עוגת הפרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
תלמה בירו /צילום: תמר מצפי
הניתוח הצליח, החולה מת: פיצול ערוץ 2 לא הוביל להגדלת הפרסום בטלוויזיה
נתוני עוגת הפרסום לשנת 2018 מאששים את מה שהשוק כבר יודע: הניסוי היקר של שלושה ערוצים כשל כישלון חרוץ • המרוויחה העיקרית מהמצב היא קשת, שבמונחים של נתח שוק רושמת הצלחה למעלה מהמשוער, ושבזכותה הכנסות המדיה כולה מפרסום לא קטנו • גם השנה, הענף המקומי סבל מהמעבר לפרסום בגוגל ובפייסבוק
  
 
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
פיצול ערוץ 2 ומשק החלב: כך יצא שוק הפרסום מהקיפאון
היקף הפרסום גדל ב-2017 לראשונה זה שנים ■ אילו מלחמות שיווק עומדות מאחורי הגידול, מי המפרסמים שהפתיעו והגדילו את ההשקעה - ומי אכזבו?
  
 
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
2017: הפרסום צמח ב-100 מ' ש'; הרוויחו בגדול - פייסבוק וגוגל
הגידול המשמעותי בדיגיטל אינו בשורה משמחת לענף הפרסום, כי הוא פחות רווחי ■ אמנם יותר כסף הגיע לטלוויזיה לאחר פיצול ערוץ 2, אך התוספת אינה מספיקה לתמוך ב-3 ערוצים ■ הרדיו רשם ירידה של 18% אחרי 4 שנים של גידול רצוף, בעיקר בשל התקלה במערכת הפרסום בתאגיד השידור
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
קיפאון בענף הפרסום: השוק כמעט לא גדל יחסית לשנה שעברה
10 מיליון שקל - זה הסכום הזעום בו צמח היקף ההוצאות לפרסום ב-2016 לעומת 2015 ■ הדיגיטל המשיך להתחזק, הפרינט המשיך להידרדר, ושילוט החוצות ספג מכה כואבת ■ גם הטלוויזיה נאלצת לצאת לקרב מול האיום הדיגיטלי
  
 
עמית משיח / צילום: יחצ
פני הפרסום ב-2016: הקיפאון העמיק, התקציבים הצטמקו
עוגת הפרסום הצטמקה ב-2% במחצית הראשונה של 2016 ■ אדלר-חומסקי צמצם את הפער ממקאן תל-אביב ופתח מחדש את הפער בינו לבין באומן-בר-ריבנאי
  
 
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
העוגה לא תופחת: ההוצאות לפרסום עלו ב-4% בלבד ב-2015
הפרסום בדיגיטל עושה היסטוריה ולראשונה מזנק מעל העיתונות, שממשיכה להיחלש ■ הטלוויזיה עדיין מהווה את המדיום שאליו מופנית רוב ההוצאה לפרסום בארץ ■ הרדיו רושם עלייה זו השנה השלישית ברציפות
  
 
פרסומת / צילום: יחצ
עוגת הפרסום 2014: קיפאון בהוצאות, זינוק נוסף בדיגיטל
למרות המכה ב"צוק איתן", שוק הפרסום שמר ב-2014 על היקף הוצאה של 3.6 מיליארד שקל, זהה ל-2013 - כך עפ"י יפעת בקרת פרסום ואיגוד השיווק ■ הפרסום בדיגיטל מזנק, והטלוויזיה עדיין מרכזת את רוב ההוצאה על פרסום
  
 
יוצאים מהמשבר? עוגת הפרסום ב-2013 תפחה ב-4%
הוצאות הפרסום בישראל עמדו ב-2013 על 3.6 מיליארד שקל ■ הטלוויזיה התחזקה והפכה לכלי משמעותי יותר, העיתונות נחלשה, והאינטרנט צמח מאד
  
 
שוק הפרסום ממשיך לרדת גם ב-2012: הצטמק ב-7%
היקף הפרסום ב-2012 הסתכם ב-3.5 מיליארד שקל ■ הטלוויזיה שומרת על כוחה, העיתונות נחלשת, וגם האינטרנט לא גדל ■ אופי הפרסום בעיקר מכירתי
  
 
עוגת הפרסום בישראל הצטמקה בשנת 2011 ב-4.6%
מנתוני איגוד השיווק ויפעת בקרת פרסום עולה כי הרדיו הוא המדיום היחיד שהיקפי הפרסום בו גדלו ■ לראשונה לאחר 9 שנים ברציפות, היקף הפרסום באינטרנט קטן
  
 
דירוג משרדי הפרסום 2010: מקאן מוביל ומגדיל את הפער מאדלר
הסיפור המשמעותי של דירוג משרדי הפרסום של יפעת ב-2010 הוא התחזקות הבינוניים ובראשם יהושע, גליקמן וראובני ■ משרד שמדורג מחוץ ל-20 הגדולים מתקשה להתקיים
  
 
שנה מוצלחת: ההוצאה לפרסום בישראל ב-2010 גדלה ב-6.6%
למרות ההספדים הטלוויזיה דווקא הגדילה את כוחה, והנתח שלה בעוגת הפרסום עומד על 42% ■ האינטרנט רשם בשנה החולפת גידול של 18% בהיקפי הפרסום, וחלקו בעוגה עומד על 16%
  
 
סיכום 2009: הוצאות השיווק קטנו ב-10.3%; ההוצאות על הפרסום המסורתי ירדו ב-4.3%
סך כל ההוצאה לשיווק בישראל עמד אשתקד על 5.672 מיליארד שקל - ירידה של כ-10% לעומת 2008 ■ האינטרנט הוא המדיה הצומחת ביותר עם גידול של כ-30% לנתח של 9.2% ■ התוכן השיווקי מגיע לנתח של 2%
  
 
עוגת הפרסום 2009: ירידה של 4.3% בהוצאה לפרסום במדיה
היקף ההוצאה לפרסום עמד על 3.7 מיליארד שקל, לעומת 3.8 מיליארד שקל אשתקד ■ הטלוויזיה עדיין המדיום המוביל, העיתונות, שילוט החוצות והרדיו בירידה, האינטרנט מתקבע במקום השלישי, והקולנוע דווקא רשם עלייה
  
 

   1    >

   נמצאו 14 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988