סנו בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
כ-200 מעובדי קרליין יפוטרו עקב רכישת הפעילות ע"י סנו
כ-450 עובדי קרליין צפויים לקבל מכתבי פיטורים מאמיליה פיתוח כבר ברבעון הראשון של 2010, ועפ"י ההערכות סנו תקלוט לשורותיה רק כמחצית מהם ■ העובדים שיפוטרו הם עובדי השיווק והמכירות של קרליין
  
 
ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב מותג המזון החדש של סנו
המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי
  
 
סנו רוכשת את מוצרי קרליין מידי אמיליה פיתוח ב-85 מיליון שקל
העסקה מתבצעת זמן קצר לאחר השלמת רכישת פריגו-קרליין ע"י אמיליה פיתוח לפי שווי של 205 מיליון שקל ■ סנו, שתמשיך לייצר בירוחם, תקבל לידיה את המותגים קרליין, נקה, נטורל פורמולה, סקין גארד, אדם וטיטניום
  
 
הפרסומת המדוברת ביותר ברשת: "להעביר את דביר" של בנק מזרחי-טפחות
במסגרת הקמפיין נקראים הצופים "להתגייס" למען דביר ולעזור לו לעבור בנק ■ Twisted Fly: התגובות לקמפיין היו מגוונות, וכ-62% מהגולשים הביעו לגביו דעה חיובית
  
 
סטורנקסט: חוגלה, סנו ונטו עולות; שטראוס ואסם יורדות
בניגוד להצהרות על יציאה מהמיתון, מכירות מוצרי הצריכה השוטפת המשיכו לרדת ברבעון השלישי ■ ירידות בולטות נרשמו במכירות השמן, החטיפים והחלב
  
 
אחרי החגים יתייקר הכל? יצרני המזון נערכים להעלאות מחירים
חלק מהיצרנים מבקשים לנצל את אווירת היציאה מהמיתון ■ תנובה וטרה כבר העלו מחירים ■ מנכ"ל חברת מזון: "יצרנים ימצאו צידוק בעלייה במחירי הסחורות כדי להעלות מחירים וגם כדי לגשר על הפערים במכירות"
  
 
זכרונות מהמיתון: ירידה של 2.6% בצריכה במשק במחצית הראשונה השנה
סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים
  
 
סיכום המחצית הראשונה של 2009: תנובה, שטראוס, אסם וקוקה-קולה יורדות
נטו, סנו וחוגלה-קימבלי עולות ■ בשוק מוצרי הצריכה השוטפת הספקים המובילים במזון יורדים, והספקים המובילים בנון-פוד עולים
  
 
שופרסל הורידה מהמדפים טבליות למדיח של סנו
זאת בשל ריבוי המותגים בקטגוריה ■ המרוויחה הגדולה מהמהלך היא חברת הנקל, יצרנית סומאט, שהכפילה את הנתח בקטגוריה ■ אלכס לנדסברג, מבעלי סנו: "כנראה שלא מכרנו מספיק"
  
 
סנו חתמה את הרבעון עם גידול של 68% ברווח הנקי ל-23.8 מיליון שקל
אלכס לנדסברג: "מכירת מניות שניב שחררה אותנו מבזבוז זמן משווע על עסק שלא האמנו בו"
  
 
נתוני סטורנקסט: תנובה, חוגלה וסנו עולות - שטראוס, אסם ודיפלומט יורדות
ההאטה במשק נותנת את אותותיה בצמיחה מזערית במוצרי הצריכה השוטפת (FMCG), המעידה על שחיקה ריאלית במכירות
  
 
האם צפויה ירידה משמעותית נוספת בשוק המזון בישראל?
פסח חלף, ושוק המזון עומד בפני סימן שאלה: האם המיתון יחריף ויגרום לצרכן להעמיס פחות על עגלת הסופרמרקט? בכירי ענף המזון הישראלי - אלכס לנדסברג, גדי לסין, אריק שור, זאב וורמברנד וליעד כהן - מנסים לענות
  
 
מנכ"ל אסם על כניסת סנו לתחום המזון: "לכל אחד כדאי לעסוק במה שהוא מבין"
מנכ"ל אסם אינטרנשיונל, גד פרופר: "סנו מתמחה בענף חומרי הניקוי, והייתי מציע להם להעמיק את התמחותם בענף זה; אני מאמין ומקווה שההשפעת המשבר עלינו תהיה בשוליים ונספוג לא יותר מירידה קלה במכירות"
  
 
אסם ושטראוס, מאחוריכן: אפ-טוטל קורפוריישן של סנו משיקה את סדרות החטיפים הראשונות במזון היבש
משיקה את המותגים קראנצ'וס וצ'יפסונים, שייכנסו בימים הקרובים למדפי הרשתות ובראשן לשופרסל ויתחרו במותגי אסם ושטראוס ; הסדרות הראשונות מעוטרות בדמויות וחתימות של שחקני קבוצת הכדורגל ברצלונה
  
 
עשר מניות ששווה לתת עליהן את הדעת בימים אלה
מיוחד למגזין G ; עשר דוגמאות של חברות איכותיות, בעלות מאזן חזק עם הרבה מזומנים ומעט חובות, המציגות צמיחה, תזרים מזומנים משמעותי, מחלקות דיבידנדים נדיבים, ובעלות שווי שוק גבוה מ-500 מיליון שקל, שנסחרות ברמות מחיר נוחות ואף זולות
  
 
אסם, מאחורייך: חברת סנו נכנסת לראשונה לתחום המזון היבש
סנו רכשה מפעל והחלה לייצר מותג פרטי עבור שופרסל ; במקביל היא נערכת להשקת סדרת חטיפים מלוחים עם מותג משלה ; המנכ"ל אלכס לנדסברג: "אנו לומדים מהחברות הרב-לאומיות כגון פרוקטר אנד גמבל ויוניליוור"
  
 

<    123456    >

   נמצאו 83 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988