פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 
הבוזגלוס בקמפיין החדש של בזק / צילום: יח"צ
פרסומות | ניתוח

יעקב התעורר: חיזוקו של הפרזנטור הנישתי וגדולתו של האסקפיזם הביתי

ניתוח הפרסומות המדוברות במדד החודשי של "גלובס" לאוגוסט מוכיח עד כמה רב כוחם של פרזנטורים לעורר שיח • וגם, האם הקמפיין השנוי במחלוקת של קסטרו הועיל לה או הזיק?

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2020
צפייה בטלוויזיה / צילום: Shutterstock

ארה"ב: מגפת הקורונה משנה סדרי עולם גם בתחום הפרסום בטלוויזיה

מפרסמים רבים רוצים לשנות את החוזים מול רשתות הטלוויזיה בנוגע לפרסומות בליגת הפוטובול, מחשש שזאת לא תתקיים כסדרה

וול סטריט ג'ורנל 03.09.2020
הבוזגלוס בקמפיין החדש של בזק / צילום: יח"צ

ההשקעה משתלמת: בזק אינטרנט - הקמפיין הזכור ביותר בשבוע החולף

הפרסומת לבזק אינטרנט בהשתתפות הבוזגלוס היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית •  משרד הבריאות – האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 27.08.2020
מפעל קוקה קולה בבני ברק / צילום: איל יצהר

קולה בטעם מנגו ומשקה שיבולת שועל: בעולם הפרסום, הקורונה כבר בנסיגה

מניתוח הפרסומות המדוברות במדד החודשי של "גלובס" ליולי עולה שהמסרים ממש לא חייבים לדבוק בקורונה • שתיים מתוכו קשורות לפעילות שיווקית "רגילה" • גם החודש לא נרשמה קורלציה בין ההשקעה בפרסום לבין ההצלחה ביצירת אימפקט ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 08.08.2020
ירדן סטפנסקי. להשקיע מחשבה בתפיסת המותג וייחודו ולהעביר זאת בפרסומות / צילום: Team Stefansky

הכול תלוי בתוכן - איך מותג הופך טרנדי לשנים ארוכות?

"לצד השקעה במכירות, צריך להקדיש מחשבה גם לתפיסת המותג - להביא את הצרכנים להתעניין בך לאורך זמן", אומר ירדן סטפנסקי, בעלי משרד הפקות המתמחה בתוכן וידאו פרימיום למותגים • כך תייצרו Brand Coolness ותגרמו ללקוחות לחזור אליכם

נתן סטולרו 23.07.2020
גלידות פלדמן ודקל וקנין. מענה לתקופה / צילום: יח"צ
פרסומות | ניתוח

רגישות למשבר הכלכלי ושימוש נכון בפרזנטורים: המהלכים הפרסומיים המובילים של החודש

במדד חדש נבחן בכל חודש מה היו הקמפיינים שהציבור הרחב דיבר עליהם • החודש על הגריל: גלידות פלדמן, yes וקסטרו • וגם, מי המנצח בקרב המתוקשר בין נוטריליון לסמילאק

ענת ביין-לובוביץ' 03.07.2020
דביר בנדק בקמפיין של מזרחי טפחות / צילום: ראובני פרידן IPG, יח"צ

פרזנטורים לחיים: דביר בנדק ושני כהן מובילים את הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורג השבוע בנק מזרחי טפחות באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG • ביטוח 9 מיליון – האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2020
רשף לוי בקמפיין לתנובה / צילום: יח"צ

הפרסומות הזכורות והאהובות: הטבלה לא משקרת - אבל לא תמיד חושפת הכול

נתוני מדד הפרסומות הזכורות והאהובות של גיאוקרטוגרפיה ו"גלובס" מחמשת החודשים האחרונים מאפשר לסמן את המנצחים הגדולים של התקופה הזו, בהיבטים של חשיפה ואפקטיביות של ההשקעה בפרסום • מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה עם התובנות והממצאים

לירון פלדמן, מנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה 05.06.2020
יעקב הלפרין /    צילום:  יהונתן הלפרין

יעקב הלפרין נ' קשת: ניצלה מעמדה בשוק הפרסום; בקשת מכחישים בחריפות

בעלי אופטיקה הלפרין פנה לממונה על התחרות בטענה כי התנהלותה של קשת 12 בלתי כלכלית באופן קיצוני ומהווה ניצול לרעה של מעמדה בשוק הפרסום • זאת לאחר שנסיונותיו לפרסם בערוץ בתקופת הקורונה עלו בתוהו עקב דרישת קשת ל"עסקה שנתית" • בקשת מכחישים: "הלפרין מוזמן כפי שהיה מוזמן תמיד לרכוש זמני פרסום"

