פרסום בעיתונות הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

TGI הוא רק סקר

כולם מנסים למדוד "מי גדול יותר" ולעשות דרמה מכל נתון, ובדרך חוטאים למקצועיות

איתן כסיף 04.08.2010

תחזית אופטימית לפרסום בעולם: צפי לצמיחה ב-3 השנים הקרובות

לפי תחזיות של זניט, הפרסום באינטרנט יגיע ב-2012 לנתח שוק של 17% ויעמוד על 82 מיליארד דולר ■ גם הטלוויזיה ממשיכה להתחזק וצפויה להגיע לנתח שוק של 41% מעוגת הפרסום

נועה פרג 27.07.2010

סיכום 2009: הוצאות השיווק קטנו ב-10.3%; ההוצאות על הפרסום המסורתי ירדו ב-4.3%

סך כל ההוצאה לשיווק בישראל עמד אשתקד על 5.672 מיליארד שקל - ירידה של כ-10% לעומת 2008 ■ האינטרנט הוא המדיה הצומחת ביותר עם גידול של כ-30% לנתח של 9.2% ■ התוכן השיווקי מגיע לנתח של 2%

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2010

"ספורטס אילוסטרייטד" רשם גידול של 15% בפרסום בגיליון בגדי-הים

גיליון בגדי-הים של "ספורטס אילוסטרייטד" אחראי לכ-7% מסך הכנסות הפרסום השנתיות של המגזין

מרקטווץ' 16.02.2010

עוגת הפרסום 2009: ירידה של 4.3% בהוצאה לפרסום במדיה

היקף ההוצאה לפרסום עמד על 3.7 מיליארד שקל, לעומת 3.8 מיליארד שקל אשתקד ■ הטלוויזיה עדיין המדיום המוביל, העיתונות, שילוט החוצות והרדיו בירידה, האינטרנט מתקבע במקום השלישי, והקולנוע דווקא רשם עלייה

ענת ביין-לובוביץ 27.01.2010

עליית הפרסום מתחת לקו

יותר ויותר תקציבים מופנים לשיווק ישיר ולקידום מכירות על חשבון הפרסום המסורתי

שמחה סיגן 22.09.2009

אירועים, שיתופי-פעולה ודיגיטל: המגזינים מנסים לייצר הכנסות אלטרנטיביות

פוחת הסיכוי שהפרסום בעיתונות יחזור למצבו מלפני המיתון, והמגזינים מחפשים דרכים נוספות לייצר הכנסות ■ בתוכנית: השקעה באירועים ובתערוכות, שיתופי-פעולה עם גופי תוכן וכמובן - השקעה בתוכן ובמסחר באינטרנט

אדוורטייזינג אייג' 15.09.2009

רשת CBS וחברת פפסי יפרסמו מודעות וידיאו בעיתון

הטכנולוגיה, שפותחה ע"י Americhip, דומה לזו שבכרטיסי ברכה מזמרים: הווידאו מופעל בשנייה שהקורא מגיע לעמוד

פייננשל טיימס 23.08.2009

הצעירים ברחו לאינטרנט: קוראי העיתונים והמגזינים מתבגרים

התקשורת הדיגיטלית משכה את הצעירים מהפרינט למסך ■ כיצד זה משפיע על המפרסמים, ואיך המגזינים מתמודדים עם האתגר לשמור על הקוראים הצעירים?

אדוורטייזינג אייג' 02.06.2009

התחזית העולמית של זניט: הוצאות הפרסום ברחבי העולם יצנחו ב-2009 ב-7%

קניינית המדיה צופה ירידה ניכרת בהוצאות על פרסום בעיתונות ועלייה מתונה בפרסום באינטרנט ; המדינות הצפויות להתכווצות ניכרת בשוק הפרסום שלהן: רוסיה, אוקראינה, בריטניה וספרד

עמי ברנד 14.04.2009

העיתונים בארה"ב מחפשים דרכים לשרוד: האם המודל של אמזון יציל את העיתונות?

ההכנסות מפרסום בעיתונות צנחו בארה"ב ב-15% ב-2008, והמו"לים מחפשים לבצע התאמות חדשניות למודל העסקי - ומנסים למכור תוכן באינטרנט

שירות גלובס 22.03.2009

היקף הפרסום בטלוויזיה ב-2008 זינק ב-9% ועקף לראשונה את העיתונות

היקף עוגת הפרסום הגיע ב-2008 ל-3.8 מיליארד שקל, עם גידול מינורי של 2.6% ; היקף הפרסום בעיתונות צנח ב-6% ; הפרסום באינטרנט זינק ב-19% ; העלייה בהיקפי הפרסום נבלמה ברבעון הרביעי בשל המשבר הכלכלי

אורי רודריגז-גרסיא 06.01.2009

   123   

   נמצאו 44 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988