עוגת השיווק הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

פיצול ערוץ 2 ומשק החלב: כך יצא שוק הפרסום מהקיפאון

היקף הפרסום גדל ב-2017 לראשונה זה שנים ■ אילו מלחמות שיווק עומדות מאחורי הגידול, מי המפרסמים שהפתיעו והגדילו את ההשקעה - ומי אכזבו?

ענת ביין-לובוביץ' 22/01/2018

הוצאות השיווק בסטגנציה: עוגת השיווק גדלה ב-2008 רק ב-0.6% ל-6.3 מיליארד שקל

זאת בעיקר בשל ירידה בהוצאות ברבעון האחרון ; תקציבי הפרסום במדיה של חברות הסלולר צנחו בעשרות אחוזים ; ההשקעה בקד"מ ובפרסום באינטרנט צפויה להמשיך לגדול על חשבון המדיה המסורתית

ענת ביין-לובוביץ' 18/01/2009
צרו איתנו קשר *5988