פרסום ברדיו בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
הממשלה דחתה שוב את ההכרעה לגבי עתיד גלי צה"ל
(עדכון) - השרים נמנעו שוב מלקבע את יכולתה של גלי צה"ל לשדר פרסומות והאריכו בשנה נוספת את הוראת השעה ■ עיתונאי בתחנה ל"גלובס": "הפוליטיקאים מתנקמים בנו על סיקורם"
  
 
ארה"ב: ההכנסות מפרסום ברשת עקפו את ההכנסות מפרסום בעיתון
PwC: ההכנסות מפרסום באינטרנט הגיעו ב-2010 ל-26 מיליארד דולר - עלייה של 15% לעומת 2009, בעוד שההכנסות מפרסום במדיה המודפסת נאמדות ב-22.8 מיליארד דולר
  
 
הרשות השנייה בודקת את חוזי הרדיו האזורי עם שפ"א
‎מהבדיקה עולה כי החוזים אינם עומדים בכללי הרשות השנייה, כאשר בין היתר הם אינם כוללים עמידה בתקנות של שיבוץ פרסומות ואזכורים מסחריים בשידורים
  
 
ברק: שידור פרסומות בגל"צ לא יסכן את הרדיו האזורי
שר הביטחון הגיש ערר על ההחלטה של ועדת השרים לדחות את חוק הפרסום בגלי צה"ל ■ בערר מבקש ברק להבהיר כי אין סכנה לתחנות הרדיו האזוריות או לעוגת הפרסום אם החוק יעבור
  
 
יצחק טוניק: אם מקצצים ולא מפצים, לא תהיה גלי צה"ל
מפקד גלי צה"ל מתכוון לערער על ההחלטה בוועדת השרים לדחות את החוק שמעגן את האפשרות של התחנה הצבאית לגבות כסף על שידור פרסומות, חסויות ותשדירי שירות
  
 
לאחר מאבק: התשדיר נגד הפלות חוזר לתחנות הרדיו
התשדיר של עמותת "אפרת", שירד מהשידור אחרי ביקורת של ארגוני הנשים והתערבות של חברי הכנסת, חוזר בקרוב לרדיו אחרי שעבר שיפוץ קל - ובהסכמת בג"ץ
  
 
הרשות השנייה פסלה פרסומת להונדה: חשש להטעיה
בפרסומת ברדיו האזורי אומר הקריין, שמשדר גם מבזקים בערוץ 10, כי "מחירי הדלק יורדים"
  
 
שנה מוצלחת: ההוצאה לפרסום בישראל ב-2010 גדלה ב-6.6%
למרות ההספדים הטלוויזיה דווקא הגדילה את כוחה, והנתח שלה בעוגת הפרסום עומד על 42% ■ האינטרנט רשם בשנה החולפת גידול של 18% בהיקפי הפרסום, וחלקו בעוגה עומד על 16%
  
 
מבקרת רשות השידור הורידה מהאוויר קמפיין לקול ישראל
בדו"ח של מבקרת הפנים של הרשות נכתב כי ישנם כשלים בהתקשרות עם שפ"מ
  
 
רשות השידור תובעת 101 מיליון שקל משפ"מ: הפרה הסכם
טוענת כי שפ"מ, שמוכרת פרסומות עבור תחנות קול ישראל, העניקה למפרסמים הנחות מפליגות בניגוד להסכם ■ שפ"מ: "ספין שנועד להסיט את תשומת-הלב מדו"ח המבקר שיפורסם בקרוב"
  
 
חוק גלי צה"ל החדש מעגן את נושא הפרסום המסחרי בתחנה
התחנה תוכל לשדר תשדירים הנותנים מידע על מבצעים והטבות לחיילים, ללא תיאור איכותי או השוואתי של המוצר או השירות
  
 
הרדיו האזורי: החמרה בכללי הפרסום תדון אותנו לכליה
במכתב למנכ"ל הרשות השנייה מבקשת התחנות להתיר להן תוכן שיווקי - ומאיימות בתביעה אם ישונו כללי הפרסום ברדיו ■ טוענות כי אין הוכחה שפרסום אלכוהול מעודד צריכה בפועל או גורם להגברת הצריכה בקרב בני-נוער
  
 
פלאפל מוסקו של שפ"מ - הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת
Twisted Fly: הקמפיין של שפ"מ באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי חולל 46% מהיקף השיחות ברשת ■ העובדה שהקמפיין עסק במוצר שאינו קיים היא זו שיצרה את הבאזז התקשורתי סביבו
  
 
מסימני החג ברדיו "קול חי": נבדקות הפרות על תוכן שיווקי
הרשות השנייה מצאה ‎בשתי תוכניות ששודרו בתחנה חשיפה פרסומית מוגזמת למותגים סנו ופמפרס
  
 
עוגת הפרסום 2009: ירידה של 4.3% בהוצאה לפרסום במדיה
היקף ההוצאה לפרסום עמד על 3.7 מיליארד שקל, לעומת 3.8 מיליארד שקל אשתקד ■ הטלוויזיה עדיין המדיום המוביל, העיתונות, שילוט החוצות והרדיו בירידה, האינטרנט מתקבע במקום השלישי, והקולנוע דווקא רשם עלייה
  
 
משרד הביטחון מבקש לעגן בחוק את הפרסום בגלי צה"ל
ככל שישודרו יותר פרסומות בתחנה הצבאית, כך יוכל משרד הביטחון להקטין את היקף המימון שלו לתחנה ■ תחנות הרדיו האזוריות נערכות למאבק, מחשש כי החוק יאפשר לגלי צה"ל לנגוס בעוגת הפרסום שלהן
  
 

<    12345    >

   נמצאו 71 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988