ענת ביין-לובוביץ' הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
החטאים של התקשורת - הכל מפוזיציה / אילוסטרציה: אפרת לוי, גלובס

חטא הפוזיציה: איך ייראה עולם התקשורת ביום שאחרי פרשות ראש הממשלה

חשיפת הנעשה בחדרי החקירות של תיקי פרשות 2000 ו-4000 הוציאה לאור את הקשרים המכוערים בין פוליטיקאים לעיתונאים ופגעה עוד יותר באמון שהציבור רוחש לתקשורת • איך השפיעו הפרשות על כלי התקשורת, והאם בעלי ההון והפוליטיקאים הבינו שכללי המשחק צריכים להשתנות • פרויקט מיוחד

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2020
בנק לאומי / איל יצהר

הפרסומת לבנק לאומי - הזכורה ביותר השבוע; מפעל הפיס - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת להוט היא המושקעת ביותר בשבוע החולף עם השקעה כוללת של 1.2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2020
עדן אלנה, זוכת "הכוכב הבא" 2020 | צילום: אורטל דהן

כמה תעלה לתאגיד ההחלטה להיפרד מקשת ומ"הכוכב הבא לאירוויזיון"?

קשת שילמה הרבה מאוד כסף עבור הזכות שהנציג לאירוויזיון ייבחר במסגרת השידורים שלה - כולל חבילת פרסום לקידום תאגיד השידור, השתתפות במימון ערב בחירת השיר, מימון הקליפ ומימון המשלחת הישראלית לאירוויזיון במהלך השהייה לפני התחרות ובמהלכה

ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2020
עדן אלנה, זוכת "הכוכב הבא" 2020 | צילום: אורטל דהן

קשת סוגרת עונה מוצלחת של "הכוכב הבא לאירוויזיון": רייטינג של 29.2% לתוכנית הגמר

בגמר התוכנית אמש נבחרה עדן אלנה לייצג השנה את ישראל באירוויזיון • ככלל רשמה העונה הנוכחית של "הכוכב הבא" נתונים שמזכירים את ימי ערוץ 2 העליזים: הרייטינג הממוצע של העונה עומד על 19.9% ו-540 אלף צופים לתוכנית

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2020
שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock

הישג מתוק: תקציב פררו יטופל ביהושע TBWA ובגליקמן-שמיר-סמסונוב

בעקבות המכרז, משרד שמעוני-פינקלשטיין יוצא ממערך הפרסום של החברה • היקף התקציב הכולל עומד על כ-20 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2020
סימילאק אדבנס פלוס /  צילום: סטודיו שתיים

הבייבי החדש של אדלר-חומסקי: תקציב הפרסום של סימילאק

התקציב, בהיקף של כ-7 מיליון שקל, נוהל בשמונה השנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2020
דונלד טראמפ / צילום: רויטרס

"כשעושים תוכן חסום, חייבים לתת לגולש ערך מוסף"

כלי התקשורת המובילים בעולם מאמצים את המודל של חומת תשלום, ו"גלובס" עושה היום צעד ראשון בדרך אל היעד • גדי להב, לשעבר מנהל מחלקת המוצר הדיגיטלי של "פייננשל טיימס": "כשההכנסות תלויות בקוראים, צריך להבין מה קורה איתם ולא לדלג עליהם. צריך לגרום להם לרצות לשלם"

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2020
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר ו-9 מיליון עדיין בראש הדירוג

גיאוקרטוגרפיה: ביטוח ישיר שוב הכי זכורה, 9 מיליון שוב הכי אהובה • הפרסומת החדשה של מפעל הפיס, בכיכובם של ערן זרחוביץ' וניקול ראידמן, היא המושקעת ביותר השבוע עם כ-966 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2020
עיתונים, TGI / צלם: תמר מצפי

