עמוד הבית > תגיות כלליות > פרסום דיגיטלי

פרסום דיגיטלי בחדשות

סוכן חדשות
 
ליעם גלין / צילום: יחצ
מחזיקי האג"ח במטומי הצביעו בעד הצעת הנציגות להסדר חוב: מתווה החברה בתוספת 3.5 מיליון דולר
המחזיקים התנגדו למתווה המקורי, שלא כלל הזרמה זו מבעלי המניות ● ההצעה שנבחרה לא אושרה על ידי החברה ובעלי המניות שלה - כלומר, עדיין נותר פער של כ-3.5 מיליון דולר בין הצדדים
  
 
ג'ף בזוס   / צילום: רויטרס
"הענק התעורר": האם אמזון בדרך להשתלט גם על עולם הפרסום המקוון?
לפי חברות מחקר, ענקית הקניות צפויה להכפיל את הרווחים שלה מפרסום עוד השנה ולהפוך לאיום מהותי על פייסבוק וגוגל ● בניגוד למתחרים, לאמזון אפשרויות יש פרסום מגוונות ורבות - החל מפעילות קידום המוצרים באתר, דרך אריזות המשלוחים, אירועי ספורט בשידורים חיים שהיא מכסה ועד לחנויות של הול פודס
  
 
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק
מציאות רבודה וניתוח קהלים פולשני יותר: הכלים החדשים בעולם הפרסום הדיגיטלי
רוב עוגת הפרסום מגיע היום לשתי ענקיות הטכנולוגיה - גוגל ופייסבוק ● ואולם, הגידול ברכישות האונליין ואמזון שמזנבת מאחור מחייבים את השתיים להתחדש ולפתח כלים חדשים ● על החידושים שבדרך לישראל ומה מצפה לנו ב-2019 ● מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
חברת המדיה מטומי / צילום: אתר החברה
קבוצת מחזיקי אג"ח מטומי מתנגדת למתווה ההנהלה לשיקום החברה
המתווה שמחזיקי האג"ח מתנגדים לו כולל הזרמת הון מצד בעלי המניות הקיימים לצד הקלה בקובננטס של האג"ח, ואולי גם שינוי בלוח הסילוקין של החזר החוב ● בימים האחרונים קרסו האג"ח והמניה של מטומי, על רקע הצורך להעביר 18 מיליון דולר לרכישת יתרת המניות ב-Team Internet ● נציג מחזיקי האג"ח: "אם מטומי תבצע את ההשקעה בחברה הבת, כל הביצים יהיו בסל אחד וזה מאוד מסוכן"
  
 
אילן שילוח / צלם: עידו איז'ק
אילן שילוח על קריסת מטומי: "האחראים לכישלון ידועים וברורים"
היו"ר לשעבר ומבעלי המניות העיקריים בחברת הפרסום הדיגיטלי, שהמניה והאג"ח שלה קרסו השבוע, הודף את הטענות נגדו: "הניסיון לגלגל לפתחי את הכישלון של החברה, לאחר שאני כבר לא מעורב בה 3 שנים, הוא בריחה מאחריות של אלה שהובילו את החברה לאחר שהתפטרתי" ● ממטומי לא נמסרה תגובה
  
 
אילן שילוח / צלם: עידו איז'ק
לאחר הקריסה: התרחישים העומדים בפני מטומי, נושיה ובעלי מניותיה
התאוששות מסוימת נרשמה באג"ח של חברת הפרסום הדיגיטלי, שעלו היום בכ-10%, אבל הן עדיין נסחרות בתשואת "זבל" גבוהה של 35%, המשקפת תספורת של עשרות אחוזים על החוב ● ביום רביעי תתכנס אסיפת מחזיקי האג"ח "לצורך דיווח והתייעצות"
  
 
ליאם גלין / צילום: יחצ
ניירות הערך של מטומי קורסים: המשקיעים בחברת הפרסום הדיגיטלי "מריחים" הסדר חוב
החברה תכנס ביום רביעי אסיפת עדכון של מחזיקי איגרות החוב אותן הנפיקה בתחילת השנה ● לא מן הנמנע שבעתיד תבקש מהם לדחות או לשנות את התשלומים ● גיוס החוב מתחילת השנה נועד לממן את הגדלת ההחזקה בחברה הבת Team Internet, ומטומי צריכה לשלם 18 מיליון דולר עד יום חמישי עבור יתרת 10% מהמניות שעדיין לא בידיה ● מטומי: "השוק בתגובת יתר; נגיע להסכמות, בדגש על קידום החברה"
  
