ענבר מרחב בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
תקציב הפרסום של חברת הפניקס עובר לענבר-מרחב-שקד
התקציב, המוערך בכ-4 מיליון דולר, טופל ב-4 השנים האחרונות במשרד הפרסום גלר-נסיס
  
 
תקציב הפרסום של ynet עבר לענבר-מרחב-שקד
התקציב טופל עד לאחרונה בידי שלמור-אבנון-עמיחי, שטיפל בתקציב מאז השקת האתר ■ ענבר-מרחב-שקד מטפל גם בתקציב הפרסום של winwin, אתר הלוחות של ynet, החל מינואר 2010
  
 
גיא טל מונה לסמנכ"ל לקוחות בענבר-מרחב-שקד
שימש בעבר כסופרווייזר בראובני-פרידן וכמנהל לקוחות בגלר-נסיס ■ מינויו של טל מצטרף לשורה של מינויים וקידומים בענבר-מרחב-שקד - בהם גיא קלנר, שמונה למנכ"ל המשרד, ומריאן כהן, שקודמה לתפקיד מנהלת קריאייטיב
  
 
למרות המשבר: מכרז הפרסום של מי עדן ימשיך מחר כמתוכנן
על התקציב, בהיקף 2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, מתחרים ענבר-מרחב-שקד, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ הערכות: מי עדן תצא בקמפיין הסברה כדי להרגיע את הלקוחות ולמזער את נזקי משבר האיכות הנוכחי
  
 
עשור ל-ynet: מציג כיצד ייראה האתר בשנת 2020
‎‎האתר חוגג עשור לעלייתו לאוויר - ומעלה מיזם מעניין במיוחד בשיתוף עם משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, בו ניתן לצפות ב'עתיד' כמו גם בעבר ■ עורך האתר, יון פדר: "בכל יום מבקרים ב-ynet כ-1.5 מיליון גולשים שונים"
  
 
ענבר-מרחב-שקד מצטרף למכרז על תקציב מי עדן
זאת בנוסף ליהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ היקף תקציב הפרסום של מי עדן, שטופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים
  
 
עקב אירועי המשט לעזה: קמפיין משרד התיירות הטורקי ירד מהאוויר
הקמפיין, שעלה לאוויר במארס כדי לשווק את אתרי התיירות בטורקיה לתייר הישראלי, הופיע בימים האחרונים במספר אתרים בהם ynet ותפוז ■ שותף בענבר-מרחב-שקד: "בימים כאלה חבל להשקיע בפרסום"
  
 
תקציב הפרסום של רשת באג עובר לענבר-מרחב-שקד
התקציב של רשת ציוד המחשבים, בהיקף של כ-13 מיליון שקל, טופל עד כה בידי אדלר-חומסקי&ורשבסקי
  
 
קמפיין אקסלנס נשואה הוא הבחירה של שופט הקקטוס עופר גולן
יישומו של המשפט "טוב אבל לא מצוין" בקמפיין של ענבר-מרחב-שקד בידל את אקסלנס נשואה משאר התחרות האפורה והמשעממת, וגרם לכך שהתחום כולו יכלול את אקסלנס נשואה מצד אחד - ואת כל השאר מצד שני
  
 
שלמור-אבנון-עמיחי חוזר להשתתף בקקטוס הזהב
במשרד בחרו להגיש השנה לתחרות רק 30 עבודות - לעומת ממוצע של 100 עבודות במשרדי הפרסום הגדולים ■ המחרימים היחידים של קקטוס הזהב השנה הם ראובני-פרידן, ענבר-מרחב-שקד ופוגל-אוגילבי
  
 
הצצה לפרסומת של "מחסני כמעט חינם" בהשראת חיסול אל-מבחוח
הפרסומת צולמה בסניף ירקונים של הרשת ועולה לראשונה באתר "גלובס" ■ הקמפיין הצליח ליצור כותרות ראשיות במהדורות חדשות ברחבי העולם כגון CNN, BBC וסקיי וגם בעיתונים כדוגמת "ניו-יורק טיימס" ו-"וושינגטון פוסט"
  
 
חיסול אל-מבחוח: ועכשיו - קמפיין הומוריסטי של מחסני כמעט חינם לקניות בפסח
רשת השיווק מחסני כמעט חינם תעלה קמפיין טלוויזיוני לחגים שנראה כמו תיעוד חיסול בכיר החמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי, תחת הכותרת "מבצע חיסול"
  
 
אדלר, באומן, ענבר ויורו יתמודדו על תקציב הפרסום של קניוני ישראל
הקבוצה מתעתדת לערוך מהלך מיתוג כולל לכל קניוני הקבוצה ומתכננת להקצות לשם כך 12 מיליון שקל, אך לא ברור אם מדובר בתקצוב סופי ■ עד עתה טופל התקציב בידי משרד פרסום קטן מאוד - צדר-יריב
  
 
קמפיין של לשכת התיירות הטורקית יתעלם מהמתיחות הפוליטית
תקציב הפרסום של הלשכה יגדל משמעותית יחסית לשנים קודמות ■ רני רהב: "הטורקים לא צריכים את הכסף שלנו, אנחנו רק 1.7% מהיקף התיירות שלהם" ■ ספי שקד: "פרסום לא יכול ולא מתיימר לפתור בעיות פוליטיות"
  
 
שבים לאנטליה? רני רהב יטפל ביחסי הציבור של לשכת התיירות של טורקיה
רהב: "זה אתגר ענק לשכנע את תושבי מדינת ישראל שחברות וידידות לא מאבדים בשל פוליטיקה. תיירות בין ארצות היא ללא קשר לפוליטיקה"
  
 
גיא קלנר ימונה למנכ"ל משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד
קלנר, שיחליף בתפקיד את יעל ביגון, שימש בעבר כיו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, יו"ר חברת איסתא, מנכ"ל חברת נכס לשיווק ומדיה לסטודנטים ומנכ"ל חברת גו'ב טוב
  
 

<    1234567    >

   נמצאו 100 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988