פסטיבל מיפ בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
פורמט הריאליטי "מגודלים" יופק במדינות דוברות פורטוגזית
הפורמט, שפותח ע"י דורי מדיה וסלקום, יעלה גם בברזיל, בפורטוגל, באנגולה ובמוזמביק ■ בכך הושלמה מכירת הפורמט ל-13 מדינות
  
 
דורי מדיה במו"מ לשיתוף תכנים עם רשת FOX האמריקנית
מדובר בפורמטים שלא עלו לשידור בשוק האמריקני משיקולים שונים, בהם צרכי הרשתות, שיקולי שיבוץ ועוד
  
 
מהן 26 תוכניות הטלוויזיה החדשניות בעולם שיכבשו את המסך?
בתום פסטיבל מיפ, חברת THE WIT בוחרת את הפורמטים שמהווים את הטרנדים השולטים בתעשיית הטלוויזיה - וקובעת מי ירוויח השנה ומי יישאר בחוץ ■ צפויים הרבה סלבס, ניו-מדיה, גאווה ישראלית וטירוף יפני
  
 
לראשונה בישראל: ערוץ אירוטיקה באיכות שידור HD ב-HOT
HOT חתמה בפסטיבל מיפ על הסכם עם חברת פנטהאוז להעלאת ערוץ PENTHOUSE HD ללקוחותיה ■ הערוץ החדש יעלה במהלך מאי וישדר בין השעות 22:30 ל-05:00 בבוקר ■ עלותו תהיה 29.90 שקל לחודש
  
 
פסטיבל מיפ: התוכנית "מרקט ואליו" נמכרה גם לצרפת ולאוסטרליה
ענני תקשורת מכרה לגופי שידור בארצות אלה גם את פורמט התוכנית "דואט" ■ תפיק עונה שנייה לשתי התוכניות
  
 
פסטיבל מיפ: דיסני העולמית רכשה סדרת אנימציה ישראלית
ההכנסות מרכישת הסדרה "‏Monkey See Monkey Do‏" של חברת התוכן הישראלית Smartoonz עשויות להגיע למיליוני דולרים בשנים הקרובות
  
 
השעשועון "נראה אותך" של קשת זוכה להצלחה בפסטיבל מיפ
סביב הפורמט של קשת, שפותח בשיתוף עם יגאל שילון ואולפני הרצליה, מתקיימים משאים-ומתנים ביותר מ-20 טריטוריות בעולם, והוא נבחר ע"י חברת ‏THE WITT‏ לאחד מ-28 הפורמטים החדשניים בעולם כיום
  
 
הטלוויזיה החינוכית רכשה 300 שעות שידור של תוכניות מה-BBC
על-פי הערכות, שווי העסקה עומד על מאות אלפי שקלים ■ על ההסכמים חתמה מנכ"ל החינוכית, יפה ויגודסקי, במהלך שוק הטלוויזיה מיפ בצרפת
  
 
פסטיבל מיפ: אולפני הרצליה מכרה פורמטים במאות אלפי שקלים
המנכ"ל יואב פרץ: "אולפני הרצליה עם הפנים לחו"ל ומוכנה לממן פרויקטים שיש בהם יצוא חזק לחו"ל" ■ מכרה את "אקסטרים וודינג אלבום" לאוסטרליה ולאירופה ואת "נשות הטייסים" ליוון
  
 
הפורמט של "מגודלים" נמכר לחברת הפקה גדולה בפינלנד
דורי מדיה מכרה בעבר את זכויות הפורמט גם לחברת הפקה נוספת הפועלת במדינות שונות במערב אירופה ■ קרוב ל-12 אלף איש מלמעלה מ-100 מדינות הגיעו לפסטיבל הטלוויזיה מיפ, שנפתח היום רשמית בקאן שבצרפת
  
 
עוד לפני שפסטיבל מיפ נפתח: שורת עסקאות מול גופים ישראליים
פסטיבל הטלוויזיה מיפ 2010 יוצא לדרך: הפורמט "The Frame" של ארמוזה פורמטס נמכר ל-6 מדינות, בהן צרפת, איטליה ושוודיה ■ עניין רב נרשם סביב "מגדולים" ו"חצויה" של דורי מדיה
  
 
ענני תקשורת חתמה הסכמים למכירת תוכנית הטיולים "מרקט ואליו"
תוכנית הטיולים באנגלית נמכרה לספרד, סינגפור, הפיליפינים וקרואטיה ■ סיגל שלדג, מנהלת הפעילות הבינלאומית של החברה: "היעד הברור שלנו בפסטיבל מיפ השנה הוא קופרודוקציות עם גופי שידור מהעולם"
  
 
התוכן הישראלי הכניס למדינה 60 מיליון דולר ב-2009
מירה גשל, מנהלת הפיתוח העסקי של ענף הקולנוע והסרטים במכון היצוא, שיעמיד ביתן בפסיטיבל מיפ בקאן: "זה ענף יצוא ישראלי לכל דבר; כל מועמדות לאוסקר מחזקת את הענף ומביאה יותר אנשים אל הביתן שלנו"
  
 
זכיינית ערוץ 2 קשת תפתח תכנים ייעודיים לשוק העולמי
מנהלת רכש וקשת פורמטס, קרן שחר: "זה תור הזהב של הטלוויזיה הישראלית. בשנתיים האחרונות מורגש שינוי בתשומת-הלב כלפינו מהעולם כולו ומארה"ב בפרט, שהיא השוק שהכי קשה לחדור אליו"
  
 
דורי מדיה תשקיע חצי מיליון דולר בפסטיבל הטלוויזיה מיפ בצרפת
נשיא ומנכ"ל דורי מדיה, נדב פלטי: "הביקוש חורג מהטלוויזיה ועובר גם לפלטפורמות אחרות. נשווק בפסטיבל גם את הפורמטים של 'חצויה ו'מגודלים'"
  
 
"אפשר לבוא עם תחושות, אבל המבחן האמיתי של פורמט הוא הקהל"
לקראת שוק מיפ שיתקיים בקרוב בקאן שבצרפת - אבי ארמוזה, בעליה של חברה להפצת פורמטים טלוויזיוניים, מדבר על הפורמטים שיככבו השנה ומציג ריאליטי חדש בשם "THE FRAME" שעשוי להיות הדבר הבא
  
 

<    123456    >

   נמצאו 87 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988