דוח אמון
2019

סקר TGI בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
ישראל היום / צילום: יחצ
TGI: "ישראל היום" העיתון הנקרא בישראל, "ידיעות" נחלש
עם זאת, עפ"י סקר TGI החצי-שנתי, "ידיעות אחרונות" עדיין מוביל בקריאה בסופי שבוע על פני "ישראל היום" ■ עלייה בחשיפה ל"מעריב" ■ ירידה בחשיפה ל"הארץ" ■ "גלובס" שומר על יציבות
  
 
יתד נאמן לוגו / צילום: יחצ
סקר TGI: עלייה בצריכת המדיה החרדית
העיתון הנפוץ ביותר במגזר הוא היומון החרדי-ליטאי "יתד נאמן", שחשיפת מהדורת יום שלישי שלו מגיעה ל-57.9% מכלל הציבור החרדי בישראל ■ רדיו "קול ברמה", הפונה לקהל החרדי-ספרדי, מוביל עם 27.1%
  
 
עיתונים, TGI / צלם: תמר מצפי
סקר TGI: "גלובס" מזנק 21% בחשיפה במחצית 2 ב-2014
עיתון "גלובס" זינק ביולי-דצמבר לחשיפה של 5% ■ החשיפה ל"ישראל היום" ירדה לראשונה במחצית השנייה ל-38.9%, אך הוא עדיין העיתון בעל החשיפה הגבוהה בישראל ■ "ידיעות" עולה מ-34.5% ל-35.2%
  
 
סקר TGI
סקר TGI למגזר החרדי: "יתד נאמן" מוביל אבל נחלש
תחנת הרדיו המובילה במגזר החרדי היא "קול ברמה", שגוברת על "רדיו קול חי"
  
 
ישראל היום / צילום: יחצ
TGI: התחזקות משמעותית ל"ישראל היום", נפילה ל"הארץ"
עפ"י הסקר, "ידיעות אחרונות" מוביל בסופ"ש עם חשיפה של 38%, והוא עדיין מספק את חבילת סוף השבוע הנקראת בישראל ■ ומה מעמדו של "מעריב" בסקר האחרון שבו הוא מופיע כמותג עצמאי, לפני שהפך לחלק מקבוצת "ג'רוזלם פוסט"?
  
 
סקר TGI: "ידיעות" ו"ישראל היום" עם חשיפה זהה - 37.7%
העיתון השלישי בחשיפתו הוא "פוסט", שמסיים שנה עם 8.2% ■ "סופהשבוע" מזנק ל-8.4% ■ גלגלצ - התחנה הכי מואזנת, 103FM מנצח ברדיו האזורי
  
 
TGI: זינוק בחשיפת "גלובס" במחצית הראשונה של 2013
המחצית הראשונה של 2013 מתאפיינת בירידה בחשיפה הכללית לעיתונות המודפסת ■ "ישראל היום" ו"ידיעות אחרונות" רשמו חשיפה זהה של 36.9% ■ "הארץ" הידרדר ל-5.4% ■ "סופהשבוע" רשם חשיפה גבוהה יחסית של 7.4%
  
 
סקר TGI: "ישראל היום" מוביל, "ידיעות" מצמצם את הפער
‎למרות משבר הפרינט העולמי, סקר ‏TGI‏ משקף דווקא פריחה עבור תעשיית העיתונות ■ העיתון "מעריב" שילם את מחיר המשבר וירד בחשיפה
  
 
סקר TGI: "מעריב" עולה בחשיפה לראשונה מזה שנים
במחצית הראשונה של 2012 עלה "מעריב" לשיעור חשיפה של 11.9%, לעומת 10.7% במחצית הקודמת ■ "ישראל היום" ממשיך להוביל בשיעור החשיפה
  
 
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מנצחים את מאיר איינשטיין ורון קופמן
לפי סקר TGI, תוכנית הספורט של רדיו 102FM נהנית מהאזנה של 132 אלף איש מדי יום ■ לתוכנית המתחרה ברדיו 103FM יש כ-83 אלף מאזינים
  
 
TGI: "ישראל היום" נבלם; 10% זינוק בחשיפה ל"גלובס"
בממוצע שנתי, "ישראל היום" הוא העיתון בעל החשיפה הגבוהה בארץ עם 38.1%, לעומת 35.8% של "ידיעות אחרונות" ■ "מעריב" ממשיך לצלול ■ על רקע המחאה החברתית: "גלובס" רשם את העלייה החדה ביותר ■ "ליידי גלובס" מזנק ב-30%
  
 
לי-אור אברבך
לי-אור אברבך
"ידיעות אחרונות" פיצח את השיטה
אחרי תקופה ארוכה של אובדן עצות, "ידיעות" מתמודד עם הנשק הבלתי מנוצח - החינמיות
דברים רבים יכולים להשפיע על חשיבותו של כלי תקשורת. מהלכים רבים אף יותר עשויים להשפיע על הצדקת קיומו, על השפעתו על סדר היום הציבורי...המשך
  
 
TGI: "ידיעות" ו"ישראל היום" ראש בראש בפסגה
החינמון ישראל היום מגיע לחשיפה של 39.3%, אך ידיעות ממשיך להתחזק אתו ■ סופשבוע החדש של מעריב - טוב למגזינים לא טוב לעיתון ■ רדיו: התחנות האזוריות מתחזקות, גלגלצ משנה מגמה ויורדת
  
 
לילך סיגן, עורכת מוסף
לילך סיגן
דרושה: חותמת כשרות של הברנז'ה
"ישראל היום" הוא היומון הכי נקרא בישראל. אז למה הוא נחשב לעיתון לא משפיע?
"ישראל היום" הוא סוג של חידה: אין ספק כי במהלך שנות קיומו העיתון טבע את מקומו בשטח, אך עדיין קשה להגדיר מה הוא בדיוק ומה מקומו. ...המשך
  
 
לי-אור אברבך
לי-אור אברבך
החינמונים מחיים את הפרינט
סקר TGI הנוכחי מלמד דבר או שניים על מה ש"ישראל היום" עושה ליתר העיתונים בארץ
אנחנו נוטים להביט, בין אם בדאגה ובין אם בשביעות-רצון, בעיקר על נתוניו ההולכים וגדלים של העיתון "ישראל היום". כבר דובר לא אחת על הי...המשך
  
 
מדינה של קוראי חינם: "ישראל היום" פותח פער מ"ידיעות אחרונות"
החינמון של אדלסון מגיע ל-37.4% חשיפה במחצית השנייה של 2010 ■ "ידיעות" שומר על ההובלה במהדורת הסופ"ש ■ "גלובס" מזנק ב-26% חשיפה מהמחצית הראשונה לשנייה
  
 

   1234    >

   נמצאו 51 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4