פרסום בקולנוע

כתבות אחרונות

 
מתוך הסרט "חמישים גוונים של אפור" / צילום מתוך הסרט "חמישים גוונים של אפור"

קבוצת אומניקום התחייבה לפרסם בקולנוע ב-50 מיליון דולר

העסקה נחתמה עם רשת בתי הקולנוע National Cinemedia ■ ממוצע הצופים בקולנוע נמצא לאחרונה בעלייה, ולראיה הצלחת הסרט "50 גוונים של אפור"

אדוורטייזינג אייג' 04.03.2015
50 גוונים של אפור/  צילום: יחצ

הסרט "50 גוונים של אפור" מושך מפרסמים לקולנוע

הסרט הגיע בסוף השבוע הראשון להקרנתו להכנסות של 240 מיליון דולר

אדוורטייזינג אייג' 19.02.2015

הפרסומת הכי מוצלחת בקולנוע: קמפיין תלמה ל"קורנפלקס של אלופים"

המדד החדש של מגזין "פירמה" ורשת סינמה סיטי, באמצעות חברת המחקר TRI, בוחן מדי חודש את כוחו של הפרסום בקולנוע

מגזין "פירמה" 23.09.2013

דירוג "פירמה": הפרסומות המוצלחות והבלתי נשכחות בקולנוע

יצאתם לקולנוע, צפיתם בסרט והתפנקתם בכיסאות ה-VIP ■ בבוקר שאחרי, מתברר שלא שכחתם אילו פרסומות ראיתם לפני הסרט ■ המדד החדש של "פירמה" וסינמה סיטי באמצעות חברת TRI בוחן את כוחו של הפרסום בקולנוע

שירות גלובס 29.07.2013

שנה מוצלחת: ההוצאה לפרסום בישראל ב-2010 גדלה ב-6.6%

למרות ההספדים הטלוויזיה דווקא הגדילה את כוחה, והנתח שלה בעוגת הפרסום עומד על 42% ■ האינטרנט רשם בשנה החולפת גידול של 18% בהיקפי הפרסום, וחלקו בעוגה עומד על 16%

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2011

גראויטי חתמה הסכם להפקת פרסומות קולנוע בתלת-מימד

ההסכם נחתם מול חברת אורמאק הבינלאומית ■ את ניצני שיתוף-הפעולה ניתן יהיה לראות בפרסומת תלת-המימד של מילקי 3 שתוקרן בקולנוע החל מהשבוע הקרוב

חגית ברונסקי 08.06.2010
צרו איתנו קשר *5988