פרסום בטלוויזיה בחדשות

סוכן חדשות
 
יוליה שמאלוב ברקוביץ' / צילום: יח"צ
הגבלת רכש המדיה בטלוויזיה: הרשות השנייה טרם הכריעה
הרשות השנייה סיימה את השימוע שערכה בנוגע להגבלת רכש המדיה בערוצים המסחריים • ל"גלובס" נודע כי בהודעה לביהמ"ש דיווחה הרשות כי לאחר שקיימה שימוע ציבורי, מועצת הרשות צפויה להתכנס לישיבה נוספת שבה צפויות להתקבל החלטות
  
 
אורי נצר. עוד לא ברור מי ישלם עבור המערכת / צילום: תמר מצפי
בעקבות סקר TGI המחמיא, הפרסום בתחנות התאגיד מתייקר ב-10%
עליות המחירים של הפרסום בטלוויזיה לא לבד • ל"גלובס" נודע כי טרגט ספיריט, בעלת הזיכיון לשיווק הפרסום של תאגיד השידור, הודיעה לחברות המדיה על התייקרות של 10% על כל זמן הפרסום • הסיבה: העלייה בשיעור ההאזנה לתחנות הרדיו של "כאן" לפי סקר TGI האחרון
  
 
מתוך הקמפיין של הלמן אלדובי
הכירו את זרוע ההשקעות האסטרטגיות החדשה של קשת
על רקע דפוסי הצפייה והפרסום המשתנים, קשת מחפשת מודלים עסקיים חדשים שיצמצמו את התלות שלה בפרסום המסורתי • לצד זרוע ההשקעות בתוכן, החברה אימצה מודל מבוסס הצלחה, שבו היא נותנת לחברות זמן פרסום במיליוני שקלים בתמורה למעורבות בניהול, בפיתוח ובהשבחת החברה • עד כה התקשרה קשת, בין היתר, עם סטודיו סי, ליברה, אקספון והלמן אלדובי • מה חושבים המפרסמים "הרגילים," ומה הסיכונים? "גלובס" חושף את מאחורי הקלעים
  
 
מיכל הלפרין/  צילום: כדיה לוי
זניט נגד רשות התחרות: לא לבטל את הגבלת רכש המדיה מהערוצים המסחריים
במכתב שנשלח לממונה על התחרות, עו"ד מיכל הלפרין, מכנה חברת המדיה את תמיכתה של רשות התחרות בביטול הגבלת רף המכירה לחברה בודדת, כחלק משימוע שעורכת הרשות השנייה, כ"שגויה הלכה למעשה" ומאיימת להפעיל את כל האמצעים שבידה כדי לתקן אותה
  
 
קובי מרימי / צילום: רונן אקרמן
חצי מהמחיר המקורי: מחירי הפרסום באירוויזיון צונחים שוב
טרגט ספיריט, המחזיקה בזיכיון לשיווק זמן הפרסום של תאגיד השידור, נאלצת להוריד את המחירים שוב • כעת מבקשת טרגט ספיריט כ-200 אלף שקל עבור חבילה, חצי מהמחיר שביקשה כשהחלה לשווק את חבילות הפרסום לפני מספר שבועות
  
 
קובי מרימי / צילום: מסך מתוך יוטיוב
המפרסמים לא קנו - וטרגט ספיריט נאלצה להוריד את מחירי החסויות לאירוויזיון
חברת טרגט ספיריט, המחזיקה בזיכיון על שיווק זמן האוויר של תאגיד השידור "כאן", הודיעה על הוזלה דרמטית של חבילות הפרסום לאירועי האירוויזיון, וזאת בשל חוסר ביקוש מצד המפרסמים • המחיר ירד כעת מ-400 אלף שקל לכ-250 אלף שקל לחבילה
  
 
קובי מרימי בגמר הכוכב הבא לאירוויזיון / צילום: רונן אקרמן
טרגט ספיריט מציעה: 400 אלף שקל לחבילת חסויות באירוויזיון
החברה, המחזיקה בזיכיון על שיווק זמן האוויר של תאגיד השידור הציבורי "כאן", מציעה למפרסמים חבילת חסות הכוללת 9 הופעות באורך של 6 שניות כל אחת • החסות תופיע בשני חצאי הגמר ובגמר
  
 
יוליה שמלוב ברקוביץ / צילום: שלומי יוסף
מעכשיו מותר: הרשות השנייה אישרה כללי תוכן שיווקי
במסגרת זו תחול מגבלת מימון של 60%-40% בתוכניות מז'אנרים מורשים, לרבות דרמות ותוכניות ייעוץ; וייאסר תוכן פרסומי בחדשות, אקטואליה, ילדים ותחומים רפואיים • יו"ר הרשות השנייה, יוליה שמאלוב-ברקוביץ': "הרשות דאגה לאיזון בין האינטרסים הכלכליים של הערוצים המסחריים לבין האינטרס הציבורי"
  