 
טדי שגיא / צילום: יונתן בלום
מטומי מוכרת לטדי שגיא את פלטפורמת הפרסום Mobfox ב-7.5 מיליון דולר; המניה מזנקת
חברת הפרסום הדיגיטלי מוכרת את Mobfox לחברת Tightline Holdings שנמצאת בשליטת המיליארדר טדי שגיא ● הפעילות הנמכרת הניבה למטומי הכנסות של 16.8 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2018 ● מניית מטומי מזנקת היום ב-16% בלונדון, לאחר שבשנה האחרונה צנחה 77%
  
 
מאשה דשקוב - צילום: ליאת מנדל
גם בענף הדיגיטל: נשים מרוויחות פחות מגברים
סקר שערכה סוכנות הפרסום פיאלקוב דיגיטל בקרב מאות עובדים בתעשיית הדיגיטל מגלה: 64% מהנשים בענף מרוויחות פחות מ-12 אלף שקל, זאת לעומת 50% מקרב הגברים ● במקביל, נרשמה ירידה מדאיגה גם בחלקן היחסי של נשים בתחום: 59% גברים לעומת 41% נשים בלבד
  
 
אפליקצית ספוטיפיי / צילום: שאטרסטוק
הניסוי של ספוטיפיי: לשמוע מוזיקה חינם - ולדלג על פרסומות
שירות הזרמת השירים בוחן באוסטרליה אפשרות לתת למאזינים לשלוט בפרסום שהם נחשפים אליו: "זה יעזור לנו ללמוד על העדפותיהם"
  
 
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק
מפרסמים, תתחילו לחשוב על אלגוריתמים כלקוחות שלכם
לראשונה בהיסטוריה המתועדת, מספר התפקידים בתעשיית הפרסום בארה"ב יורד בתקופה של צמיחה ● כך נראית תעשייה בתהליך של שינוי שמונע מטכנולוגיה
  
 
מפגינים נגד פייסבוק בבלגיה / Francois Lenoir  צילום: רויטרס
מי ינצח את הדואופול גוגל-פייסבוק בשוק הפרסום הדיגיטלי?
הדואופול של גוגל ופייסבוק בשוק הפרסום הדיגיטלי עדיין קיים וימשיך להיות כזה בשנים הקרובות, אבל מי שינצח אותו זה לא כתבות בעיתונים ולא רגולטורים משחרי טרף, רק חברות טכנולוגיה אחרות ● פרשנות
  
 
בינה מלאכותית / צילום: שאטרסטוק
האם בינה מלאכותית תצליח לשנות את עולם הפרסום?
יותר ויותר חברות ומפרסמים בוחרים להשתמש בבינה מלאכותית כדי למנף את המותגים ואת הקמפיינים שלהם לרמה חדשה ● אבל לצד הצלחות כמו היכולת לייצר את הנאום האחרון שג'ון קנדי מעולם לא נתן, או בוט בדמות "האפיפיור הצעיר" שמטריל משתמשים בטוויטר, יש גם לא מעט כישלונות ● מדד המותגים
  
 
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
שפ"א במו"מ עם ארטימדיה לשיווק פרסום במדיות דיגיטליות
לאחרונה נפגשו בעלים של תחנות רדיו אזורי, מנכ"ל שפ"א אלון שטיינפלד ומנכ"ל ארטימדיה גל תורג'מן כדי לדון במהלך
  
 
מארק צוקרברג / צילום: סטפן לם, רויטרס
פייסבוק: מפרסמים יידרשו לחשוף מקור המידע האישי שאספו
עדכוני הפרטיות החדשים של פייסבוק - עוד מאמץ של החברה להוכיח שהיא ראויה לאמון הגולשים
  
 
פרופ' לואיג'י זינגלס / צילום: איל יצהר
"גוגל ופייסבוק יכולות להחליט מי יחיה וימות בעסקים, זה מסוכן"
על שלטון המקורבים בישראל ("הבעיה הגדולה של מדינה קטנה היא שאתם מכירים אחד את השני"), על נתניהו ("התפיסה הכלכלית שלו היא לא משהו שאתה רואה לעתים קרובות אצל מנהיגים פוליטיים") וגם על מטבעות הקריפטו ("בעיקר טירוף") ● פרופ' לואיג'י זינגלס, אחד הכלכלנים המשפיעים ביותר בעולם, בראיון מיוחד ל"גלובס"
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 307 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 20