דוח אמון
2019

סקר TGI בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
סקר TGI לסיכום 2008: עלייה בחשיפה לחינמונים, "ידיעות" ו"מעריב" יורדים בחשיפה
11.3% קוראים רק חינמונים ולא עיתונים ; מבין מוספי סוף השבוע, "גלובס" הוא היחיד שלא רושם ירידה בחשיפה ; ברדיו: עלייה קלה לרשתות קול ישראל, ירידה קלה לתחנות הרדיו האזורי ולגל"צ
  
 
גם "מעריב" מתכונן ל-TGI: מחלק חינם את העיתון במיקומים מרכזיים
מדובר במהלך דומה למהלך של "דה מרקר", שהחל לצרף את המוסף לחינמון "ישראל היום" במטרה להגדיל את החשיפה לקראת סקר TGI
  
 
מנסים להגדיל חשיפה בכל מחיר? גיליונות של "דה מרקר" יחולקו חינם ב"ישראל היום"
הערכות: המהלך - לקראת סקר המדיה של TGI בעוד כחודש וחצי ; הניסיון לשווק את "דה מרקר" כעיתון נפרד הסתיים לאחרונה במספר זניח של מנויים
  
 

<    1234   

   נמצאו 51 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4