ענת ביין-לובוביץ' בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר / צילום: תמר מצפי
אין פרטנר: תקציב פרטנר עובר מקבוצת פובליסיס לקבוצת מקאן
כפועל יוצא מכך תקציב הקריאייטיב יעזוב את משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, המטפל בו כמעט עשור, והמדיה תעזוב את זניט מדיה לאחר שנתיים של פעילות משותפת
  
 
הרב הראשי לישראל, יצחק יוסף / צילום: מארק ניימן, לע"מ
הרב יצחק יוסף בפינתו הקבועה בשידור הציבורי: "לעודד נשים לארגן חוגי בית, ללמוד הלכות שבת ולבשל"
העולים מרוסיה לא לבד: בתחנת "כאן מורשת" של תאגיד "כאן" משודרת פינה קבועה בתוכנית "קבלת שבת", שבה דן הרב הראשי לישראל בסוגיות הלכתיות, ובה סופגים אש נשים או זרמים ביהדות שאינם אורתודוקסים • התנועה הרפורמית: "התאגיד מעניק במה להסתה; דורשים לבטל את הפינה"
  
 
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב
אין קץ לזכירות: גם השבוע בזק אינטרנט בראש סקר הפרסומות
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר השבוע מדורגת הפרסומת "כשהטלוויזיה מחוברת לאינטרנט אתם צריכים את בזק", בהשתתפות גידי גוב ורמי פורטיס ובאמצעות אדלר-חומסקי • ואיזו פרסומת היא האהובה ביותר?
  
 
ביבי נתניהו, יעקב אחימאיר / צילומים: אמיל סלמן-הארץ, איל יצהר
רה"מ נתניהו טוען: פיטורי יעקב אחימאיר נובעים משיקולים פוליטיים
אחימאיר ידוע בדעותיו הימניות • נתניהו בטוויטר: "יעקב אחימאיר פוטר מערוץ 'כאן' מפני שאמר באומץ את עמדותיו. זהו מצב בלתי נסבל" • תאגיד השידור בתגובה: "יעקב אחימאיר לא פוטר מהתאגיד"
  
 
יעקב אחימאיר / צילום: אביב חופי
אחרי שלושה עשורים: "רואים עולם" יורדת מהמסך, יעקב אחימאיר צפוי לפרוש
בתאגיד השידור "כאן" מסבירים את הורדת התוכנית בכך שיש להם תוכנית חוץ יומית, "העולם היום", הסוקרת את הנעשה בעולם ומנתחת תהליכים גלובליים
  
 
יוצא "האח הגדול" אלעד צפני ממכב בפרסומת החדשה "המרוץ לשוויון" של עמותת "לינק 20" / צילום: לינק 20
רצו להראות כמה קשה לנכים בתחבורה הציבורית - ועל הדרך יצרו קמפיין ייחודי
עמותת "לינק 20", הפועלת לשוויון הזדמנויות לצעירים בעלי מוגבלויות, העלתה פרסומת סאטירית באמצעות ארטימדיה תחת הכותרת "המרוץ לשוויון" • הפרסומת הגיעה לביצועים יוצאי דופן מבחינת החשיפה אליה • "כשאמרו לנו שיעלה סרטון של 6 דקות, אמרנו שאין סיכוי שמישהו יראה פרסומת כזו ארוכה - אבל הופתענו"
  
 
מוטי שקלאר / צילום: יוסי כהן
"אושר עד" מצטרפת לקבוצת "משפחה-מור" במכרז הרדיו החרדי
ל"גלובס" נודע כי את הקבוצה מוביל מוטי שקלאר, לשעבר מנכ"ל הרשות השנייה ורשות השידור וממקימי ערוץ 20
  
 
יוליה שמאלוב ברקוביץ' / צילום: יח"צ
מבטלים את הרף? הרשות השנייה תמנה מומחה כלכלי שיבחן מחדש את הגבלת רכש המדיה
שוק רכש המדיה בישראל נחשב לריכוזי מאוד עם מספר שחקנים מצומצם • המומחה הכלכלי שתמנה הרשות יבחן את שוק המדיה המקומי ויגבש חוות-דעת בנוגע לצורך להגביל את כוחן של חברות המדיה
  
