הודיע על רצונו לעזוב את תפקידו ■ בחודשים האחרונים דחה כהן הצעה להתמנות למנכ"ל 013 נטוויז'ן ■ מועד סיום תפקידו בפועל יסוכם בשלב מאוחר יותר
אנטוני זוויקר, יוצר הסדרה הנצפית ביותר בעולם, בראיון בלעדי ל"גלובס": "היום סדרות טלוויזיה צריכות לחיות כל הזמן על כל המסכים - בסלולר, בלפטופ ובטאבלט"
מילר, שהשתתף בוועידת תקשורת ונתח שוק, ביקש לנפץ את הסטיגמה שלפיה מכירת פורמט טלוויזיוני לארה"ב היא צעד רווחי במיוחד ■ שר התקשורת משה כחלון: "ענף השידורים הוא ענף יצוא לכל דבר" ■ לכל הידיעות מהוועידה
במסגרת שיתוף הפעולה תשיק סלקום שירות המאפשר העברת כספים מישראל לעשרות מדינות ברחבי העולם; סיטי תספק את הפלטפורמה להעברת הכספים ■ בשלב הבא מתכננת סלקום לאפשר להשתמש בטלפון הסלולרי לצורך תשלומים
האפליקציה מציעה שירות התאמה אישית של תכנים מערוצי התוכן של המשתמש, והיא מוצעת בממשק עברי וניתנת להורדה בחינם ■ בבסיס האפליקציה מוצעים כ-200 ערוצי מידע ישראליים פופולריים ב-15 קטגוריות תוכן
זאת במהלך החודשיים האחרונים ■ ההימנעות אינה חלק ממהלך כולל של קבוצת אי.די.בי - אלא מהלך שמוביל עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, בהקשר לתנאים המסחריים לפרסום בערוץ
הפורמט, שפותח ע"י דורי מדיה וסלקום, יעלה גם בברזיל, בפורטוגל, באנגולה ובמוזמביק ■ בכך הושלמה מכירת הפורמט ל-13 מדינות
משחק הריאליטי האינטראקטיבי - שפותח ע"י סלקום, דורי ניו מדיה ויעל אבנרי לסלולר ולאינטרנט - נמכר לצרפת, גרמניה, שבדיה, נורבגיה, הולנד ודנמרק
רכישת המדיה של סלקום נעשתה עד כה ע"י יוניברסל מקאן ו-TMF ■ "חדשות העיר" היא חברת מדיה קטנה מאד ■ בסלקום טוענים כי מדובר בצעד נקודתי הנובע ממניעים מסחריים ■ גורמים בענף: "מדובר בצעד תמוה"
כהן משמש כמנכ"ל סלקום מזה ארבע שנים ועד לפני ימים אחדים הכחיש שהיתה פניה כזו
איתי נגלר, מנהל הפיתוח בחברת לוגיה שהפיקה עבור סלקום את "קן הקוקיה", שעשועון אינטרנטי לבני-נוער שיעלה בפייסבוק: "אם היינו גובים כסף 'קן הקוקיה' היה בעייתי, אבל זו בסך-הכל חוויה בידורית"
פורמט הריאליטי של דורי מדיה וסלקום מועמד בתחרות בקטגוריית תוכנית הווידיאו הסלולרית הטובה ביותר
תעלה לרשת החברתית את "קן הקוקיה" - שעשועון אינטראקטיבי חדש לצעירים שישודר בשידור חי מדי יום במשך 21 ימים בין השעות 15:00 עד 23:00 ■ עלות ההפקה והקמפיין הנלווה - 5.5 מיליון שקל
ארבעה סגני נשיא מכרו מניות תמורת 2.2 מ' ד'
הכנס יתמקד בהתאמת עולם המדיה לצרכן החדש, ויעסוק בין השאר בדפוסי השימוש של צרכן התוכן בישראל ובעולם וכן בשינויים שעוברות תעשיות שונות, בהן תעשיית הגיימינג, הרשתות חברתיות, עולם הפרסום ועוד
האירוע יתקיים בתאריכים 5-7 באוקטובר ב-7 מתחמים שונים ברחבי העיר, ויכלול מגוון הופעות בהשתתפות למעלה מ-50 אמנים, יוצרים ולהקות ■ במסגרת הפסטיבל ייערך טקס אזכרה לזכר 3 נפגעי אסון ערד
אוהד דנוסחיים מסילתימחיר למשתכןעדי צביקל