעת החוק שאמורה להסדיר את שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית • יחד עם זאת, הפיקוח יחל רק מרף הכנסות שסלקום TV ופרטנר TV רחוקות ממנו, ולחוק עוד צפויות תלאות רבות • ומה לגבי פיקוח על נטפליקס? "לא נהיה אור לגוים בסוגיה הזאת"
  
 

   12    >

   נמצאו 23 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2