ענת ביין-לובוביץ' 15.05.2020
עוברת אורח מסתכלת בנייד כשברקע גרפיטי בבריטניה על ההסטריה בצל הקורונה / צילום: Massimo Paolone/LaPresse, Associated Press
טלוויזיה | פרשנות

פרשנות: פה זה לא אירופה, וגם לא אוסטרליה

בזמן שבישראל מלקקים את הפצעים וזוכים לכתף קרה משר התקשורת, במדינות שונות בעולם הממשלה דווקא מנסים לסייע לגופי השידור לצלוח את התקופה • וגם: לפי מחקר חדש בארה"ב, כמעט 26% יותר מותגים מפרסמים בטלוויזיה האמריקאית היום לעומת לפני שנה

דוד ורטהיים 27.04.2020
שלטי פרסום ריקים לצד איילון / צילום: איל יצהר, גלובס
ענף הפרסום | ניתוח

היום שאחרי: בענף הפרסום צופים ירידה של לפחות 25% בהכנסות

בתעשיית הפרסום מאמינים שהחלק הקשה עוד לפניהם • לקראת הקיץ המחירים אמורים לעלות באופן ניכר, אך בקרב הגופי השידור מחלחלת ההבנה שזה כנראה כבר לא יקרה • ובינתיים, ברשת מנמיכים את יעדיי ההכנסות, ובקשת משמישים פורמטים ישנים ונערכים לקיצוץ

ענת ביין-לובוביץ' 26.04.2020
יוליה שמאלוב–ברקוביץ’, יו”רית הרשות השנייה  / צילום: כדיה לוי

הרשות השנייה אישרה שילוב חסויות מסחריות במהדורות החדשות

ההחלטה החדשה תהיה בתוקף כל זמן שתקנות החירום תהיינה בתוקף

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2020
הקמפיין החדש של אלקטרה עם נינט טייב, אמיר דדון וגיא זוארץ / צילום: אלקטרה

ענף הפרסום מתעשת ויוצא מהבונקר: "דקות הפרסום חוזרות להתמלא"

אחרי ההלם בימים הראשונים, כשברקע זיכרון הטראומה של "צוק איתן", מתחילים לעלות לאוויר קמפיינים פרסומיים • לקראת סוף השבוע המאמץ החל לתת את אותותיו, וביום שלישי כבר נרשמה עלייה של 50% בכמות הזמנים לפרסום בטלוויזיה • "בשוק מבינים שיש מצב שמייצר הזדמנויות"

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2020
בניין קשת / צילום: תמר מצפי, גלובס

בעקבות הצניחה בביקוש לפרסום: קשת ורשת מורידות מחירים

מחירי הפרסום חזרו למחירי טרום חג הפסח - מדובר בהוזלה של כ-15% • על פניו מדובר במהלך שמיועד להחזיר מפרסמים לטלוויזיה, אך אפשר להעריך בזהירות כי הסיכוי שלו להשפיע איננו גבוה

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2020
"חתונה ממבט ראשון", עונה שלישית / צילום: צילום מסך

מכה דרמטית לפרסום בטלוויזיה: "ירידה של 50% ונגיע להרבה יותר"

בכיר בתעשייה: "קשת ורשת מתפקדות בתקופות כאלה כמו ערוצים ציבוריים, אבל אין קורלציה בין ההכנסות בשעת חירום להוצאות שגדלות. המצב דורש השקעות גדולות, אבל צריך לייצר גם אסקפיזם כדי לתת מענה אמיתי למי שמחפש אותו" • במקביל, גם הפרסום הדיגיטלי צונח

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2020
הפרסומת של שטראוס בסופרבול / צילום: מתוך יוטיוב

5.6 מיליון דולר בשביל חצי דקה: הפרסומות בסופרבול עושות הכול כדי שלא נישאר אדישים

מאות מיליוני אמריקאים יתקבצו הלילה סביב הטלוויזיה כדי לצפות בסופרבול, וחשוב לא פחות, בפרסומות שמלוות אותו • עם עלות של 186,666 דולר לשנייה של שידור, המותגים המובילים בעולם מנסים לכבוש את הלב שלנו כל הדרך אל הכיס

פולי טובמן 02.02.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 287 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 18

צרו איתנו קשר *5988