דוח אמון
2019

פורמולה 1 בחדשות - עמוד 7

סוכן חדשות
 
פורמולה 1: אין כסף, הקבוצה האמריקנית מוותרת על העונה
הקבוצה USF1, שבסיסה בשארלוט, לא מצליחה לגייס ספונסרים ולא שילמה לעובדים את משכורות חודש ינואר ■ נכון לעכשיו הצליחה הקבוצה להחתים רק נהג אחד - הארגנטיני חוזה מריה לופז
  
 
מיכאל שומאכר, גירסת הרצליה
רוי ניסני בן ה-15 חתם לשנתיים בקבוצת "מויקה מוטור ספורט" הגרמנית, שתתחרה בסבב הפורמולה ב.מ.וו ■ בין הנהגים שצמחו בקבוצה: סבסטיאן ווטל, שסיים בעונה שעברה במקום השני בפורמולה 1
  
 
לשומאכר כבר יש ספונסרים
חודש לפני פתיחת עונת הפורמולה 1 בבחריין, חתם הנהג הגרמני על חסויות עם שתי חברות האופנה Jet Set ו-Navyboot, שישלמו לו 2 מיליון דולר בשנה הקרובה
  
 
הדרך אל פסגת הפורמולה 1: לרוי ניסני יש כבר קצין תקשורת ישראלי
ירון מיכאלי ישמש כקצין התקשורת בישראל של נהג המירוצים רוי ניסני ■ ניסני בן ה-15 ינהג בעונה הקרובה במסגרת תחרויות הפורמולה ב.מ.וו, אחרי שחתם בקבוצת הניהול G1 האירופית
  
 
"אדרנלין, כוח, אנרגיה. אי-אפשר שלא להתחבר לזה"
בגיל 25 הבין כריסטיאן הורנר כי הקריירה שלו כנהג מרוצים לא תהפוך אותו למיכאל שומאכר ■ בגיל 31 הוא הפך להיות המנהל של קבוצת רד-בול, המנהל הצעיר אי-פעם בפורמולה 1, עם 560 עובדים תחתיו ■ בראיון ל"גלובס" הוא מנסה להסביר מה סוד הקסם של הענף הזה
  
 
יום בגיהינום הירוק: נסיעה על יגואר עם 510 כוחות סוס
ב.מיכאל בילה יום על מסלול נירבורגרינג - המכה של חובבי הנהיגה בעולם ■ לדעתו, יגואר עברה לידיים הודיות, אך דומה כי דווקא עתה היא עולה על דרך נכונה וטובה
  
 
המושיע
בגיל 41, שלוש שנים אחרי שפרש, חוזר מיכאל שומאכר לפורמולה 1 בשביל שכר זעום של 7 מיליון אירו בעונה. אבל מה זה הכסף מול האפשרות להיות אלוף עולם בפעם השמינית
  
 
רשמית: שומאכר חוזר להתחרות בפורמולה 1
(עדכון) הנהג בן ה-40, שזכה שבע פעמים באליפות העולם, יחזור להתחרות תחת קבוצת מרצדס GP; ירוויח 7 מיליון אירו בעונה
  
 
פורמולה יותר מעניין מכדורגל
לפחות אם תשאלו את חובבי הספורט בהונגריה, שהביאו בשנה האחרונה רייטינג גבוה יותר לפורמולה 1 מאשר לכדורגל ■ באיטליה שידורי הפורמולה 1 נעקפו רק על-ידי השידורים של נבחרת הכדורגל במוקדמות המונדיאל
  
 
פורמולה 1: מקלארן הרוויחה 14 מיליון ליש"ט ב-2008
ההכנסות של היצרנית הסתכמו ב-139.1 מיליון ליש"ט - עלייה של 9% לעומת העונה הקודמת ■ מקלארן עדיין חייבת לשלם 30.7 מיליון ליש"ט בגין "פרשת הריגול" מול פרארי מ-2007
  
 
אלוף עולם (שנשאר מספר 2)
הדילמה של ג'נסון באטון, אלוף הפורמולה 1: להישאר בקבוצה שלו, שנרכשה על-ידי מרצדס אבל מעוניינת להריץ נהג גרמני כמספר 1 שלה - או לעבור למקלארן, שם מספר 1 תמיד יהיה לואיס המילטון
  
 
מעתה אימרו "מרצדס GP". בראון GP זה היסטוריה
מרצדס-בנץ רכשה 75.1% מהשליטה על הקבוצה שזכתה העונה באליפות הפורמולה 1, והפסיקה את שיתוף הפעולה עם מקלארן ■ מנהל הקבוצה, רוס בראון, ימשיך בתפקידו; עתידו של ג'נסון באטון עדיין לא ברור
  
 
פלאביו בריאטורה לא משלים עם הסילוק מפורמולה 1
מנהל קבוצת רנו לשעבר, שהושעה לכל החיים מהספורט המוטורי בעקבות פרשת ה"קראשגייט", יערער על ההחלטה ויבקש מיליון אירו על פגיעה בשמו הטוב ■ וגם: ג'נסון באטון לא מקבל העלאה
  
 
הנטישה היפנית הגדולה: גם טויוטה עוזבת את הפורמולה 1
אחרי שהונדה עזבה את המירוצים בדצמבר האחרון, ואחרי שיצרנית הצמיגים ברידג'סטון הודיעה כי לא תחדש את חוזה העבודה עם הענף, עכשיו גם טויוטה מצטרפת לרשימת הגופים היפניים שפורשים מהפורמולה 1
  
 
כסף קונה אהבה
"אנחנו לא רוצים שאנשים יחשבו שכל מה שיש לנו זה נפט", אומרים באבו דאבי. אולי בגלל זה הם מארחים כמה מאירועי הספורט הנוצצים בתבל. כי זאת הדרך שלהם לזכות באהבה מצד העולם החיצון
  
 
אליפות העולם מסדרת לג'נסון באטון העלאת שכר
ג'נסון באטון, האלוף הטרי של פורמולה 1, צפוי להישאר בקבוצתו בראון GP ולהקפיץ את משכורתו השנתית מ-3 מיליון ליש"ט ל-8 מיליון ליש"ט
  
 

<    1234567891011    >

   נמצאו 164 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 11