השניים מככבים במחזה "דון ז'ואן" שעולה בימים אלה בתיאטרון גשר ■ דמידוב: "הוא דמות רלבנטית מאי-פעם. בתקופתו של מולייר, אנשים שהפנו עורף לאמונה וחשבו רק על טובת עצמם נחשבו מורדים במוסכמות. כיום אנשים כאלה הם המוסכמה"
אחרי שרדיוהד היו הראשונים להציע מודל מכירות בשיטת "שלם כטוב באוזנייך" באלבומם הקודם, הפעם מימשו רעיון מקורי אחר ■ אחרי כ-15 האזנות, כתב "גלובס" עדיין מתקשה לקבע דעה או תחושה מנומקות על האלבום
שוק המציאות: האמנים הצעירים יציגו עבודותיהם למכירה בסגנון "חנות זמנית" ■ ביום חמישי השבוע, במשך 4 שעות בלבד יהפכו החללים הציבוריים במלון לאולם תצוגה, והקהל מוזמן לבקר, לראות ולקנות. הכותרת "הכל ב-100 דולר"
דיוקנאות חשופים, נטולי הגנות, ברגע החסד של מנוחה שלמה, שהוא גם רגע שבין חיים למוות זמני ■ מה שנראה כמבט אימהי תמים של לשם הופך לפולשני יותר ויותר ככל שמתקדם המבט לאורך הקירות
זוהי אולי תזמורת סטודנטים, אבל מבחינת רמה מוזיקלית היא נשמעת כמו גוף מקצועי
"גלובס" ממליץ לכם על הספרים הטובים שבקרוב כולם ידברו עליהם: "תוכנית אב", "תמונה של אמא וילדה", "זדון" ו"הגרדום בקרחת היער"
סרטו של הבמאי האיראני אסגאר פרהודי הוא הזוכה הגדול בפסטיבל הסרטים ה-61 בברלין ■ בנקודה הישראלית, "אודם", סרטו של יהונתן סגל שהשתתף בתחרות הרשמית, יצא בידיים ריקות
מקיואן, שהגיע לארץ לרגל פסטיבל הסופרים הבינלאומי בירושלים, הסביר במסיבת עיתונאים מדוע, למרות הביקורת הקשה שהופנתה כלפיו, היה לו חשוב להגיע לישראל ■ "אני חושב שהרבה יותר יעיל לבוא לכאן ולדבר מאשר להחרים"
לא תאמינו מאיפה מגיעה האלטרנטיבה החדשה לימי חמישי בערב: ערוץ 1, זוכרים?
אירוע אופנה ענק, קונצרט למען האסירות הכלואות בטהרן ותערוכה חדשה שנותנת תמונת מצב כלכלית ■ "גלובס" אסף למענכם את כל המקומות שאסור לפספס במהלך סוף השבוע
כדאי לבקר בקיבוץ עצמו ולהתרשם מהארכיטקטורה ומאורח החיים ■ לפני מספר שבועות הושלם תהליך תכנון ובנייה ממושך שהחל לפני 15 שנים
"גלובס" מכין אתכם לחוויה: איך לתכנן את הסיור נכון, למה לצפות ואיך להימנע מלהביך את עצמכם ואת היינן
בכל זאת יש לישראל מועמד לאוסקר: "לא עוד זרים" - סרט דוקומנטרי מרגש מנציח ילדים פליטי אריתריאה ודארפור בביה"ס ביאליק-רוגוזין בתל-אביב, שזכו לחיים חדשים
משה קפטן: "חלק בלתי נפרד מצביונו של האירוע טמון באפשרויות עבור קהל שוחר תרבות גבוהה לצפייה במופעים שהם אמנות לשם אמנות ולא ניתן להביא לישראל במסגרות אחרות"
בירושלים נפתחה חממה בינלאומית לפיתוח תסריטים, יוזמה של רנן שור, מייסד ומנהל בית-הספר לקולנוע סם שפיגל, בתקציב שנתי של כ-400 אלף דולר
"מצפים שנביא שחקנים איכותיים בלי לשלם", הוא זועם - ומאשים: מנהלי התיאטראות האחרים חוששים מתחרות ולכן בוחשים בקלחת ■ מלחמת תרבות, מערכה ראשונה
ימי קורונהנשים ברפואהסוויספסטיבלרון שוורץרמי לוישיכון ובינויתאגיד השידור "כאן"תאטרוןתרבות