עין גדי בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
מדריך "גלובס" לסוף שבוע תרבותי: איפה להיות ומה לעשות
הופעת ג'אז של עומר קליין טריו; תערוכה "טבע עירוני"; ביוטי סיטי 2011; בריאן פרי בהופעה; סוף שבוע של טיולים ומוזיקה בעין גדי; ונסה מיי בהופעה
  
 
מה עדיף: מים מינרליים, מטהרי מים - או בכלל מי ברז?
על רקע המלחמה העזה בין מי עדן לתמי 4 ובין תמי 4 לשחקנית החדשה אלקטרה, "גלובס" סוקר את המחיר הכלכלי והסביבתי של תעשיית מי השתייה
  
 
שוק המשקאות 2010: קוקה-קולה ירדה בנתח השוק
שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר
  
 
הרווח של גת ורודב מיפאורה ב-2009: 77.4 מיליון שקל
רווחי חברת תפוגן עמדו על 8.9 מיליון שקל ■ הכנסותיה של יפאורה-תבורי רשמו ב-2009 ירידה של 1.6% והסתכמו ב-863.9 מיליון שקל
  
 
השטפונות בדרום: חולצו הארבעה שנלכדו במשאית בחצבה
(עדכון) משאית ובה ארבעה בני אדם נלכדה בשיטפון במושב חצבה - כוחות הצלה רבים, משמר הגבול, המשטרה ויחידת 669 השתתפו בחילוץ ■ אדם נהרג בשיטפון בנחל ערבה, אחר נעדר
  
 
משבר המים המינרליים: מי עדן הפסידה הכנסות של 22-25 מיליון שקל; ההפסד של נביעות - 11-9 מיליון שקל
לפי סטורנקסט, הנתח הכספי של מי עדן בקטגוריית המים ירד בשבוע הראשון של מארס ל-20.7% בלבד - לעומת 39.3% בשבוע שקדם למשבר ; משרד הבריאות מקים ועדה לבחינת הדרישות הרגולטוריות ממים מינרליים
  
 
נביעות ופריגת מאבדות נתחי שוק בעקבות הורדתן ממדפי שופרסל
כזכור, שופרסל הורידה מהמדפים שישיות מים של נביעות, קרטוניות מיץ של פריגת, קפה נמס רד מאג של אסם ותה קר "אייס T" של ויסוצקי ; חודשיים לאחר המהלך, המרוויחים הגדולים מהמשבר הם המותגים עין גדי וספרינג
  
 
בדיקת "גלובס": עין גדי, סן בנדטו ואקווה נובה ירוויחו ממשבר מי עדן ונביעות
מצד אחד הצרכנים חוששים לקנות מי עדן ונביעות, ומצד שני רוצים לאגור מים כי צפוי מחסור ; ההערכות הן כי אם המשבר יסתיים תוך מספר ימים הכול יחזור לקדמותו, אך אם לא - צפויה פגיעה שטרם ניתן להעריך את היקפה
  
 
סיכום 2008 בשוק המשקאות: קוקה-קולה ירדה ב-6.4%; עין גדי איבדה 19.2%
נביעות הוא מנוע הצמיחה העיקרי של קבוצת קוקה-קולה ; שוק המשקאות הוא בין הראשונים להיפגע מהמיתון, ונתוני המכירות של דצמבר אינם מבשרים טובות ל-2009
  
 
עוברים למי ברז? מכירות המים בבקבוקים צנחו ב-16% בנובמבר
הצניחה הריאלית באה במקביל לצניחה כספית ; המים בטעמים משלמים את מחיר הפרמיה הגבוהה: מכירות תת הקטגוריה צנחו ב-30% ; הירידה במכירות משותפת לשלושת המותגים המובילים: נביעות, מי עדן ועין גדי
  
 

   12   

   נמצאו 26 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988