 
 קארי בראדשו ו-The dude בפרסומת של סטלה ארטואה  / צילום: אתר החברה
175 אלף דולר עבור שניית שידור: אלה הפרסומות הכי שוות מהסופרבול השנה
מאות מיליוני אמריקאים יתיישבו הלילה מול מסכי הטלוויזיה כדי לצפות בסופרבול, וחשוב לא פחות, בפרסומות שמלוות אותו • משבצת של 30 שניות שידור עולה השנה מעל ל-5 מיליון דולר, אך זה לא מרתיע את המותגים המובילים בעולם, שנחושים לזכות לא רק בכיס שלנו אלא לכבוש גם את הלב
  
 
יוסי ורשבסקי, אבי ניר / צילומים: גיא קרן, רונן אקרמן
קשת ורשת: "להכיר בזכותנו לתשלום מכל ספקי התכנים"
קשת ורשת פנו למשרד התקשורת, לרשות השנייה ולמשרד האוצר בבקשה לפעול לשינוי החוק, בטענה כי שוק התקשורת משתנה והשתנה באופן דרמטי, ולכן יש להתאים את החקיקה לשינויים שהתרחשו • הפנייה - בעקבות הכרזת פרטנר על התחלת שיווק של פרסומות מותאמות אישית באפליקציית הטלוויזיה שלה
  
 
סופר פארם / צילום: שאטרסטוק
המאבק על עליית מחירי הפרסום: מה יש לפרטנר ולסופר־פארם נגד רשת 13
מנתונים שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי מאז עלה לאוויר הערוץ הממוזג רשת 13, הממוצע היומי של קשת בפריים-טיים הוא 33.4 דקות פרסום, לעומת 22.4 דקות לרשת • הסיבה: קשת מחזיקה נתח משמעותי יותר בעוגת הרייטינג, ובנוסף עליית המחירים ברשת גבוהה יותר באופן יחסי למחירים בעבר
  
 
יוסי ורשבסקי \ צילום: יחצ
יוסי ורשבסקי: "יידרשו עוד זמן רב והשקעות-עתק עד שהחברה הממוזגת תגיע לאיזון"
מנכ"ל רשת 13 פנה לממונה על ההגבלים מיכל הלפרין ולשר התקשורת איוב קרא, לאחר שאיגודי השיווק והפרסום דרשו מהממונה להתערב בעניין עליית מחירי הפרסום בטלוויזיה • דוחה על הסף את הרמז כאילו העלאת מחירי הפרסום של רשת, בסמוך להעלאת מחירי הפרסום של קשת, אינה מקרית
  
 
חן ענבר / צילום: איל יצהר
יוניברסל מקאן תרכוש את הפרסום בטלוויזיה לענבר-מרחב
בכך, שיתוף-הפעולה בין משרד הפרסום ענבר-מרחב לקבוצת מקאן עובר לפסים גלויים
  
 
הרשות השנייה לוגו / צילום: יחצ
נערכת לבג"ץ: הרשות השנייה תקיים שימוע על הגבלת רכש המדיה בערוצים המסחריים
ל"גלובס" נודע כי הרשות השנייה מתעתדת לקיים כבר השבוע שימוע בנושא הגבלת רכש המדיה בטלוויזיה המסחרית ולאפשר לגורמים המעוניינים בכך להציג את עמדתם - זאת לקראת דיון הצפוי להתנהל בבג"ץ באמצע פברואר
  
 
מיזוג רשת וערוץ 10/ צילומים שלומי יוסף גיא כושי  אביב חופי תמר מצפי וShutterstock
איגודי השיווק והפרסום לרגולטורים: רסנו העלאות המחיר של הערוצים המסחריים
איגודי השיווק והפרסום קוראים לפעול לריסון העלייה במחירי הפרסום בטלוויזיה בקשת ורשת בו-זמנית • "מתברר ששני הערוצים המסחריים, קשת 12 ורשת 13, עשו שימוש נמהר במיזוג והודיעו למשווקים ולפרסומאים, באופן חד-צדדי וכמעט בו-זמנית, על העלאת מחירים משמעותית של עשרות אחוזים במחירי הפרסום בטלוויזיה"
  
 
מיכל הלפרין/ צילום:יוסי זמיר
איגודי השיווק והפרסום לממונה על ההגבלים: קשת 12 ורשת 13 הן דואופול
שתי רשתות השידור, קשת 12 ורשת 13, הודיעו על עליית מחירי הפרסום בטלוויזיה בעשרות אחוזים מיד עם המיזוג • לפני כמה שבועות נחשף ב"גלובס" כי עוד טרם המיזוג הודיעה קשת על כוונתה להעלות את המחירים ב-10%-15%
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 265 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 17

צרו איתנו קשר *5988