פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 
פרסומת של Bud Light Seltzer Lemonade לסופרבול / צילום: היוטיוב הרשמי של Bud Light

5.5 מיליון דולר לחצי דקה: כך נראה הפרסום בסופרבול בתקופת הקורונה

הלילה ישודר בארה"ב הסופרבול ה-55 במספר, אך עיני רבים נשואות דווקא למקבצי הפרסומות, שמתמודדות עם אתגר הפרסום באמצע מגפה עולמית • גלובס מציג את הפרסומות שלא תרצו לפספס

פולי טובמן 07.02.2021
פרסומת הסופרבול של Gong.io / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב הרשמי Gong.io

חברת הסטארט-אפ הישראלית גונג תפרסם בגמר הסופרבול

גונג משקיעה במהלך, שעולה באמצעות סטודיו הקריאטיב PictureLab,כחצי מיליון דולר • עד היום פרסמו בסופרבול רק מספר מצומצם של חברות ישראליות הפונות לשווקים בינלאומיים, בהן סודהסטרים, פייבר ו-וויקס

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2021
איך תשפיע עוד שנת קורונה על יחסי משרדי הפרסום וערוצי הטלוויזיה / צילום: Shutterstock

איך יושפעו היחסים בין משרדי הפרסום וערוצי הטלוויזיה משנת הקורונה

למראית עין, ערוצי הטלוויזיה צלחו בשלום את שנת הקורונה, תודות לשיווק אגרסיבי, קיצוצים בכוח-האדם ובתקציבי ההפקה • במשרדי הפרסום התמונה שונה, ורובם יסיימו את השנה בשן ועין • האם יהיו לכך השלכות ארוכות-טווח?

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2021
אבי בן טל, אבי ניר / צילום: יחיאל ינאי, ג'ף קרביץ, יח"צ

בניגוד לכל התחזיות: הקורונה לא פגעה בהיקפי הפרסום של קשת ורשת

עוגת הפרסום אומנם קטנה אך בשיעור פחות דרמטי מהצפי הקודר • נתוני יפעת בקרת פרסום לעוגת הפרסום מראים כי אפילו השנה הצליחה הטלוויזיה לגדול בהיקפיה, וכעת היא והדיגיטל מהווים 82% מעוגת הפרסום • העיתונות, הרדיו ושילוט החוצות מתרסקים

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2021
אולפן ערוץ 20 / צילום: ערוץ 20
התקשורת | ניתוח

"ישראל היום" וערוץ 20 רוצים להתעצם. מה צריך כדי שזה יצליח?

אומנם ערוץ 20 ו"ישראל היום" לא נמצאים באותו המקום מבחינת השפעה על המדיה, אך יש להם גם הרבה במשותף • מדוע השקעות העתק והצעדים האסטרטגיים האחרונים לא בהכרח מספיקים, ומה נדרש לעשות כדי להתגבר על הנחיתות מול המתחרים?

ענת ביין-לובוביץ' 25.01.2021
הרשות השנייה לוגו / צילום: יחצ

הרשות השנייה מקפיאה את המגבלה על רכישת זמן פרסום בטלוויזיה

לאחר שימוע ציבורי, חוות-דעת של רשות התחרות ותוצאות מחקר של חברת הייעוץ דלויט, החליטה הרשות להסיר את המגבלה • עפ"י המחקר, "לאור שינויים שחלו בשוק הפרסום, כלי ההתערבות הנוכחי לא נותן מענה לחוסר האיזון"

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2021
מיכה קאופמן - מנכ"ל חברת פייבר (Fiverr) / צילום: אמיר מאירי

פייבר תפרסם בסופרבול: "לא יכולים לחכות להראות לכולם מה שיצרנו"

כחלק מחיזוק המותג, הפלטפורמה המקשרת בין פרילאנסרים ללקוחות תפרסם באירוע הספורט הגדול ביותר בארה"ב, גמר ליגת הפוטבול

שירי חביב-ולדהורן 13.01.2021
קמפיין של ישראל קטורזה לחברת פרשקובסקי. הפרסום בנדל"ן נעשה בשלושה גלים / צילום: גבע טלמור

הצניחה שלפני העלייה? ירידה של 40% בהוצאה על פרסום נדל"ן

משבר הקורונה הקטין את הפעילות בתחום הפרסום בכמה קטגוריות, אולם פרסום הנדל"ן ירד עוד יותר מענפים אחרים • הפרסומאי רמי יהודיחה: "נראה התאוששות כבר ברבעון הראשון של השנה"

