ענבר מרחב בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
ענבר-מרחב-שקד יטפל בכל תקציב הפרסום של אקספוז
תקציב הפרסום השנתי הממוצע של אקספוז עומד על כ-4 מיליון שקל
  
 
אדלר-חומסקי ו-JWT מתמודדים על תקציב הפרסום של מזגני אלקטרה
התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל
  
 
הפרסומת הכי מדוברת השבוע ברשת: "באתי נדלקתי" של מחסני תאורה
Twisted Fly: מיקי בוגנים עורר תגובות מעורבות בקרב הגולשים, ו-72% הביעו דעה שלילית כלפי הפרסומת
  
 
גלר-נסיס זכה בתקציב הפרסום של מותג האופנה לי קופר
גבר בשלב הגמר על משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ תקציב הפרסום של קונספט שיווק, זכיינית לי קופר, שטופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי, עמד מתחילת 2009 על כמיליון דולר במחירי מחירון
  
 
ענבר-מרחב-שקד וגלר-נסיס מתמודדים על תקציב הפרסום של לי קופר
התקציב טופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי ■ בשלב זה מסתמן כי גלר-נסיס יטפל בתקציב ■ שיחות התקיימו גם עם משרדי הפרסום ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי
  
 
ריטייל ישראל מוציאה למכרז את תקציבי הפרסום של ml וג'אמפ
הקבוצה, שרכשה באוגוסט את רשת האופנה ג'אמפ, בוחנת את ריכוז תקציבי הפרסום למותגים ml וג'אמפ במשרד אחד ■ בין המועמדים: יהושע TBWA, גיתם BBDO, גלר-נסיס, אדלר-חומסקי וענבר-מרחב-שקד
  
 
משרד הפרסום של השנה: על מי מהמרים בענף הפרסום?
רגע לפני חשיפת התוצאות של משרד הפרסום של השנה, אנשי ענף הפרסום כתבו בעמוד הפייסבוק של "גלובס" את ההערכות שלהם לגבי התוצאות ■ כל התגובות, ההימורים וההערות על התחרות והענף
  
 
כן שותפו: המשרדים שירצו לשכוח את השנה החולפת
שליש מ-30 המשרדים במדד "משרד הפרסום של השנה", השיגו נקודות ספורות בלבד, מה שהשאיר אותם מחוץ לרשימת 20 המשרדים המובילים. מה קרה לאריאלי פובליסיס, זרמון-גולדמן, פוגל OGILVY, ענבר-מרחב-שקד ויורו ישראל
  
 
תקציב לי קופר על המדף? החברה עורכת סבב שיחות עם משרדי פרסום
קונספט שיווק, בעלת הזיכיון למותגי האופנה לי קופר ובלו בירד, ערכה סבב שיחות עם ענבר-מרחב-שקד, ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ בשנים האחרונות מטופל התקציב ע"י פוגל-אוגילבי
  
 
תקציב הפרסום של בייביליס עובר מענבר-מרחב-שקד ליהושע TBWA
בנוסף לבייביליס יקבל יהושע TBWA גם את תקציבי המותגים אפקס וגרץ ■ היקף תקציב הפרסום הכולל של 3 המותגים עומד על כ-6 מיליון שקל בשנה
  
 
ענבר-מרחב-שקד ערך פרזנטציה לקונספט שיווקי מקומי לקסטרו
תקציב הפרסום של קסטרו מנוהל מזה שנים ארוכות בראובני-פרידן ■ בקסטרו דנים ברעיון שהציג ספי שקד אך מדגישים: "זו הצעה נקודתית שאינה קשורה לקמפיין הפרסום הכללי של החברה"
  
 
תקציבי שקם אלקטריק וסוני אריקסון עוברים לאדלר-חומסקי
קבוצת אלקטרה תרכז את תקציביה בשני משרדים: JWT ישראל - שימשיך לטפל בתקציב המזגנים, ואדלר-חומסקי&ורשבסקי - שיטפל בכל השאר ■ ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן נפלטים ממערך הפרסום של הקבוצה
  
 
אדלר, יהושע וראובני עלו לשלב הגמר במכרז הפרסום של עוף טוב
בשלב הראשון במכרז התמודדו גם פוגל-אוגילבי, ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן ■ תקציב הפרסום של עוף טוב, שטופל עד כה בגלר-נסיס, עמד ב-2008 על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
"מחסני כמעט חינם" מעלה קמפיין בהשתתפות "אנשים אמיתיים" הסובלים ממצוקה כלכלית
בקמפיין הטלוויזיה, שיעלה ביום ד' הקרוב באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, מככבים גימלאים, אמהות חד-הוריות ומובטלים - שיקבלו שכר בגובה הנהוג בתעשיית הפרסום
  
 
שמועות בענף הפרסום: השותפים אילון זרמון והדר גולדמן עומדים בפני פרידה
בענף מספרים כי היחסים בין השניים אינם כתמול-שלשום, בשל משקעים מפרשת האגרוף שנתן גולדמן לספי שקד ; השניים מכחישים בעיות בשותפות ; הדר גולדמן: "מדובר בקמפיין שעושה מישהו על גבנו כדי להחליש את המשרד"
  
 
דירוג משרדי הפרסום של יפעת ל-2008: מקאן-אריקסון מגדיל את הפער מאדלר-חומסקי
המשרדים הגדולים החזיקו בשנה החולפת בחלק גדול יותר מהעוגה ; בעשירייה הראשונה - יהושע עקף לראשונה את ראובני-פרידן ; בעשירייה השנייה - גידול משמעותי ללפ"מ, ברוקנר-נטע-יער, רגב-קויצקי וענבר-מרחב-שקד
  
 

<    1234567    >

   נמצאו 100 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988