דוח אמון
2019
עמוד הבית > תגיות כלליות > על קו הזינוק

על קו הזינוק בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
הדור הבא בטלוויזיה: GooMe אינטראקטיב מציעה פתרון לחברות הכבלים
חברת הסטארט-אפ הישראלית מפתחת מערכת ניהול תוכן, שמציעה בממשק אחד תוכן טלוויזיוני, תוכן אינטרנטי וגישה לתכנים הביתיים - ישירות מהטלוויזיה, באמצעות ממיר חכם
  
 
הכול מדיד בפרסום: MaskYoo מספקת נתונים סטטיסטיים בזמן אמת
מסקיו מציעה מספר טלפון ייחודי, שנמצא בצומת בין הגולש או הצרכן, שמתקשר לבית עסק מסוים כדי לרכוש מוצר או שירות, לבין המפרסם, ללא תלות בסוג המדיה
  
 
הסקייפ של הווידיאו: Giraffic משפרת את הצפייה בתוכני וידיאו ברשת
חברת הסטארט-אפ הישראלית מציעה טכנולוגיה להעברת והפצת תוכן באינטרנט, שמאפשרת איכות גבוהה בצפיה בתוכני וידיאו ברשת, ופותרת את בעיית זמן הטעינה של קטעי הווידיאו (באפרינג) - תוך צמצום עלויות
  
 
מודל חדש לשימוש בתוכנה: איך להשיג הכנסות נוספות ללא השקעה
חברת הסטארט-אפ הישראלית SoftwaRental מציעה פלטפורמה שמאפשרת ליצרניות תוכנה להשכיר תוכנות למשתמשי קצה, ולייצר זרם הכנסות נוסף מלבד זה הנשען על מכירות
  
 
Qlipso - פלטפורמה וירטואלית חברתית סביב תוכני וידיאו מוזיקה ומשחקים
הסטארט-אפ הישראלי מזהה תוכני פלאש בכל פעם שהגולש נתקל בהם ברשת, ומצרפת אליהם לשונית המאפשרת לחלוק את תוכן המדיה. לחיצה על הלשונית מפעילה את האפליקציה ומאפשרת להזמין חברים
  
 
חברת רמקול רוצה ליצור פלטפורמת המלצות אמינות לנותני שירותים
אחד המקורות הטובים לקבלת המלצות, הם חברים וקרובי משפחה וכן הגרף החברתי של משתמשי הרשת, שמכיל מידע חשוב ורלבנטי. בשוק הזה רוצה הסטארט-אפ הישראלי להתברג
  
 
פרסום בסלולר עובד: TodaCell מפלחת לפי קהל יעד ובהתאם לקטגוריות שונות
הסטארט-אפ הישראלי הוא רשת פרסום בסלולר, שמתווכת בין אתרי מובייל לבין מפרסמים ■ "במכשירים החכמים אין כבר את החסמים שמציבות המפעילות, וזו מגמה שרק תלך ותגבר"
  
 
לשוטט בווידיאו של אחרים: Quiksee מאפשרת מדיה מבוססת מיקום
התוכנה שמפתחת חברת הסטארט-אפ הישראלית מאפשרת לכל גולש להפוך צילום וידיאו פשוט לסרטון וידיאו אינטראקטיבי, כאשר המשתמש יכול לצלם כל מקום שבו הוא נמצא
  
 
זירת הקרב של המתכנתים: Trollim מציע תחרויות דירוג למפתחי קודים
הסטארט-אפ הישראלי, שזכה בתואר "הסטארט-אפ הבינלאומי הטוב ביותר" בכנס TechCrunch, רוצה לאפשר למתכנתים להתבלט בשוק הצפוף
  
 
למצוא בלי לחפש: טכנולוגיה שעוזרת להתמצא בעידן הווב 2.0
הטכנולוגיה של הסטארט-אפ SimilarWeb מאפשרת לגולש להגיע למיליוני אתרים נידחים, ומספקת המלצות על אתרים טובים - "על בסיס תוכן ואופי האתר שבו נמצא הגולש באותו רגע"
  
 
מפעילים את התאים האפורים: mind360 מציע משחקים לשיפור החשיבה
דני עבודי, מייסד הסטארט-אפ הישראלי: "אנחנו מציעים למשתמש משחקים שישפרו את הריכוז או היכולת האנליטית, המפותחים על-ידי צוות של פסיכולוגים קוגניטיביים
  
 
רצף של הקשרים: תוסף לדפדפן פיירפוקס שמציע תוכן נוסף
בעידן המידע המגוון גולשים מתקשים למצוא תוכן רלבנטי ואיכותי שמעניין אותם, ואילו יצרני התוכן ואתרים רבים מתקשים למשוך אליהם תנועת גולשים ערה. הסטארט-אפ הישראלי Glydo סבור כי המוצר שפיתח עשוי לסייע
  
 
מחסור בדירות? היעזרו במאגר המקוון של דירות להשכרה בערים מרכזיות בעולם
בתי המלון בערים המרכזיות בעולם הופכים ליקרים יותר ויותר, מציאות שמקשה על תיירים למצוא בחו"ל מקומות טובים וזולים יחסית - הסטארט-אפ הישראלי Guesthouse מנסה לסייע
  
 
iWise בונה על "חוכמת חיים": מנוע חיפוש סמנטי שמאתר ציטוטי חוכמה שונים
עידו סגל, מייסד הסטארט-אפ iWise: "אנחנו מאפשרים להפוך כל ציטוט למוצר פיזי ומביאים אותו לידי ביטוי גם בצורה קונטקסטואלית וסמנטית"
  
 
TwitterAnalyzer מאפשר פילוחים סטטיסטיים של ציוצי טוויטר
הסטארט-אפ מאמין כי בידיו המודל המתאים שמאפשר לייצר הכנסות מטוויטר ולהפיק את מלוא הפוטנציאל הרוווחי - ומאמין שירכשו אותו
  
 
סנס אוף פאשן - "זירת מסחר לפריטי אופנה, שעטופה באלמנט חברתי"
הסטארט-אפ הישראלי יצר מדריך אופנה מקוון שהוא גם רשת חברתית ■ עד כה גייסה החברה 260 אלף דולר: "נקודת האיזון שלנו תגיע כאשר יהיו לנו 100 אלף משתמשים"
  
 

<    1234567    >

   נמצאו 111 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 7