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2020
אבי בן טל, מנכ"ל רשת 13 / צילום: ינאי יחיאל

מנכ"ל רשת 13 על "האח הגדול" וחרם המפרסמים: "מדרון חלקלק"

לאחר הפרסומים על מתמודד בבית "האח הגדול" הנאשם כי תקף מאבטח מבוגר, איימו שטראוס, ביטוח ישיר וטמבור כי יפסיקו את הפרסום בתוכנית • מנכ"ל רשת אבי בן טל נמנע מלהתבטא לאורך כל תקופת המשבר, אך היום שיתף את המפרסמים בתחושותיו

ענת ביין-לובוביץ' 13.12.2020
שופטי הזמר במסכה / צילום: ערן לוי

מי הרוויח ומי הפסיד במלחמת הברייקים של קשת ורשת?

ביום שבת האחרון יצא לדרך אחת הקרבות המעניינים ביותר של הערוצים המסחריים, כאשר קשת שידרה את גמר "הזמר במסכה", ורשת השיקה את "האח הגדול" • בכדי להתמודד עם התחרות, שתי הרשתות שינו גישה בנוגע לאופן שיבוץ הפרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 11.12.2020
אלימלך קשתי / צילום: מיכה לובטון

השהיית הפרסום ב"האח הגדול": ללכת לישון עם כלבים ולקום עם פשפשים

חברה שרוצה לפרסם על תוכן "נקי", אולי לא צריכה לבחור ב"האח הגדול" ובתוכניות אחרות מהז'אנר • לבחור לפרסם בתוכנית מזן הריאליטי הנפיץ ואז להזדעק בשם המצפון והמוסר - מריח יותר כמו צביעות

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2020
"האח הגדול" / צילום: מיכה לובטון

שטראוס וביטוח ישיר משהות את הפרסום בתוכנית "האח הגדול"

זאת לאחר שפורסם כי נגד אחד המתמודדים בתוכנית, אלימלך קשתי, הוגש כתב אישום בגין תקיפת מאבטח מבוגר • רשת בתגובה: "אנו בודקים לעומק את המידע מהיממה האחרונה שהובא לידיעתנו. עם השלמת הבדיקה תתקבל החלטה"

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2020
מטה גוגל בקליפורניה / צילום: שאטרסטוק

חברי ועדת פולקמן: האם גוגל ופייסבוק יחויבו להשקיע בתוכן?

חברי הפורום טענו בוועדת פולקמן לאסדרת תחום השידורים, כי אם לא תינקט פעולה להחלת חובת השקעה בתוכן מקומי על הענקיות הזרות, תעשייה זו תימצא בסכנה • ההצעה: לגבש פתרון יעיל ומהיר שאינו מחייב חקיקה

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2020
צפייה בטלוויזיה / צילום: Shutterstock

חגי הקניות של נובמבר הקפיצו את הביקושים לפרסום בטלוויזיה ובדיגיטל

במשך חודשים סבלה הטלוויזיה מביקוש נמוך במיוחד, זאת למרות רייטינג מצוין • תוך זמן קצר השתנתה התמונה באופן כזה שמפרסמים מתקשים למצוא ספוט פנוי • הסיבות: מבצעי נובמבר והשבועות שנותרו עד לתום השנה למפרסמים כדי להציל את שורת הרווח

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2020
קמפיין משרד הבריאות / צילום: יח"צ

ביטוח, בריאות: 9 מיליון והקורונה כובשות את טבלת הפרסומות

הפרסומת של משרד הבריאות באמצעות לפ"מ היא הזכורה ביותר • 9 מיליון - האהובה • הקמפיין של Quik - סופרמרקט אונליין הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 29.10.2020
שופטי הזמר במסכה / צילום: ערן לוי
מדיה | ניתוח

הטלוויזיה כמעט ולא נפגעה מהסגר השני. שאר ענפי המדיה מדממים

אובדן תקציבי פרסום לאתרים הגדולים, שיתוק של תחנות הרדיו והדממה מוחלטת של ענף שילוט החוצות • ומה יעלה בגורל הפרינט • ניתוח השלכות הסגר השני על אמצעי המדיה ומשרדי הפרסום לקראת מה שמסתמן כתחילת היום שאחרי, מעורר דאגה

ענת ביין-לובוביץ' 12.10.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 303 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 19

צרו איתנו קשר *5988