יש מי שנהנה מהבחירות: סקר TGI מצביע על עלייה בשיעור החשיפה לעיתונים

לפי סקר TGI לשנת 2019, לראשונה מזה ארבע שנים נרשמת עלייה בחשיפה לעיתונות • העלייה ניכרת גם בעיתוני אמצע השבוע וגם במוספי סוף השבוע • גם העיתונים הכלכליים מציינים שנה טובה • ברדיו: 103FM מתחזקת, וגלגלצ מתרסקת

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2020
דוד טמיר / צילומים:  תמר מצפי, יוטיוב, עיבוד תמונה: טלי בוגדנובסקי

סופה של התשוקה: סגירתו של משרד הפרסום JWT היא רק עוד שלב בדעיכת הענף

משרד JWT, או טמיר-כהן כפי שרבים זוכרים אותו, היה בשנות ה-80 וה-90 בלב תעשיית הפרסום המקומית הנחשקת ובעל השפעה דרמטית על תוצרי הענף ועל רוחו • אלא שמאז הענף כולו השתנה, והיום כלל לא בטוח שלסוג כזה של משרדים יש עוד מקום

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2020
נאור יצחק  / צילום: אדי גרצמן

קצר ונגמר: סמנכ"ל הקריאטיב בגיתם, נאור יצחק, פורש

שלושה חודשים לאחר שקודם לראש הפירמידה כחלק משינוי ארגוני במשרד הפרסום, הודיע יצחק כי הוא עוזב לטובת תפקיד בפלייטיקה • יוחלף בתפקיד ע"י מריאן באני, שעבדה לאחרונה במלאנוקס וקודם לכן במשרד הפרסום ברוקנר-יער

ענת ביין-לובוביץ' 28.01.2020
ענת סרגוסטי / צילום: איל יצהר, גלובס

ארגון העיתונאים: להסדיר את עבודתן של עיתונאיות בכותל המערבי

בעת ביקורו האחרון של סגן נשיא ארה"ב מייק פנס בכותל המערבי, הגישה למקום ניתנה רק לעיתונאים ולצלמים ממין זכר • כעת מבקש ארגון העיתונאים מרב הכותל למצוא יחד מנגנון שיסדיר את עבודתן של עיתונאיות בכותל באירועים בעלי עניין לציבור שאינן אירועים דתיים

ענת ביין-לובוביץ' 28.01.2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל

שירותי בריאות כללית יוצאת למכרז על תקציבי הפרסום והדיגיטל

היקף התקציב של שירותי בריאות כללית מוערך בלמעלה מ-10 מיליון שקל • הקופה מכוונת למשרדים גדולים בלבד ודורשת כתנאי סף לפחות שני תקציבים בהיקף של 25 מיליון שקל לשנה

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2020
אבי בן טל / צילום: ynet
רשת 13 | ניתוח

האתגר של מנכ"ל רשת 13: לעשות טלוויזיה שמרוויחה כסף

אבי בן טל ייכנס בחודש הבא לתפקיד מנכ"ל רשת 13 כשלפניו מספר משימות דחופות על סדר היום, ובראשן הגדלת הרווחיות ומציאת אפיקי הכנסה חדשים • גם שאלת הדיגיטל דורשת הכרעה מהירה • לשם כך נדרשת גם חשיבה חדשה בכל הנוגע לתוכן שמייצר הערוץ, הנמצא במשבר זהות

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2020
יורם דמבינסקי / צילום: איל יצהר, גלובס

סוף לסיפור: משרד הפרסום JWT ייסגר באפריל

ההחלטה לסגור את המשרד התקבלה ע"י בעלי קבוצת WPP בחו"ל, שגמרו בדעתם לסגור את הנציגות בארץ • סגירת הפעילות של JWT כוללת גם את סגירת הפעילות של y&r ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2020
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר

סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, ביטוח ישיר הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין ל-yes באמצעות אדלר-חומסקי הוא המושקע ביותר בשבוע החולף עם היקף השקעה של כ-751 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2020

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 1056 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 66

צרו איתנו קשר *5988