עופר יער הוספה למעקב

שותף במשרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער

כתבות אחרונות

 
יורם לוי / צלם: איל יצהר
ברוקנר נטע יער | לפני כולם

בדרך החוצה? יורם לוי מצמצם פעילותו בברוקנר-יער-לוי

לוי, מאנשי הקריאייטיב המנוסים בענף, הצטרף למשרד כשותף ב-2014 • עפ"י הערכות, שני השותפים הנוספים, עפר יער וטל ברוקנר, אינם מעוניינים לקנות את חלקו של לוי, ולכן הוא נשאר במשרד • לוי: "אני שוקד על מיזם חברתי משמעותי. שותפיי מאפשרים לי להקדיש את האנרגיות ואת הזמן לכך"

ענת ביין-לובוביץ' 09.04.2018
יורם לוי / צלם: איל יצהר

שינויים במשרד הפרסום ברוקנר: יורם לוי מתווסף לשם המשרד

המשרד ייקרא מעתה "ברוקנר-יער-לוי" ■ שמו של יגיל נטע, ממייסדי המשרד, לא יהיה יותר חלק משם המשרד, והוא אמור להיות מדולל בהדרגה מכל מניותיו

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2014

פרסומאים בכירים בוחרים את משרד החלומות שלהם בחו"ל

הקריאטיביות בשמים, הפרסומות מבריקות, הצרכנים מאמצים את המותג, ולקולגות לא נותר אלא לקנא

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2013
ברוקנר נטע יער | לפני כולם

יורם לוי במו"מ להצטרף כשותף בברוקנר-נטע-יער

אם המהלך ייצא לפועל, לוי יהפוך לשותף מלא של טל ברוקנר ועופר יער ■ במקביל מתנהל מו"מ על כניסתו של לוי כשותף במשרד הפרסום LEAD

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 08.10.2013

מה היה קמפיין האינטראקטיב הכי מוצלח בשנה החולפת?

"גלובס" פנה ל-6 אנשי קריאייטיב מובילים וביקש מהם לבחון את תחום האינטראקטיב בשנה החולפת, לבחור את קמפיין השנה שלהם בעולם ולהסביר מה היה כל-כך מוצלח בו

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2011

אחרי החלפת משרדי הפרסום: שפה תקשורתית חדשה לפרטנר

על המהלך הופקד משרד הפרסום ברוקנר-יער-נטע ■ השפה החדשה מתבססת על עבודות של אמנים ממגוון תחומים מכל העולם, תחת הקונספט "Enjoy the smartlife"

ענת ביין-לובוביץ' 29.06.2011

הסוד של קריאייטיב מוצלח: אילו קמפיינים בינלאומיים הבריקו השנה?

יו"ר ועדת קקטוס הזהב ו-5 משופטי התחרות מנסים לפצח את הקוד שעומד מאחורי קראייטיב מנצח - ובוחרים את הקמפיין הבינלאומי האהוב עליהם

חגית ברונסקי 25.05.2010
צרו איתנו קשר *5988