פורמולה 1

כתבות אחרונות

 

התגעגעתי, אז באתי

ספורטאים גדולים חזרו מפרישה בגיל מבוגר, ולא הצליחו לחזור לשיא תהילתם. זה קרה למייקל ג'ורדן, לאנס ארמסטרונג. עכשיו תורו של מיכאל שומאכר, בגיל 41, להתקמבק לפורמולה 1. האם יש לו את זה? לא ברור. דבר אחד בטוח: הבאזז סביב הקאמבק שלו כבר הפך את עונת 2010 שיוצאת לדרך לעונה מטורפת

רוני חבשוש 13.03.2010

פורמולה 1: הקבוצה האמריקנית USF1 נכנעה למשבר הכלכלי

התאחדות הספורט המוטורי הודיעה כי עונת 2010 תחל עם 12 קבוצות בלבד, אחרי שהאמריקנים לא הצליחו לגייס ספונסרים ולשלם משכורות לעובדים ■ היו אמורים להיות הקבוצה האמריקנית הראשונה בסבב מזה 40 שנה

מערכת גלובס ספורט 04.03.2010

פורמולה 1: אין כסף, הקבוצה האמריקנית מוותרת על העונה

הקבוצה USF1, שבסיסה בשארלוט, לא מצליחה לגייס ספונסרים ולא שילמה לעובדים את משכורות חודש ינואר ■ נכון לעכשיו הצליחה הקבוצה להחתים רק נהג אחד - הארגנטיני חוזה מריה לופז

מערכת גלובס ספורט 18.02.2010

מיכאל שומאכר, גירסת הרצליה

רוי ניסני בן ה-15 חתם לשנתיים בקבוצת "מויקה מוטור ספורט" הגרמנית, שתתחרה בסבב הפורמולה ב.מ.וו ■ בין הנהגים שצמחו בקבוצה: סבסטיאן ווטל, שסיים בעונה שעברה במקום השני בפורמולה 1

מערכת גלובס ספורט 15.02.2010

לשומאכר כבר יש ספונסרים

חודש לפני פתיחת עונת הפורמולה 1 בבחריין, חתם הנהג הגרמני על חסויות עם שתי חברות האופנה Jet Set ו-Navyboot, שישלמו לו 2 מיליון דולר בשנה הקרובה

מערכת גלובס ספורט 12.02.2010

הדרך אל פסגת הפורמולה 1: לרוי ניסני יש כבר קצין תקשורת ישראלי

ירון מיכאלי ישמש כקצין התקשורת בישראל של נהג המירוצים רוי ניסני ■ ניסני בן ה-15 ינהג בעונה הקרובה במסגרת תחרויות הפורמולה ב.מ.וו, אחרי שחתם בקבוצת הניהול G1 האירופית

מערכת גלובס ספורט 08.02.2010

"אדרנלין, כוח, אנרגיה. אי-אפשר שלא להתחבר לזה"

בגיל 25 הבין כריסטיאן הורנר כי הקריירה שלו כנהג מרוצים לא תהפוך אותו למיכאל שומאכר ■ בגיל 31 הוא הפך להיות המנהל של קבוצת רד-בול, המנהל הצעיר אי-פעם בפורמולה 1, עם 560 עובדים תחתיו ■ בראיון ל"גלובס" הוא מנסה להסביר מה סוד הקסם של הענף הזה

רוני חבשוש 30.01.2010

יום בגיהינום הירוק: נסיעה על יגואר עם 510 כוחות סוס

ב.מיכאל בילה יום על מסלול נירבורגרינג - המכה של חובבי הנהיגה בעולם ■ לדעתו, יגואר עברה לידיים הודיות, אך דומה כי דווקא עתה היא עולה על דרך נכונה וטובה

ב. מיכאל 02.01.2010

המושיע

בגיל 41, שלוש שנים אחרי שפרש, חוזר מיכאל שומאכר לפורמולה 1 בשביל שכר זעום של 7 מיליון אירו בעונה. אבל מה זה הכסף מול האפשרות להיות אלוף עולם בפעם השמינית

רוני חבשוש 27.12.2009

רשמית: שומאכר חוזר להתחרות בפורמולה 1

(עדכון) הנהג בן ה-40, שזכה שבע פעמים באליפות העולם, יחזור להתחרות תחת קבוצת מרצדס GP; ירוויח 7 מיליון אירו בעונה

מערכת גלובס ספורט 23.12.2009

פורמולה יותר מעניין מכדורגל

לפחות אם תשאלו את חובבי הספורט בהונגריה, שהביאו בשנה האחרונה רייטינג גבוה יותר לפורמולה 1 מאשר לכדורגל ■ באיטליה שידורי הפורמולה 1 נעקפו רק על-ידי השידורים של נבחרת הכדורגל במוקדמות המונדיאל

מערכת גלובס ספורט 13.12.2009

פורמולה 1: מקלארן הרוויחה 14 מיליון ליש"ט ב-2008

ההכנסות של היצרנית הסתכמו ב-139.1 מיליון ליש"ט - עלייה של 9% לעומת העונה הקודמת ■ מקלארן עדיין חייבת לשלם 30.7 מיליון ליש"ט בגין "פרשת הריגול" מול פרארי מ-2007

מערכת גלובס ספורט 22.11.2009

אלוף עולם (שנשאר מספר 2)

הדילמה של ג'נסון באטון, אלוף הפורמולה 1: להישאר בקבוצה שלו, שנרכשה על-ידי מרצדס אבל מעוניינת להריץ נהג גרמני כמספר 1 שלה - או לעבור למקלארן, שם מספר 1 תמיד יהיה לואיס המילטון

רוני חבשוש 17.11.2009

מעתה אימרו "מרצדס GP". בראון GP זה היסטוריה

מרצדס-בנץ רכשה 75.1% מהשליטה על הקבוצה שזכתה העונה באליפות הפורמולה 1, והפסיקה את שיתוף הפעולה עם מקלארן ■ מנהל הקבוצה, רוס בראון, ימשיך בתפקידו; עתידו של ג'נסון באטון עדיין לא ברור

מערכת גלובס ספורט 16.11.2009

פלאביו בריאטורה לא משלים עם הסילוק מפורמולה 1

מנהל קבוצת רנו לשעבר, שהושעה לכל החיים מהספורט המוטורי בעקבות פרשת ה"קראשגייט", יערער על ההחלטה ויבקש מיליון אירו על פגיעה בשמו הטוב ■ וגם: ג'נסון באטון לא מקבל העלאה

מערכת גלובס ספורט 12.11.2009

הנטישה היפנית הגדולה: גם טויוטה עוזבת את הפורמולה 1

אחרי שהונדה עזבה את המירוצים בדצמבר האחרון, ואחרי שיצרנית הצמיגים ברידג'סטון הודיעה כי לא תחדש את חוזה העבודה עם הענף, עכשיו גם טויוטה מצטרפת לרשימת הגופים היפניים שפורשים מהפורמולה 1

מערכת גלובס ספורט 04.11.2009

   1234567891011   

   נמצאו 166 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988