 
ראובן ריבלין/ צילום: שלומי יוסף
המכון הישראלי לדמוקרטיה: הציבור בישראל מאמין בצבא ובנשיא - והרבה פחות בכל היתר
מדד אמון הציבור של המכון הישראלי לדמוקרטיה מציג תמונה רחבה של חוסר אמון ציבורי: קצת מעל ל-50% נותנים אמון בביהמ"ש העליון, בעוד שהאמון בכנסת ובמפלגות נמצא בתחתית • בתום עשור סוער, אמון הציבור בתקשורת נותר באותו המקום בדיוק
  
 
מהפכת הסטרימינג ששינתה את מערכת היחסים שבין הגופים המשדרים לצופים תלך ותעמיק - 2030 במדיה ופרסום / איור: איל אונגר, גלובס
מדיה ופרסום ב-2030: הענקיות ישלטו, הגופים המקומיים יתמחו, והעיתונאים דווקא לא ייעלמו
מהפיכת הסטרימינג שינתה לחלוטין את מערכת היחסים שבין הגופים המשדרים לצופים שלהם • בעוד עשור סביר שרוב התוכן בעולם יופק ויוגש ע"י גופים אלה • הטכנולוגיה תיכנס גם לקריאטיב ותשנה את ההגדרה המוכרת לנו למושג "משרד פרסום" • ומה יעלה בגורל העיתונות? • פרויקט מיוחד
  
 
ערן ניר / צילום: יח"צ
ערן ניר מצטרף לקבוצת מקאן ת"א בתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב Digital Factory
ניר, מאנשי הקריאייטיב המוערכים בענף, פרש רק לפני מספר שבועות מגיתם • Digital Factory תרכז את כל אנשי התוצר הדיגיטליים בקבוצת מקאן תחת ניהולם המשותף של נווה זרח, סמנכ"ל תוצר קבוצת מקאן, וערן ניר
  
 
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב
שבוע גוב: הפרסומת של בזק מככבת בראש דירוג הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע בזק אינטרנט עם הפרסומת "כשהטלוויזיה מחוברת לאינטרנט אתם צריכים את בזק", באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובם של גידי גוב ורמי פורטיס • הפרסומת היא גם האהודה ביותר השבוע
  
 
מה יקרה לקמפיין של פרטנר / צילום מסך מתוך יוטיוב
שנת מפנה? השינויים והמינויים החדשים של בכירי המשק יזעזעו את שוק הפרסום המנומנם
2020 מסתמנת כשנת מפנה בה יתרחש שינוי עם סבב תקציבים ב-3 קטגוריות: בנקאות, כרטיסי אשראי ותקשורת • השינויים יפעלו כמו דומינו, בין היתר בשל קשרים אישיים בין המנכ"לים החדשים ובשל הרגולציה המשתנה • "גלובס" מסכם את 2019 בפרסום - ומסתכן בתחזית מפוכחת
  
 
הקמפיינים שזכו לאהדה, ישראל 2019 / צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק, יוטיוב, עיבוד: טלי בוגדנובסקי
אפור, לא יצירתי ומשעמם: השנה השחונה של הקריאטיב הישראלי
זו הייתה שנה אפורה שאופיינה במעט מאיד אומץ יצירתי, אבל יש מי שהצליח לבלוט בה • "גלובס" מציב זרקור על הקמפיינים שזכו להכי הרבה אהדה • סיכום 2019 בענף הפרסום - חלק שני בסדרה
  
 
אלדד וינברגר / צילום: יח"צ
ממקאן לרשת: אלדד וינברגר מונה לסמנכ"ל הדיגיטל ברשת 13
וינברגר שימש בתפקידו האחרון כמשנה למנכ"ל משרד הפרסום מקאן ת"א, אך לאחרונה החליט לפרוש על רה-ארגון שנערך בהנהלת הקבוצה
  
 
 וולמארט הסירה סוודרים של סנטה קלאוס יושב מול שורות של קוקאין
ניצחון הפוליטיקלי קורקט? הצחקתם: מצעד הפאדיחות השיווקיות-פרסומיות של השנה
מסטארבקס דרך ברגר קינג ועד אפל: מבט על השנה החולפת מלמד שהתאגידים המשיכו למעוד בנושאים שכבר ברור שהם נפיצים תקשורתית, ואפילו מצאו טריטוריות חדשות ולא צפויות להסתבך בהן • "גלובס" מסכם שנה בתחום הפרסום - חלק ראשון בסדרה
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 877 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 55

צרו איתנו קשר *5988