ענבר מרחב בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
קמפיין נורופן / צילום: גבע טלמור
קמפיין החודש של מאי: להקת הבנים של נורופן
איך אפשר לדבר עם נערות על כאבי מחזור בלי לגרום להן להירתע? ■ עם האתגר הזה יצאו לדרך משרד הפרסום ענבר-מרחב וחברת רקיט בנקיזר ■ התוצאה: קליפ ויראלי של להקת בנים עם שיר שלא הותיר אף אחד אדיש
  
 
מאוחדת / צילום: תמר מצפי
מכרז הפרסום של קופ"ח מאוחדת: 5 משרדים עלו שלב
המשרדים שעלו שלב הם מקאן, ענבר-מרחב, גיתם, באומן-בר-ריבנאי וליאו ברנט ■ בשנה החולפת פרסמה הקופה בהיקף של 27 מיליון שקל במחירי מחירון
  
 
מאוחדת / צילום: תמר מצפי
תקציב הפרסום של קופת-חולים מאוחדת יוצא למכרז
התקציב טופל ב-3 השנים האחרונות במשרד הפרסום ענבר-מרחב, ומועד ההתקשרות עימו תם ■ בשנה החולפת פרסמה הקופה בהיקף של 27 מיליון שקל במחירי מחירון
  
 
באג / צילום: תמר מצפי
בשל ניגוד אינטרסים: תקציב באג עוזב את ענבר-מרחב G
ענבר-מרחב G מטפל בתקציב רשת סטימצקי המחזיקה בתחומי פעילות שמשיקים לבאג ■ עפ"י הערכות, תקציב רשת באג - שהיקפו ב-2014 עמד על כ-18.6 מיליון שקל במחירי מחירון - יעבור לבורודה-קפלן
  
 
יהב דרייזן / צילום: תמר מצפי
יהב דרייזן ישמש כמשנה למנכ"ל JWT ישראל
בשנה האחרונה שימש דרייזן כמנכ"ל משרד הפרסום ענבר-מרחב
  
 
חן ענבר / צילום: איל יצהר
ענבר-מרחב יהפוך לשותף במשרד הדיגיטל ג'ימלאיה
ירכוש 33% מהמניות במשרד, וזאת כדי להתחזק בתחום הדיגיטל ■ במהלך נוסף מגדילה קבוצת G גרופ את אחזקותיה בענבר-מרחב מ-25% ל-33%
  
 
יהב דריזיין / צילום: יחצ
יהב דרייזין פורש מתפקיד מנכ"ל ענבר-מרחב G
נראה כי בשלב זה לא ימונה לו מחליף ■ ירון מרחב: "לצד מנהל הקריאייטיב הראשי בן סבר, את הניהול השוטף אעשה ביחד עם חן ענבר"
  
 
בן סבר/ צילום: עינת לברון
בן סבר מצטרף כמנהל קריאייטיב ראשי לענבר-מרחב G
סבר יחליף את רובי ניסן ויקבל מניות בהדרגה, אך לא צפוי להפוך לשותף שווה לשאר בעלי המניות במשרד
  
 
רובי ניסן / צילום: דן מילר
מסתמן: רובי ניסן יפרוש מפרסום ענבר-מרחב-ניסן
בימים אלה מתקיימות שיחות בינו לבין השותפים האחרים במשרד, במטרה לסכם את תנאי עזיבתו ■ ניסן טרם גיבש החלטה סופית לגבי המשך דרכו ‏
  
 
יפית גרינברג / צילום: תמר מצפי
ג. יפית מעבירה את תקציב הפרסום והיח"צ של סטימצקי ל-G group
ענבר-מרחב-ניסן G יטפל בפרסום של הרשת, ובתקציב היח"צ יטפל גיל-עד תדמית
  
 
יהושע, ברוקנר וענבר-מרחב עלו לגמר מכרז מגדל
‎‎התקציב מטופל ביהושע, שעלה גם הוא לשלב הבא‏
  
 
"אני שואף להביא את ליאו ברנט לחמישייה המובילה תוך שנתיים"
גיא קלנר מסיים שנה ראשונה בתפקיד מנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט, ולאחר שהשלים בהצלחה את המיזוג עם רגב-קויצקי הוא מתפנה לסמן את היעדים הבאים ■ מה לגבי העתיד שלו? "אני לא צריך לצאת לפנסיה מענף הפרסום"
  
 
ענבר-מרחב-ניסן מפסיק את ההתקשרות עם יוניברסל מקאן
המשרד ירכוש מדיה באופן עצמאי ■ למשרד יש שני לקוחות בעלי תקציב מדיה משמעותי - רקיט בנקיזר, שכבר העבירה אליו את הטיפול במדיה, וקבוצת קרסו
  
 
"בחרנו בענבר-מרחב-ניסן בגלל הדרייב שלהם"
הרומן בין קבוצת הפרסום HAVAS לבין יובל ואיל ארד הסתיים בטון צורם, וכעת יוצאת הקבוצה לדרך חדשה בישראל, בהסכם ייצוג עם ענבר-מרחב-ניסן ■ בראיון ל"גלובס" מדבר חואן רוקמורה, בכיר בקבוצה, על הסיבות לסיום הקשר עם ארד
  
 
מסתמן: תקציב הפרסום של פיצה האט יעבור לפובליסיס ישראל
תקציב פיצה האט טופל בשנתיים האחרונות בידי משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן
  
 
ענבר-מרחב לא יטפל בשלב זה בקריאייטיב של רקיט
תקציב רקיט הגיע כנדוניה של הסכם הייצוג עם HAVAS, אך רוב הקמפיינים הקרובים כבר הופקו ■ עם זאת, תקציב המדיה יועבר לענבר-מרחב-ניסן כבר עתה
  
 

   1234567    >

   נמצאו 100 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988