סנו בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
סנו מעבירה תקציבי פרסום מיורו ת"א לגליקמן ולדרורי
כחלק מהשינויים בחברת-הבת קוסמופארם, גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל בתקציב קרמה, ודרורי-שלומי יטפל במותגים כיף ואורביטול ■ יורו ת"א נפלט ממערך הפרסום של החברה
  
 
סנו, יפאורה-תבורי וטמפו מעלות מחירים ב-3%-8%
כל החברות הודיעו על עליית מחיר גורפת בכלל המוצרים ■ יוניליוור מייקרת חטיפים ומוצרי ניקוי ■ עדי צים, מבעלי רשת כמעט חינם: "עליות המחיר לא מוצדקות, והספקים מנצלים את החגיגה"
  
 
סטורנקסט: שוק המזון והמשקאות צמח ב-5% ברבעון השלישי
שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות
  
 
שוק החטיפים מתחמם: מאנה משיקה חטיף בוטנים הדומה לבמבה
החברה מקבוצת סנו נערכת גם לייצור חטיפי בוטנים עם מילוי, בדומה לבמבה נוגט ■ בעלי החברה: "הציוד החדיש שרכשנו מאפשר לנו להפחית את כמות השומן הרווי בחטיפים ב-80%"
  
 
תקציב הפרסום של קרליין עובר לברוקנר-נטע-יער
התקציב טופל עד לאחרונה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ■ היקף התקציב עומד על כ-8 מיליון שקל
  
 
החרם נגד הכשר הבד"ץ עובד: נסטלה מסתירה את ההכשר בקמפיין
JOYA, מותג הגלידה החדש של נסטלה, משווק ללא כל איזכור של הכשר "בד"ץ העדה החרדית" ■ מיקי לפיד ממטה המאבק להחרמת מוצרי בד"ץ העדה החרדית: "לא ייתכן שהשמטת ההכשר ממוצר הדגל המתוקשר היא מקרית"
  
 
מחצית 2010: אסם וקוקה-קולה עלו; תנובה ושטראוס ירדו
כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם במחצית הראשונה של 2010 גידול של 2.2% ■ תנובה איבדה בתקופה זו מכירות של כ-40 מיליון שקל, ואילו שטראוס איבדה מכירות של כ-60 מיליון שקל
  
 
"למרות שהונגריה הוכתה בחוזקה, היא תחל להתאושש ב-2011"
הישראלים הפועלים בהונגריה מדווחים על "חוסר ודאות טוטלי" ו"ירידה בהכנסות" ■ הדברים גם באים לידי ביטוי בירידה של 27% ביצוא ב-4 החודשים הראשונים של 2010 ■ אבל מכון היצוא והיצואנים מאמינים כי ההתאוששות תגיע בקרוב
  
 
רדיו קול חי נקנסה ב-60 אלף שקל עקב תוכן שיווקי
מדובר באחד הקנסות הכבדים ביותר בתולדות הרדיו האזורי ■ ‎הרשות השנייה מצאה כי התחנה העלתה ריבוי של תכנים פרסומיים למותגים סנו ופמפרס במהלך התוכניות ■ לתחנה יש אפשרות לערער על הקנס
  
 
אחרי החג: חוגלה-קימברלי תייקר את מוצריה ב-5% לפחות
שטראוס מייקרת את השוקולדים והחטיפים, וגם בסנו נערכים להעלאת מחירים ■ הערכות: התחרות בין רשתות השיווק תבלום בשלב ראשון את עליות המחיר של חלק מהמוצרים לצרכן
  
 
מסימני החג ברדיו "קול חי": נבדקות הפרות על תוכן שיווקי
הרשות השנייה מצאה ‎בשתי תוכניות ששודרו בתחנה חשיפה פרסומית מוגזמת למותגים סנו ופמפרס
  
 
שיא של גועל ביחסי עבודה בישראל: 80 סדרניות של קרליין פוטרו ב-SMS
בחברת אמילה הסבירו כי הודעות ה-SMS נועדו להעביר לסדרניות מסר ישיר כדי "למנוע מפח-נפש" ■ הסדרניות אמנם ידעו כי הן מיועדות לפיטורים רשמיים - אבל שום דבר לא הכין אותן לסוג כזה של "פרידה"
  
 
הושלמה עסקת רכישת קרליין ע"י סנו תמורת 85 מיליון שקל
כ-100 סדרנים ואנשי מטה של קרליין יפוטרו ■ עובדי הייצור של קרליין בירוחם ימשיכו לעבוד תחת חברת אמיליה פיתוח, ורוב אנשי השיווק ייקלטו בסנו
  
 
קמפיין "כחול-לבן": סומנו מוצרי תלמה, יוניליוור, ויסוצקי, סנו וכיתן
למעלה מ-70 יצרנים כבר סימנו את מוצריהם בלוגו "מיוצר בישראל", בעקבות הקמפיין של התאחדות התעשיינים ומשרד התמ"ת שנועד לעודד רכש מקומי
  
 
סנו, יוניליוור וחוגלה חתמו על הסכם סדרנות עם שופרסל
ישלמו עמלה הפצה של כ-3% מהמכירות - ובתמורה הסדרנות תעבור מספקים אלה לידי שופרסל כבר בפברואר הקרוב ■ אסם, שטראוס ותנובה עדיין לא הגיעו להסכם עם הרשת ■ בשופרסל מנסים לשבור את חזית הספקים
  
 
2009: תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, נטו ויוניליוור עלו
כך עולה מנתוני סטורנקסט המתייחסים לכלל שוק מוצרי הצריכה (FMCG) ■ קטגוריית מוצרי טיפוח הפרט והבית: חוגלה וסנו עולות, דיפלומט יורדת
  
 

<    123456    >

   נמצאו 83 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988