סקופ הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
מתכת ברזל מתכות סחורות / צלם: פוטוס טו גו

סקופ: "יש עליות בירידה"

לכאורה סקופ מתכות היא חברה שיש להתרחק ממנייתה, שהרי הכנסותיה יורדות בשנים האחרונות והמינוף שלה גבוה • אבל מבט על כמה נתונים נוספים מלמד שיש פה כנראה הזדמנות השקעה נאה

אייל דבי 11.03.2019
דוחות שנתיים/ צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

קפיצה של 37% ברווחי סקופ ברבעון, בתמיכת פעילותה בארה"ב

למרות קיפאון בהכנסות, חברת המתכות נהנתה משיפור ניכר ברווחיותה החל מהשורה הגולמית ועד השורה התחתונה בה נרשם רווח של 32 מיליון שקל

אביב לוי 29.08.2018
ההיסטוריה של הבורסה בתל אביב / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב

סיכום 2016: 10 מניות עם תשואות שנתיות נפלאות במדד היתר

בשעה שהמשקיעים במדדי ת"א 25 ות"א 100 סיכמו את 2016 בצליעה, מי שבחרו להשקיע במניות היתר נהנו מתשואות מרשימות ■ אילו מניות זינקו בין 77% ל-154%?

אביב לוי וקובי ישעיהו 02.01.2017
חברת סקופ / צילום: מתוך אתר החברה

הטיפ היומי: מניה איכותית לקנייה בשל עוצמתה בשוק המקומי

במור בית השקעות מציבים לסקופ מחיר יעד של 56 שקל, פרמיה של כ-27% על מחיר השוק

שירות גלובס 28.04.2015
פלדה / צילום: רויטרס

הרבה מעבר למחירי מתכות: למה להשקיע בסקופ?

חברת סקופ מספקת מגוון רחב של מוצרים מכל סוגי המתכות והפלסטיקה ההנדסית, ומעניקה ללקוחותיה שירות לוגיסטי מלא ■ מה הופך אותה למעניינת להשקעה

צחי קורן ואלון קושניר 17.09.2014

מימוש נוסף של פימי בסקופ: מכרה מניות ב-40 מיליון שקל

קרן פימי מכרה היום במסחר השוטף מניות של סקופ בעיקר לגופים מוסדיים במחיר של 40 שקל למניה ■ ‏ישי דוידי, מנכ"ל פימי: "הקרן החליטה לממש את החזקותיה כעת, כאשר החברות נמצאות בתנופת צמיחה, עם כיווני עבודה טובים והנהלות חזקות"

‎‎רון שטיינבלט‏ 06.08.2013

פחות פעילות, יותר נזילות

לכמה זמן מספיק המלאי במחסני סקופ, ואיך זה קשור לתזרים המזומנים בשנים האחרונות

אבישי עובדיה 26.12.2010

לאן זרם הרווח של סקופ

איך קורה שרווחים לא מתורגמים למזומנים, איך זה קשור למלאי וליתרת הספקים, ואיזה מהפך התרחש בדוחות של סקופ מתכות בשנים האחרונות

אבישי עובדיה 16.12.2010

האקזיט העביר אותנו על דעתנו

הלקח של "לייפ קיפר" הוא שלא צריך להאמין לכול מה שמציגים לנו ב"מסודרים"

אורית מוסינזון 09.07.2009

"מלי לוי נתפסה בחילופי זוגות": קמפיין עבור חברת הנעליים סקופ

הקמפיין עלה באמצעות משרד הפרסום מומה פרסומאים ; ארי כהן, מבעלי משרד הפרסום: "לא מדובר בקמפיין בעל אופי פרובוקטיבי - מובן מאליו כי חברת מומה פרסומאים אינה מפרסמת חילופי זוגות בהקשרם המיני"

שירות גלובס 06.11.2008
צרו איתנו קשר *5988