פפסי מקס הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
קמפיין מילקי מוס / צילום: יח"צ

קוקה-קולה - הפרסומת הזכורה השבוע, 9 מיליון - שוב הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: פפסי מקס נכנס באופן לא שגרתי לדירוג, כנראה הודות להשתתפותה של בר רפאלי ■ הקמפיין לבנק הפועלים הוא המושקע ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 30.06.2016

שחקו: לתפוס את פחיות פפסי מיני מקס ברחבי תל אביב

חברת טמפו החליטה להשיק את ליין פחיות המיני MAX החדשות בצורה אינטראקטיבית ■ השיקה קמפיין וירטואלי - פרסומת אינטראקטיבית שהופכת למשחק, בשיתוף חברת The-Wall

רועי גולדנברג 16.01.2012

פסטיבל קאן: חברת ze@ שלחה מועמדות ל"שימוש הטוב ביותר במדיה חברתית"

חברת הפרסום הצעירה, שמתמחה בניו-מדיה, שלחה לפסטיבל הפרסום בקאן עבודה של מותג בגדי-הים פלפל - אך לא עלתה לגמר התחרות

נועה פרג 21.06.2010

פפסי מקס תשקיע 10 מיליון שקל במהלך שיווקי בפייסבוק

המהלך ברשת החברתית יגובה בקמפיין טלוויזיה, רדיו, פעילות קד"מ וניו-מדיה ■ הזוכה שייבחר ע"י הגולשים יוכל לממש את פנטזיית הבזבוזים שלו

שירות גלובס 10.05.2010

פלאפון - המותג המושקע ביותר בפרסום בשבוע החולף עם השקעה של כ-436 אלף דולר

לקראת חג השבועות, תנובה השקיעה בשבוע שעבר כ-278 אלף דולר בקמפיין לגבינות ; מכבי שירותי בריאות הובילה את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-106 אלף דולר

נתי יעקובי 03.05.2009

סלקום - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-525 אלף דולר

חברת הסלולר סלקום מורידה את ההשקעה בפרסום באינטרנט, אך ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום OFFLINE ; גוליבר תיירות הובילה בשבוע החולף את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-59 אלף דולר

נתי יעקובי 26.04.2009
צרו איתנו קשר *5988