פרסום גרילה הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

הסרבים לא רוצים פרסום מסורתי

נערות פיתוי במקום שלטי חוצות, וצעיר מושפל שמביא רייטינג שיא ל-MTV המקומי

גיא בר 10.10.2011

פרסום בזמן מיתון

בזמן מיתון יש להקפיד על קניית מדיה חכמה ועל יצירת מדיה רלוונטית לתקופת המשבר

אילנה מונקה 08.06.2009

"מומה פרסומאים" מקימים מחלקה לפעילות של פרסום גרילה

אלדד סהר, משנה למנכ"ל ב"מומה פרסומאים": "בתקופת מיתון דרושות למפרסמים פעילויות חדשניות וייחודיות שיכולות להגביר את האימפקט של הקמפיינים הפרסומיים"

רן רימון 19.02.2009
צרו איתנו קשר *5988