עמוד הבית > תגיות כלליות > פרסום בווידיאו

פרסום בווידיאו בחדשות

סוכן חדשות
 
טלוויזיה חכמה / צילום: Shutterstock
ארטימדיה בשת"פ ראשון מחוץ לישראל: תקים רשת פרסום בהודו
בשיתוף עם חברת התוכן ההודית ארוס אינטרנשיונל, מקימה ארטימדיה רשת לפרסום פרוגרמטי בהודו על פלטפורמת ה-OTT של ארוס • לפלטפורמה יש 140 מיליון משתמשים, ובחברה מקווים להתרחב בהמשך לשת"פ עם פלטפורמות OTT נוספות
  
 
אסף יצחיאק / צילום: שלומי יוסף
חברת התוכנה סומוטו פרסמה תוצאות מקדמיות לשנת 2018 עם צפי לשיפור ברווח התפעולי
הרווח התפעולי התזרימי (EBITDA) של סומוטו צפוי להסתכם ברבעון הרביעי בטווח של 4.4-4.1 מיליון דולר - שיפור של 9% לעומת הרבעון השלישי וקפיצה של 110%-115% לעומת הרבעון המקביל ב-2017 • המניה הגיבה בעלייה של 2%
  
 
צביקה נטר / צילום: איל יצהר
אינוביד גייסה 30 מיליון דולר; "היתרון שיש לנו על גוגל רק יגדל"
החברה הישראלית, שמפתחת פלטפורמת פרסום בווידאו, השלימה את סבב הגיוס השישי שלה • אינוביד מתכוונת לשכור כ-70 עובדים נוספים, מתוכם כ-30 למשרד הפיתוח בישראל
  
 
ג'ף בזוס   / צילום: רויטרס
"הענק התעורר": האם אמזון בדרך להשתלט גם על עולם הפרסום המקוון?
לפי חברות מחקר, ענקית הקניות צפויה להכפיל את הרווחים שלה מפרסום עוד השנה ולהפוך לאיום מהותי על פייסבוק וגוגל • בניגוד למתחרים, לאמזון אפשרויות יש פרסום מגוונות ורבות - החל מפעילות קידום המוצרים באתר, דרך אריזות המשלוחים, אירועי ספורט בשידורים חיים שהיא מכסה ועד לחנויות של הול פודס
  
 
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
ארטמדיה תאפשר לפרסם במיקומי וידאו בראשי העמודים באתר
רשת ארטימדיה, המתמחה בפרסום פרוגרמטי בווידאו, מוסיפה לסל המוצרים שלה את האפשרות לפרסם במיקומי וידאו בראשי העמודים (דיסלפליי) באתרים שהיא משווקת • הפרסום בעמודים הראשיים נחשב לאחד המיקומים האטרקטיביים שנשמר מסורתית לשיווק ע"י האתרים עצמם
  
 
אסף יצחיאק / צילום: שלומי יוסף
שינוי כיוון בסומוטו: גידול של 14% בהכנסות ושל 41% ב-EBITDA
החברה, הפועלת בתחום של שיווק באינטרנט, פרסום בווידאו ובמובייל, הודיעה כי הכנסותיה ברבעון השני של 2018 צפויות להסתכם בטווח שבין 13.3-13.6 מיליון דולר
  
 
קמפיין הוט / צילום מסך
הוט נכנסת לתחום הפרסום: תשתף פעולה עם ארטימדיה
לראשונה מאז שהתחילה את פעילותה בישראל, הוט נכנסת לעולם הפרסום ותשתף פעולה עם רשת הפרסום הפרוגרמטי ארטימדיה • התוכן הראשון שעליו הוט תגיש פרסומות יהיה התוכנית "IT GIRLS"
  
 
פרסום בסלולר / צילום: שאטרסטוק
Fyber משיקה מוצר חדש ושת"פ עם Facebook audience
החברה הישראלית-גרמנית נסחרת בבורסה בפרנקפורט בשווי שוק של 64 מיליון אירו ועוסקת בפיתוח טכנולוגיות לפרסום במובייל
  
