ענת ביין-לובוביץ' בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
אלדד וינברגר / צילום: יח"צ
ממקאן לרשת: אלדד וינברגר מונה לסמנכ"ל הדיגיטל ברשת 13
וינברגר שימש בתפקידו האחרון כמשנה למנכ"ל משרד הפרסום מקאן ת"א, אך לאחרונה החליט לפרוש על רה-ארגון שנערך בהנהלת הקבוצה
  
 
 וולמארט הסירה סוודרים של סנטה קלאוס יושב מול שורות של קוקאין
ניצחון הפוליטיקלי קורקט? הצחקתם: מצעד הפאדיחות השיווקיות-פרסומיות של השנה
מסטארבקס דרך ברגר קינג ועד אפל: מבט על השנה החולפת מלמד שהתאגידים המשיכו למעוד בנושאים שכבר ברור שהם נפיצים תקשורתית, ואפילו מצאו טריטוריות חדשות ולא צפויות להסתבך בהן • "גלובס" מסכם שנה בתחום הפרסום - חלק ראשון בסדרה
  
 
קק"ל / צילום: יחצ
בדרך לבית משפט? באומן דורשים לבטל זכיית אדלר חומסקי במכרז קק"ל
באומן-בר-ריבנאי התמודד מול אדלר-חומסקי בשלב הגמר של מכרז הפרסום של קרן קיימת לישראל, ונפסל בשל מה שהגדירו בקק"ל כ"טעות חריגה מהוראות המכרז" • כעת בבאומן מבקשים שימוע בעל-פה לפני הכרזה על הזוכה
  
 
משה אדרי / צילום: תמר מצפי, גלובס
בדרך למיזוג? NMC במו"מ לרכישת משרדה של רונית ארבל
בשלב הזה לא סוכם עדין באיזה מתכונת יעבדו שתי החברות אם העסקה אכן תצא לפועל, אך ע"פ ההערכתו תפעל רונית ארבל מתוך NMC • nmc: "אנו בוחנים כל העת שיתופי פעולה אסטרטגיים והנושא של חיבור עם רונית ארבל נמצא בבדיקה"
  
 
שלדון אדלסון / צילום: אייל אסייג
העיתון שקם כדי לסייע לנתניהו, כיכב בסופו של דבר בחקירות תיק 2000
שלדון אדלסון, איש עסקים והבעלים של "ישראל היום", הוא אחד מאנשי העשור של "גלובס" • פרויקט מיוחד
  
 
נטע ברזילי בקמפיין של גינדי אחזקות / צילום: דניאל קמינסקי
הקונים ירדו מהגדר, ואיתם חברות הנדל"ן שהגדילו את תקציבי הפרסום
ההשקעה בפרסום נדל"ן הייתה בשנים האחרונות בירידה או בקיפאון, אך השנה היא עלתה משמעותית • ברשימת המפרסמות הגדולות מופיעות לא רק חברות גדולות, ובענף מעריכים שהצמיחה תימשך גם בשנה הבאה • מסכמים את 2019
  
 
תשעה מיליון / צילום מסך
פרסומות השבוע החולף: 9 מיליון ממשיכה לזכות באהדה
גיאוקרטוגרפיה: בראש דירוג הפרסומות הזכורות בשבוע החולף ממוקמת טורנדו • ישראכרט - הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-606 אלף שקל
  
 
עמית סגל / צילום: איל יצהר
עמית סגל עוזב את "דקלסגל": "נאלץ לפרוש עקב עומס בלתי נסבל"
עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של החדשות 12, הודיע היום במהלך שידור התכנית דקלסגל, כי יפסיק להגיש את התכנית •  סגל מגיש את התכנית לצד ירון דקל כבר 5 שנים
  
 
צ'יקו מנשה / צילום: רפי קוץ, גלובס
צ'יקו מנשה עוזב את תאגיד השידור כאן
מנשה כיהן כמשנה למנהל חטיבת החדשות של תאגיד השידור הישראלי "כאן" • עובר לתפקיד סגן נשיא של ארגון Start-Up Nation Central
  
 
עו"ד אלעד מן / צילום: יונתן בלום, גלובס
עמותת "הצלחה " לשר התקשורת: השלם מינוי בכירים הנוגעים למשרדך טרם הבחירות
הבקשה הגיעה בעקבות תשובת היועמ"ש לשר לביטחון פנים גלעד ארדן כי אין מניעה לקדם מינוי קבע של מפכ"ל משטרה ונציב שירות בתי הסוהר, המתעכבים מזה חודשים בגלל המצב הפוליטי של ממשלת מעבר • עמותת 'הצלחה' :"בחירות שלישיות מהוות שינוי נסיבות קיצוני וחריג כל כך שלא נראה במקומותינו בהקשר זה"
  
 
קק"ל / צילום: יחצ
אדלר חומסקי זכו במרכז על תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל
על התקציב התמודדו בשלב הגמר חמישה משרדי פרסום: באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, בלנקו וגל-אורן • לפי מסמכי המכרז, תקציב הפרסום של קק"ל עומד על שבעה מיליון שקל, מתוכם שני מיליון שקל המיועדים לרכישת מדיה
  
 
ערן גפן, / צילום: מנחם רייס
סוף לסיפור: הפרסומאי ערן גפן עוזב את Wix
רק לפני חצי שנה רכשה ענקית האינטרנט את סוכנות הקריאטיב של גפן, גפן טים, ומיזגה אותה לתוכה • הצוות של גפן ימשיך לעבוד בתוך החברה
  
 
אלדד קובלנץ / צילום: דן חיימוביץ
סליחה על השאלה, אבל למה יש פרסומות בתוכניות התאגיד ביוטיוב?
החלטת התאגיד לשלב פרסומות בתכניותיו המשודרות ביוטיוב, הציתה קרב חדש בתעשיית הטלוויזיה וגרמה אפילו לקשת ורשת לשתף פעולה מול האויב המשותף • הטענה: שימוש בכספי ציבור לחיזוק גוף שמאיים על גופי התוכן בישראל ולא משלם מסים - "אצבע בעין" לערוצים המסחריים
  
 
אורי גל /  צילום: רמי זרנגר
מנכ"ל חדש למשרד הפרסום ליאו ברנט: אורי גל יחליף את אדם פולצ'ק
הניסיון של גל, מנהל מגזר הטלקום באפל, מגיע מעולמות השיווק והאסטרטגיה: לפני תפקידו הנוכחי הוא כיהן כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ב-yes, ובעבר שימש כמנהל אגף האסטרטגיה בפרטנר וכיועץ בחברת שלדור
  
 
שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock
דנטסו ישראל זכתה במכרז על תקציב המדיה של פררו בשווי 20 מיליון שקל
על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, התמודדו בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס
  
 
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
מסתמן: האיש שהמציא את השם "כחול לבן" לא יוביל את קמפיין הבחירות של המפלגה
הכוורת של כחול לבן הולכת ונסגרת, והפעם יהיה זה הסיבוב הראשון שבו ניהול הקמפיין ייעשה ממטה אחד בלבד • בשלב הזה ברור כי עדו הר-טוב, ששימש כמנהל הקמפיין הקודם, ימשיך גם בנוכחי, ואולם, סימן שאלה קיים סביב השתתפותו של רמי יהודיחה • המחלוקת: חלוקת תקציב רכש המדיה
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 863 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 54

צרו איתנו קשר *5988