פרסום ברדיו בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
אברהם פרחי / צלם: דן לם
התפתחות בסאגת מכרז הפרסום של תאגיד השידור הציבורי
מציעים פוטנציאליים במכרז יהיו רשאים להביע עמדה בנוגע לעתירה המינהלית שהגישה שפ"מ, בה היא מבקשת להורות לתאגיד השידור להכניס תנאי הפוסל ממפרסמים להתמודד במכרז
  
 
אברהם פרחי / צלם: דן לם
זמנית: ביהמ"ש מנע את המשך מכרז הפרסום של תאגיד השידור

ביהמ"ש ידון בעתירה שהגישה שפ"מ נגד תנאי המכרז, ולכן המכרז לא ייסגר היום

  
 
אברהם פרחי / צלם: דן לם
מאיומים למעשים: שפ"מ עתרה נגד מכרז הפרסום של תאגיד השידור

במקביל נדחה זאת הפעם השנייה מועד הגשת המסמכים במכרז כדי לענות על עוד שאלות הבהרה

  
 
אברהם פרחי / צלם: דן לם
מי יתמודדו במכרז הפרסום של תאגיד השידור החדש?
"גלובס" חושף את מאחורי הקלעים של המכרז: תנאי הסף הקשים, אנשי המדיה שמחפשים משקיעים והפוטנציאל העסקי הנובע מהפרסום ברדיו ומהמנכ"ל החדש
  
 
אבי משולם / צלם: דור מלכה
הערכות: הכנסות מפרסום ברדיו ת"א עלו עד 15% בחודשיים
אבי משולם, מנכ"ל רדיו ת"א, מרוצה מההחלטה להפסיק למכור פרסום באמצעות שפ"א ■ "לא היינו הולכים למהלך של מכירת פרסום לבד, לולא היינו מניחים שנגדל באמצעותו"
  
 
אבשלום קור / צילום: עינת לברון
אבשלום קור נכנע: המילה "גלובלי" תופיע בגל"צ
המרכז האקדמי למשפט ולעסקים בר"ג איים לתבוע את התחנה הצבאית, לאחר שהעורך הלשוני שלה, ד"ר אבשלום קור, טען כי אין להעלות פרסום שאינו בשפה העברית
  
 
אבשלום קור / צילום: עינת לברון
אבשלום קור התנגד - וגל"צ פסלו תשדיר עם מילה לועזית
מפקד גל"צ ירון דקל פסל קמפיין של המרכז האקדמי למשפט ולעסקים, משום שכלל סיסמה ובה המילה "גלובלי" ■ במרכז האקדמי מתכננים לעתור לבג"ץ: "החלטה לא חוקתית ולא מידתית"
  
 
Take לוגו
הרשות השנייה פסלה פרסומות של מיזם הטלוויזיה TAKE
זאת לאחר שמצאה כי תשדירי הרדיו מפנים לתוכניות של הוט ללא אישורה, באופן שעלול לעודד שימוש פיראטי באינטרנט ■ TAKE: "צעד מצער מאד"
  
 
רדיו ללא הפסקה ואקו 99FM חתמו על הסכם פרסום בדיגיטל
חברת ADIO תספק נתונים על קהל המאזינים בדיגיטל ועל אפשרויות הפרסום בפלטפורמה
  
 
בניין קול ישראל / צילום: איל יצהר
קול ישראל: כמות הפרסום תגדל ב-3 דקות לשעה
כמות הפרסום ברדיו הציבורי תגדל מ-9 דקות ל-12 דקות בשעה - זאת עקב הנחיה של מנהל קול ישראל החדש, שמעון אלקבץ, שנכנס לתפקידו בשבוע שעבר
  
 
רשמית: שפ"מ מפסיקה לעבוד עם רשות השידור
עקב עימות בין הצדדים - שפ"מ, המשווקת את הפרסום בתחנות קול ישראל, הודיעה כי העבודה עם רשות השידור תופסק ממחר ■ כעת שפ"מ עומדת להיסגר
  
 
מי תמצמץ ראשונה: שפ"מ או רשות השידור?
חברות המדיה ממתינות לפתרון הסכסוך בין רשות השידור לחברה שמוכרת את זמן הפרסום בתחנות הרדיו שלה ■ לאחר ששפ"מ הציבה תנאים חדשים להמשך ההתקשרות, רשות השידור מסמנת שהיא רוצה למכור בעצמה את מלאי הפרסום
  
 
מכה לרשות השידור: שפ"מ מפסיקה לעבוד איתה
הסיבה: החלטת הרשות כי שפ"מ, שמוכרת פרסום לקול ישראל, תפסיק לשווק את רשת ד' דוברת הערבית ■ מדובר באובדן הכנסות של עשרות מיליוני שקלים בשנה
  
 
מנכ"ל שפ"מ: "הפרסום ברדיו פחות סקסי, אבל זה עובד"
מבין כל אמצעי המדיה, הרדיו הוא היחיד שלא נפגע אשתקד מהתכווצות עוגת הפרסום ■ רונן ברקה, מנכ"ל שפ"מ המוכרת את הפרסום בתחנות הרדיו של קול ישראל, מאמין שההצלחה הזו מבוססת על פרסום נושא תוצאות
  
 
"תדר ה-FM ברדיו ילך וייעלם עם ההתפתחות הטכנולוגית"
מנכ"ל "רדיו ללא הפסקה" 103FM, אייל פאר, טוען גם כי המפרסמים עדיין לא יודעים לפלח מספיק טוב את המאזינים
  
 
רשות השידור מאריכה את ההתקשרות עם שפ"מ
‎‎ההסכם נחתם לאחר מו"מ ארוך ולאחר שהרשות כבר פרסמה מכרז חדש למציאת זכיין למכירת זמן האוויר בקול ישראל‏‏
  
 

   12345    >

   נמצאו 71 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988