עמלות הפרסום הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
ארנון מילצ'ן / צילום: רויטרס

מילצ'ן ביקש, נתניהו הבטיח, אבל עמלות היתר עדיין כאן

ערוץ עשר, שהיה בזמנו במלחמת הישרדות, הוביל מלחמת חורמה נגד עמלות היתר שמשלמים גופי התקשורת לחברות רכש המדיה, ובין היתר ניסה להביא לחקיקה שתאסור או תגביל אותן • אולם המודל הישן ממשיך לפעול

ענת ביין-לובוביץ' 04.03.2019

81% מהמפרסמים בארה"ב זנחו את העמלות. ובישראל?

‎ענף הפרסום הישראלי מחפש מודל כספי חדש להסדרת היחסים עם המפרסמים, ועשוי ללכת לכיוון הפורמט האמריקאי: ריטיינר + בונוס על עמידה ביעדים או קנס על כישלון ■ מדוע משרדי הפרסום בישראל מתעקשים על שיטת העמלות?

ענת ביין-לובוביץ' 02.09.2013

דיון מכריע בענף הפרסום: "שיטת העמלות גוססת לאט"

ענף הפרסום מחפש אלטרנטיבה לשיטת העמלות ששחקה את הרווחיות ■ בכנס מיוחד שנערך היום בחנו הצדדים: האם כדאי לעבור לתשלום לפי שעות? האם שיטת הריטיינר עדיפה? ואולי השיטה הקיימת היא המתאימה ביותר לענף המקומי?

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2013

בצל המשבר: איגוד חברות הפרסום יקיים כנס בנושא העמלות

יו"ר האיגוד, מודי כידון: "ענף הפרסום מצוי במשבר המאיים על קיומו; יום העיון יטפל בסוגיה הבוערת - שיטת התגמול של משרדי הפרסום והתמורות שיחולו בה"

שירות גלובס 19.02.2013
חברות מדיה | לפני כולם

קשת מאיימת על חברות המדיה: נקצץ לכן בעמלות

זאת אם לא יעמדו במכסות הפרסום ■ העמלות הן חלק מההסכמים השנתיים בין חברות המדיה לגופי השידור ■ היקפי הפרסום בשוק ירדו בחצי השנה האחרונה

ענת ביין-לובוביץ' 26.07.2012

"שיטות התגמול הישנות בענף הפרסום כבר לא עובדות"

שיטת העמלות בענף הפרסום יצרה כאוס, ויש המייחסים לה גם את קריסת המדיה ■ חלק מבכירי הענף סבורים כי אימוץ המודלים האלטרנטיביים כבר מעבר לפינה, ואחרים בטוחים שדבר לא ישתנה ■ האם יש סיכוי לשינוי שיטת התגמול בענף?

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2012
דרור שטרום | לפני כולם

הצעת חוק חדשה תבקש להגביל את עמלות הפרסום

ההצעה תוגש השבוע לכנסת ע"י חה"כ יוליה שמאלוב-ברקוביץ' וכרמל שאמה-הכהן

רועי ברק 01.01.2012

מודי פרידמן: "דחיית חוב ערוץ 10 - מוות בייסורים לערוץ"

למנכ"ל ערוץ 10 לשעבר יש עצה למנכ"ל הנוכחי יוסי ורשבסקי: "אל תמשיך בכל תנאי" ■ "אם אמצעי המדיה המוביל מפסיד כסף, אין תוחלת לכלל המדיה בארץ"

לי-אור אברבך 23.11.2011

הפיטורים בענף הפרסום - צו השעה או טרמפ על המחאה?

ענף הפרסום היה בין הראשונים שהחלו בפיטורי עובדים ■ האם זה בגלל המפרסמים שנלחצו מהמחאה החברתית וסגרו את הברז - או שזהו לחץ לא מוצדק?

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2011

יגאל שמיר: "פופולרי לא בהכרח מתנגש עם איכות"

שמיר, סמנכ"ל קריאייטיב בגליקמן-נטלר-סמסונוב, בפסטיבל קקטוס הזהב: "אנחנו לא אמנים שבאים להציג את הפנטזיות שלהם. אנחנו קמים בבוקר לעשות פרסום ממוצע, פופולרי ומספק"

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2011

משרד התקשורת מקפיא את הבדיקה בנושא עמלות היתר

הבדיקה היתה חלק מהמלצות ועדת מרדכי ■ מנכ"ל משרד התקשורת: לא התקיימה שום ישיבה בנושא

לי-אור אברבך 03.12.2009

ניצחון לפרסומאים: הצליחו להוציא את נושא עמלות היתר מחוק ההסדרים

אייל חומסקי, אילן שילוח וגיל סמסונוב הציגו לפקידי האוצר את ההיסטוריה של שקיפות העמלות - והצליחו לשכנעם שלא להקים את הוועדה במשרד האוצר שאמורה היתה לדון בנושא עמלות הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2009

הסכמה על הרפורמה בשוק הטלוויזיה: המעבר לשיטת הרישיונות יחל ב-1 בינואר 2012

לפי הצעת האוצר, כל בעל רישיון ישדר בערוץ נפרד ויהיה הגורם היחיד שמשדר בערוץ זה ; תוקף כל רישיון יהיה ל-15 שנה עם אופציה להארכה ב-15 שנים נוספות ; אחת ל-5 שנים תיבדק העמידה במחוייבויות של בעל הרישיון

יעל גאוני 22.04.2009

   1   

   נמצאו 13 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988