פרסום בווידאו

כתבות אחרונות

 
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

המנהל שנתן פייט לפייסבוק וגוגל: גל תורג'מן פורש מניהול ארטימדיה ישראל

תורג'מן יעבור לפיתוח עסקי במסגרת התרחבות פעילות החברה בשווקים חדשים בעולם • את מקומו בניהול החברה תתפוס יעל בר יעקב, שכיהנה כסמנכ"ל לקוחות בחברה ב-3 השנים האחרונות

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

אתרי התוכן הישראלים בקמפיין: "משאירים את הכסף בארץ"

מספר ימים לאחר שארטימדיה העלתה קמפיין דיגיטלי המתנגח בגוגל ופייסבוק על כך שאינם מצליחים לסנן פייק ניוז בנוגע לקורונה, מעלה החברה יחד עם אתרי תוכן ישראלים קמפיין הקורא למפרסמים לפרסם רק באתרים ישראלים כדי לשמור על הכלכלה

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2020
תוכן וידאו הוא מהותי ליצירת מותג בארגוני B2B / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

כך תעצימו את המותג שלכם באמצעות תוכן וידאו

תוכן וידאו הוא חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק של חברות וארגונים ומציב בפניהן אתגרים כגון - התאמה לפלטפורמות מגוונות ועמידה בתוכנית עבודה שנתית • כיצד ניתן לבצע את אלה ברמה המיטבית ולהביא לחברות ערך מוסף

נתן סטולרו 30.10.2019
מנכ״ל אינוביד צביקה נטר / צילום: אינוביד

אינוביד הישראלית רכשה את הרולנס תמורת 30 מיליון דולר

אינוביד הוקמה ב-2007 על ידי צביקה נטר, טל חלוזין וצחי זגדון, ומעסיקה למעלה מ-200 עובדים בעולם • הרולנס פיתחה פלטפורמה המתמקדת בהעברת תוכן מותאם אישית לפרסומות ומרבית התאגידים הגדולים ביותר בדרום אמריקה הם לקוחותיה, בהם קוקה-קולה, רנו ורשת הקניות מרקאדו ליברה

יסמין יבלונקו 18.09.2019
טלוויזיה חכמה / צילום: Shutterstock

ארטימדיה בשת"פ ראשון מחוץ לישראל: תקים רשת פרסום בהודו

בשיתוף עם חברת התוכן ההודית ארוס אינטרנשיונל, מקימה ארטימדיה רשת לפרסום פרוגרמטי בהודו על פלטפורמת ה-OTT של ארוס • לפלטפורמה יש 140 מיליון משתמשים, ובחברה מקווים להתרחב בהמשך לשת"פ עם פלטפורמות OTT נוספות

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2019
אסף יצחיאק / צילום: שלומי יוסף

חברת התוכנה סומוטו פרסמה תוצאות מקדמיות לשנת 2018 עם צפי לשיפור ברווח התפעולי

הרווח התפעולי התזרימי (EBITDA) של סומוטו צפוי להסתכם ברבעון הרביעי בטווח של 4.4-4.1 מיליון דולר - שיפור של 9% לעומת הרבעון השלישי וקפיצה של 110%-115% לעומת הרבעון המקביל ב-2017 • המניה הגיבה בעלייה של 2%

קובי ישעיהו 13.01.2019
צביקה נטר / צילום: איל יצהר

אינוביד גייסה 30 מיליון דולר; "היתרון שיש לנו על גוגל רק יגדל"

החברה הישראלית, שמפתחת פלטפורמת פרסום בווידאו, השלימה את סבב הגיוס השישי שלה • אינוביד מתכוונת לשכור כ-70 עובדים נוספים, מתוכם כ-30 למשרד הפיתוח בישראל

יסמין יבלונקו 07.01.2019
ג'ף בזוס   / צילום: רויטרס

"הענק התעורר": האם אמזון בדרך להשתלט גם על עולם הפרסום המקוון?

