קלנר, שיחליף בתפקיד את יעל ביגון, שימש בעבר כיו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, יו"ר חברת איסתא, מנכ"ל חברת נכס לשיווק ומדיה לסטודנטים ומנכ"ל חברת גו'ב טוב
תקציב הפרסום השנתי הממוצע של אקספוז עומד על כ-4 מיליון שקל
התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל
Twisted Fly: מיקי בוגנים עורר תגובות מעורבות בקרב הגולשים, ו-72% הביעו דעה שלילית כלפי הפרסומת
גבר בשלב הגמר על משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ תקציב הפרסום של קונספט שיווק, זכיינית לי קופר, שטופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי, עמד מתחילת 2009 על כמיליון דולר במחירי מחירון
התקציב טופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי ■ בשלב זה מסתמן כי גלר-נסיס יטפל בתקציב ■ שיחות התקיימו גם עם משרדי הפרסום ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי
הקבוצה, שרכשה באוגוסט את רשת האופנה ג'אמפ, בוחנת את ריכוז תקציבי הפרסום למותגים ml וג'אמפ במשרד אחד ■ בין המועמדים: יהושע TBWA, גיתם BBDO, גלר-נסיס, אדלר-חומסקי וענבר-מרחב-שקד
רגע לפני חשיפת התוצאות של משרד הפרסום של השנה, אנשי ענף הפרסום כתבו בעמוד הפייסבוק של "גלובס" את ההערכות שלהם לגבי התוצאות ■ כל התגובות, ההימורים וההערות על התחרות והענף
שליש מ-30 המשרדים במדד "משרד הפרסום של השנה", השיגו נקודות ספורות בלבד, מה שהשאיר אותם מחוץ לרשימת 20 המשרדים המובילים. מה קרה לאריאלי פובליסיס, זרמון-גולדמן, פוגל OGILVY, ענבר-מרחב-שקד ויורו ישראל
קונספט שיווק, בעלת הזיכיון למותגי האופנה לי קופר ובלו בירד, ערכה סבב שיחות עם ענבר-מרחב-שקד, ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ בשנים האחרונות מטופל התקציב ע"י פוגל-אוגילבי
בנוסף לבייביליס יקבל יהושע TBWA גם את תקציבי המותגים אפקס וגרץ ■ היקף תקציב הפרסום הכולל של 3 המותגים עומד על כ-6 מיליון שקל בשנה
תקציב הפרסום של קסטרו מנוהל מזה שנים ארוכות בראובני-פרידן ■ בקסטרו דנים ברעיון שהציג ספי שקד אך מדגישים: "זו הצעה נקודתית שאינה קשורה לקמפיין הפרסום הכללי של החברה"
קבוצת אלקטרה תרכז את תקציביה בשני משרדים: JWT ישראל - שימשיך לטפל בתקציב המזגנים, ואדלר-חומסקי&ורשבסקי - שיטפל בכל השאר ■ ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן נפלטים ממערך הפרסום של הקבוצה
בשלב הראשון במכרז התמודדו גם פוגל-אוגילבי, ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן ■ תקציב הפרסום של עוף טוב, שטופל עד כה בגלר-נסיס, עמד ב-2008 על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
בקמפיין הטלוויזיה, שיעלה ביום ד' הקרוב באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, מככבים גימלאים, אמהות חד-הוריות ומובטלים - שיקבלו שכר בגובה הנהוג בתעשיית הפרסום
בענף מספרים כי היחסים בין השניים אינם כתמול-שלשום, בשל משקעים מפרשת האגרוף שנתן גולדמן לספי שקד השניים מכחישים בעיות בשותפות הדר גולדמן: "מדובר בקמפיין שעושה מישהו על גבנו כדי להחליש את המשרד"
AM:PMדור אלוןתקציב פרסום