ענבר מרחב

כתבות אחרונות

 

תקציב מחסני תאורה עובר מענבר-מרחב-שקד לאדלר-חומסקי

איציק חיימוב, בעלים משותף ברשת מחסני תאורה: "משרד פרסום הוא בדיוק כמו כל ספק אחר שמחליפים. למשרדי הפרסום יש פשוט יותר אגו"

ענת ביין-לובוביץ' 03.10.2010

תקציב הפרסום של חברת הפניקס עובר לענבר-מרחב-שקד

התקציב, המוערך בכ-4 מיליון דולר, טופל ב-4 השנים האחרונות במשרד הפרסום גלר-נסיס

חגית ברונסקי 16.08.2010

תקציב הפרסום של ynet עבר לענבר-מרחב-שקד

התקציב טופל עד לאחרונה בידי שלמור-אבנון-עמיחי, שטיפל בתקציב מאז השקת האתר ■ ענבר-מרחב-שקד מטפל גם בתקציב הפרסום של winwin, אתר הלוחות של ynet, החל מינואר 2010

חגית ברונסקי 21.07.2010

גיא טל מונה לסמנכ"ל לקוחות בענבר-מרחב-שקד

שימש בעבר כסופרווייזר בראובני-פרידן וכמנהל לקוחות בגלר-נסיס ■ מינויו של טל מצטרף לשורה של מינויים וקידומים בענבר-מרחב-שקד - בהם גיא קלנר, שמונה למנכ"ל המשרד, ומריאן כהן, שקודמה לתפקיד מנהלת קריאייטיב

‎‎חגית ברונסקי‏ 07.07.2010

למרות המשבר: מכרז הפרסום של מי עדן ימשיך מחר כמתוכנן

על התקציב, בהיקף 2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, מתחרים ענבר-מרחב-שקד, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ הערכות: מי עדן תצא בקמפיין הסברה כדי להרגיע את הלקוחות ולמזער את נזקי משבר האיכות הנוכחי

חגית ברונסקי 16.06.2010

עשור ל-ynet: מציג כיצד ייראה האתר בשנת 2020

‎‎האתר חוגג עשור לעלייתו לאוויר - ומעלה מיזם מעניין במיוחד בשיתוף עם משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, בו ניתן לצפות ב'עתיד' כמו גם בעבר ■ עורך האתר, יון פדר: "בכל יום מבקרים ב-ynet כ-1.5 מיליון גולשים שונים"

‎‎נועה פרג‏ 09.06.2010

ענבר-מרחב-שקד מצטרף למכרז על תקציב מי עדן

זאת בנוסף ליהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ היקף תקציב הפרסום של מי עדן, שטופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים

חגית ברונסקי 08.06.2010

עקב אירועי המשט לעזה: קמפיין משרד התיירות הטורקי ירד מהאוויר

הקמפיין, שעלה לאוויר במארס כדי לשווק את אתרי התיירות בטורקיה לתייר הישראלי, הופיע בימים האחרונים במספר אתרים בהם ynet ותפוז ■ שותף בענבר-מרחב-שקד: "בימים כאלה חבל להשקיע בפרסום"

נועה פרג 31.05.2010

תקציב הפרסום של רשת באג עובר לענבר-מרחב-שקד

התקציב של רשת ציוד המחשבים, בהיקף של כ-13 מיליון שקל, טופל עד כה בידי אדלר-חומסקי&ורשבסקי

חגית ברונסקי 30.05.2010

קמפיין אקסלנס נשואה הוא הבחירה של שופט הקקטוס עופר גולן

יישומו של המשפט "טוב אבל לא מצוין" בקמפיין של ענבר-מרחב-שקד בידל את אקסלנס נשואה משאר התחרות האפורה והמשעממת, וגרם לכך שהתחום כולו יכלול את אקסלנס נשואה מצד אחד - ואת כל השאר מצד שני

עופר גולן 24.05.2010

שלמור-אבנון-עמיחי חוזר להשתתף בקקטוס הזהב

במשרד בחרו להגיש השנה לתחרות רק 30 עבודות - לעומת ממוצע של 100 עבודות במשרדי הפרסום הגדולים ■ המחרימים היחידים של קקטוס הזהב השנה הם ראובני-פרידן, ענבר-מרחב-שקד ופוגל-אוגילבי

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2010

הצצה לפרסומת של "מחסני כמעט חינם" בהשראת חיסול אל-מבחוח

הפרסומת צולמה בסניף ירקונים של הרשת ועולה לראשונה באתר "גלובס" ■ הקמפיין הצליח ליצור כותרות ראשיות במהדורות חדשות ברחבי העולם כגון CNN, BBC וסקיי וגם בעיתונים כדוגמת "ניו-יורק טיימס" ו-"וושינגטון פוסט"

רן רימון 16.03.2010

חיסול אל-מבחוח: ועכשיו - קמפיין הומוריסטי של מחסני כמעט חינם לקניות בפסח

רשת השיווק מחסני כמעט חינם תעלה קמפיין טלוויזיוני לחגים שנראה כמו תיעוד חיסול בכיר החמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי, תחת הכותרת "מבצע חיסול"

שירות גלובס 11.03.2010

אדלר, באומן, ענבר ויורו יתמודדו על תקציב הפרסום של קניוני ישראל

הקבוצה מתעתדת לערוך מהלך מיתוג כולל לכל קניוני הקבוצה ומתכננת להקצות לשם כך 12 מיליון שקל, אך לא ברור אם מדובר בתקצוב סופי ■ עד עתה טופל התקציב בידי משרד פרסום קטן מאוד - צדר-יריב

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 08.03.2010

קמפיין של לשכת התיירות הטורקית יתעלם מהמתיחות הפוליטית

תקציב הפרסום של הלשכה יגדל משמעותית יחסית לשנים קודמות ■ רני רהב: "הטורקים לא צריכים את הכסף שלנו, אנחנו רק 1.7% מהיקף התיירות שלהם" ■ ספי שקד: "פרסום לא יכול ולא מתיימר לפתור בעיות פוליטיות"

ענת ביין-לובוביץ' 03.03.2010

שבים לאנטליה? רני רהב יטפל ביחסי הציבור של לשכת התיירות של טורקיה

רהב: "זה אתגר ענק לשכנע את תושבי מדינת ישראל שחברות וידידות לא מאבדים בשל פוליטיקה. תיירות בין ארצות היא ללא קשר לפוליטיקה"

רן רימון 01.03.2010

   1234567   

   נמצאו 101 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988