סגירת רשת הפרסום בווידאו ארטימדיה מציבה את הענף בפני אתגרים שאותם היא ביקשה לחסוך, כשברקע המערכת של IDX מנסה למלא את החלל שנוצר • עבור מי המצב החדש הוא הזדמנות, ועבור מי הוא מהווה סכנה
פריון מעלה תחזיות בפעם השנייה תוך חמישה חודשים • מצפה לסיים את שנת 2020 עם הכנסות של 310-315 מיליון דולר – המהוות צמיחה של 19%-20% ביחס להכנסות שנרשמו בשנת 2019
בפעם הראשונה אי-פעם, פרסום דיגיטלי אחראי השנה ליותר ממחצית מהסכום שהוצא על פרסומות בארה"ב
5 שנים אחרי שהוקמה, חברת ארטימדיה סוגרת את שירות הפרסום בווידאו שלה • איך קרסה ההבטחה הגדולה למענה לענקיות הטכנולוגיה הבינלאומיות שנגסו נגיסות ענק בתקציבי הפרסום בישראל, ומה תהיה ההשפעה של הפסקת הפעילות על השוק
מנכ"ל ארטימדיה גל תורג'מן הודיע היום כי החברה תפסיק את הפעילות בתחום הפרסום בווידאו בדיגיטל בסוף השנה • לאחרונה הפסיקה קשת את ההתקשרות עם החברה, וגם המו"מ עם וואלה נתקע • תורג'מן: "בכוונתנו להמשיך את פעילות הפיתוח בארץ ולהשלים את מוצר הטלוויזיה שלנו"
הסוכנות החדשה תיקרא ARLO על שם רחוב ארלזורוב בתל אביב שבו שוכן המשרד • בהתאם למגמה בשוק הפרסום, הסוכנות החדשה תנסה לבסס את יכולותיה על שילוב של קריאטיב ואסטרטגיה מצד אחד ויכולות טכנולוגית מבוססות תוצאות מהצד השני
ל"גלובס" נודע כי קבוצת קשת הודיעה לרשת הפרסום הפרוגרמטית ששיווקה עבורה בחמש השנים האחרונות את תוכן הווידיאו באינטרנט של האתרים מאקו ו-N12 על רצונה לצאת מהעסקה • בחברה לא מוכנים לוותר על המאחז החשוב, ובשבועות האחרונים מתנהלת בין הצדדים התכתבות משפטית
בזק עורכת רה-ארגון בניהול הממשקים הדיגיטליים שלה • ל"גלובס" נודע כי הקבוצה צפויה להקים יחידה דיגיטלית עצמאית שתנוהל מתוך החברה, זאת לאחר שבמשך השנים האחרונות נוהל תקציב הדיגיטל מתוך חברות הפרסום
לאחר פרישתו של דוד סלמן, הסוכנות תוכפף למנכ"ל אורי עיני, והניהול המקצועי יופקד בידי עדי אלון • סלמן ניהל את אינטראקשן מאז 2015, ולאחרונה החליט לעזוב את תחום הפרסום
ההסכם עם Havas Media שתיישם את פלטפורמת המיתוג הדיגיטלי של החברה הבת של פריון, MakeMeReach, בקמפיינים ברשתות חברתיות • לא נמסרו פרטים על ההיקף הכספי של ההסכם, אך לפי ההערכות מדובר במיליוני דולרים בשלב הראשון
אפליקציית הסרטונים הקצרים מעלה הילוך בפעילותה בישראל ומגייסת את מרקו מקיאילי, לשעבר בכיר בהנהלת פייסבוק, לתפקיד מנהל הפעילות המסחרית המקומית • מקיאילי: "טיקטוק הפכה לפופקורן הדיגיטלי הכי לוהט של דור ה-Z"
כשברקע מחאת עובדים ומחאה ציבורית נגד המדיניות הפאסיבית של פייסבוק שמאפשרת פוסטים מסיתים לאלימות של טראמפ, הופנו כלפי שתי חברות הענק טענות מכיוון שמהווה אולי את עקב האכילס היחיד שלהן - המפרסמים
תורג'מן יעבור לפיתוח עסקי במסגרת התרחבות פעילות החברה בשווקים חדשים בעולם • את מקומו בניהול החברה תתפוס יעל בר יעקב, שכיהנה כסמנכ"ל לקוחות בחברה ב-3 השנים האחרונות
בעקבות הרכישה צפויים החוליגנים לעבור למשרדי K Logic ולשלב כוחות, אך עדיין לא ברור באיזה פורמט
אורי פז, מנכ"ל סוכנות המדיה הדיגיטלית "טוחן מדיה": "משבר הקורונה טרף לכולם את הקלפים. בשנים האחרונות אנחנו עובדים הרבה עם חברות הייטק גלובליות, והן כל הזמן דוחפות ל'טרנספורמציה דיגיטלית'. הקורונה האיצה את התהליך הזה במהירות מסחררת"
עולם השיווק יהיה קשוח ומאתגר לאחר הקורונה. מותגים יצטרכו להמציא עצמם מחדש. המגמה של העברת תקציבים לדיגיטל תצבור תאוצה
אאוטברייןארטימדיהגוגלועידת MADטאבולהמיזוגים ורכישותפייסבוקפרסום באינטרנטפרסום בווידאושיווק דיגיטלי