 
פרסומת לחברת תעופה אוסטרלית / צילום: יחצ
ironSource החלה לשווק פרסומות אינטראקטיביות
מדובר בפרסומות שבהן הגולש יכול לקבוע את העלילה בהתאם להעדפותיו, והדבר מסייע למפרסם להתאים למשתמש את המסר הפרסומי • ironSource פועלת כפלטפורמה לפרסום במובייל, והטכנולוגיות שהיא מפתחת מסייעות למפתחי אפליקציות לשפר את ייצור ההכנסות תוך שילוב פרסומות
  
 
רכבת ישראל / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
הרכבת תשקיע 20 מיליון שקל בהקמת מסכי פרסום דיגיטליים
בימים אלה מתנהלים שני מכרזים: האחד לבחירת זכיין שיקים את המערכת והשני לבחירת זכיין שישווק את הפרסום
  
 
אמיר גלייט / צילום: יחצ
PwC חותכת ב-17% את תחזית הצמיחה של הפרסום באינטרנט
לפי פירמת הייעוץ הגלובלית, קשיים במדידת האפקטיביות והעדפה של צרכנים לפלטפורמות ללא פרסום מובילים לירידה בביקוש לפרסום דיגיטלי בכל העולם • למרות ההתפכחות, הפרסום הדיגיטלי ימשיך לצמוח, ושיעורו יעמוד ב-2021 על 47% מכלל עוגת הפרסום העולמית
  
 
נועם יוסיפידיס / צילום: אתר החברה
וונטייז רוכשת את פעילות פרסום הווידאו של Takoomi
וונטייז מתמחה בפיתוח והפצת פלטפורמת תוכן וטלוויזיה רב-ערוצית על גבי האינטרנט, והרכישה תאפשר לה להציע ללקוחות לצפות בפרסומות במקום לשלם דמי מנוי
  
 
צביקה נטר וטל חלוזין / צילום: ג'ף פולבר
מנכ"ל אינובייד צביקה נטר מסביר מדוע רכש את טייקי
אתמול דווח כי אינובייד, פלטפורמה טכנולוגית העוסקת בהפצת קריאייטיב וידאו חכם מבוסס דאטה, רוכשת את טייקי, שהיכולת העיקרית שלה היא טכנולוגיה המנתחת את סביבת התוכן של הפלטפורמות הדיגיטליות והרשתות החברתיות
  
 
YouTube, יו-טיוב / צלם: יח"צ
"קל להעלים עין מפרסום בעייתי ביוטיוב כי אין שם מבוגרים"
חברות כמו אדידס, ריגלי ו-HP השהו את הפרסום ביוטיוב לאחר שהופיע לצד תכנים לא הולמים המופנים לילדים, אך בישראל אין לתופעה התייחסות, אף שהיא קיימת ■ בכיר בתעשייה: "בטלוויזיה המנהלים רואים אם הפרסומת שלהם מופיעה על תוכן שמציג אונס או פיגוע, אבל בדיגיטל לא"
  
 
בן גירון / צילום:יחצ
סומוטו פרסמה תוצאות מקדמיות מאכזבות; המניה צונחת
סומוטו, הפועלת בתחום של שיווק באינטרנט, פרסום בווידאו ובמובייל ואספקת שירותי הפצה של תוכנות ואפליקציות, דיווחה כי הכנסותיה ברבעון השלישי יסתכמו ב-15-15.5 מיליון דולר, וה-EBITDA יסתכם ב-2.5-3 מיליון דולר
  
 
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
ארטימדיה תציע בקרה של צד שלישי למפרסמים דרכה
רשת הפרסום מציעה לחברות המדיה מנוי לשירותי חברת הבקרה הדיגיטלית Moat תמורת תשלום חודשי של 3,000 דולר ■ ממליצה לגבות מהמפרסמים דולר נוסף עבור כל 1,000 צפיות אמיתיות
  
 

   1234567    >

   נמצאו 104 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 7