לפי חברות מחקר, ענקית הקניות צפויה להכפיל את הרווחים שלה מפרסום עוד השנה ולהפוך לאיום מהותי על פייסבוק וגוגל • בניגוד למתחרים, לאמזון אפשרויות יש פרסום מגוונות ורבות - החל מפעילות קידום המוצרים באתר, דרך אריזות המשלוחים, אירועי ספורט בשידורים חיים שהיא מכסה ועד לחנויות של הול פודס

וול סטריט ג'ורנל 12.12.2018
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטמדיה תאפשר לפרסם במיקומי וידאו בראשי העמודים באתר

רשת ארטימדיה, המתמחה בפרסום פרוגרמטי בווידאו, מוסיפה לסל המוצרים שלה את האפשרות לפרסם במיקומי וידאו בראשי העמודים (דיסלפליי) באתרים שהיא משווקת • הפרסום בעמודים הראשיים נחשב לאחד המיקומים האטרקטיביים שנשמר מסורתית לשיווק ע"י האתרים עצמם

ענת ביין-לובוביץ' 05.09.2018
אסף יצחיאק / צילום: שלומי יוסף

שינוי כיוון בסומוטו: גידול של 14% בהכנסות ושל 41% ב-EBITDA

החברה, הפועלת בתחום של שיווק באינטרנט, פרסום בווידאו ובמובייל, הודיעה כי הכנסותיה ברבעון השני של 2018 צפויות להסתכם בטווח שבין 13.3-13.6 מיליון דולר

קובי ישעיהו 15.07.2018
קמפיין הוט / צילום מסך
הוט | בלעדי

הוט נכנסת לתחום הפרסום: תשתף פעולה עם ארטימדיה

לראשונה מאז שהתחילה את פעילותה בישראל, הוט נכנסת לעולם הפרסום ותשתף פעולה עם רשת הפרסום הפרוגרמטי ארטימדיה • התוכן הראשון שעליו הוט תגיש פרסומות יהיה התוכנית "IT GIRLS"

ענת ביין-לובוביץ' 02.07.2018
פרסום בסלולר / צילום: שאטרסטוק

Fyber משיקה מוצר חדש ושת"פ עם Facebook audience

החברה הישראלית-גרמנית נסחרת בבורסה בפרנקפורט בשווי שוק של 64 מיליון אירו ועוסקת בפיתוח טכנולוגיות לפרסום במובייל

שירי חביב-ולדהורן 07.06.2018
פרסומת לחברת תעופה אוסטרלית / צילום: יחצ

ironSource החלה לשווק פרסומות אינטראקטיביות

מדובר בפרסומות שבהן הגולש יכול לקבוע את העלילה בהתאם להעדפותיו, והדבר מסייע למפרסם להתאים למשתמש את המסר הפרסומי • ironSource פועלת כפלטפורמה לפרסום במובייל, והטכנולוגיות שהיא מפתחת מסייעות למפתחי אפליקציות לשפר את ייצור ההכנסות תוך שילוב פרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2018
רכבת ישראל / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

הרכבת תשקיע 20 מיליון שקל בהקמת מסכי פרסום דיגיטליים

בימים אלה מתנהלים שני מכרזים: האחד לבחירת זכיין שיקים את המערכת והשני לבחירת זכיין שישווק את הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 15.04.2018
אמיר גלייט / צילום: יחצ

PwC חותכת ב-17% את תחזית הצמיחה של הפרסום באינטרנט

לפי פירמת הייעוץ הגלובלית, קשיים במדידת האפקטיביות והעדפה של צרכנים לפלטפורמות ללא פרסום מובילים לירידה בביקוש לפרסום דיגיטלי בכל העולם • למרות ההתפכחות, הפרסום הדיגיטלי ימשיך לצמוח, ושיעורו יעמוד ב-2021 על 47% מכלל עוגת הפרסום העולמית

ענת ביין-לובוביץ' 05.04.2018
נועם יוסיפידיס / צילום: אתר החברה

וונטייז רוכשת את פעילות פרסום הווידאו של Takoomi

וונטייז מתמחה בפיתוח והפצת פלטפורמת תוכן וטלוויזיה רב-ערוצית על גבי האינטרנט, והרכישה תאפשר לה להציע ללקוחות לצפות בפרסומות במקום לשלם דמי מנוי

ענת ביין-לובוביץ' 06.12.2017

   1234567   

   נמצאו 108 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988