פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
טל ברוקנר, עופר יער ויורם לוי / צילום: איל יצהר

מעמיקים אחיזה בעולם הדיגיטלי: ברוקנר-יער-לוי רוכש את WEB3

WEB3 מתמחה בעיקר בתחומי הפרפורמנס והשיווק הדיגיטלי • בעסקה נרכשו למעשה הלקוחות של החברה, לרבות הסכמים להמשך פעילותם למשך זמן מסוים, וכן דרג הביניים של ההנהלה

ענת ביין-לובוביץ' 09.06.2021
בורסת נאסד"ק , ניו יורק / צילום: יח"צ

חברת הפרסום הדיגיטלי מישראל שכבר שווה 1.5 מיליארד דולר בדרך לנאסד"ק

מניית טרמור, המנוהלת בידי עופר דרוקר, זינקה בכמעט 500% בבורסת לונדון בשנה האחרונה בעקבות רכישות שביצעה, בין היתר מידי ניוז קורפ של רופרט מרדוק • גם הישראלית Eco Wave Power בדרך לנאסד"ק

שירי חביב-ולדהורן 30.05.2021
מעין טירנגל / צילום: יח"צ

חוזר לענף הפרסום: מעין טירנגל ימונה למנכ"ל משותף ב-GO

טירנגל עבד במקאן, בגיתם וביורו ת"א ולאחר מכן בחברת ההימורים 888 וב-Buyme • הוא יחלוק את תפקידו החדש עם בני יוסף • GO מקבוצת אדלר-חומסקי פועלת במגוון תחומים של פרסום דיגיטלי ובהם גם אי-קומרס ופרפורמנס

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2021
אייפון. 13% מהמשתמשים בכל העולם החליטו לאשר לאפליקציות את המעקב / צילום: Shutterstock, oatawa

בפייסבוק מודאגים: רוב משתמשי אפל ביטלו את אפשרות המעקב

עדכון הגרסה ששוחרר ע"י אפל לפני שבועיים, iOS 14.5, גרם לכמה חברות לנוע באי נוחות בכיסא • הסיבה: אפל תחייב אותן להקפיץ הודעות למשתמשים שעוקבים אחריהם - גם מחוץ לאפליקציות • כמה אנשים החליטו לאשר את המעקב בעדכון החדש?

נבו טרבלסי 09.05.2021
מנכ”ל גוגל סונדר פיצ’אי / צילום: Associated Press

הבוננזה הנסתרת של גוגל: השקעות בסטארט-אפים

הצמיחה בהכנסות מפרסום ושירותי ענן על רקע מגפת הקורונה סידרה לגוגל רבעון מפלצתי עם רווח של כמעט 18 מיליארד דולר • גורם נוסף שסייע לתוצאות - זינוק בשווי ההשקעות של גוגל בסטארט-אפים, כולל חברות כמו נקסט אינשורנס וסניק הישראליות

אופיר דור 28.04.2021
מנכ"ל ארטימדיה עופר מילר. קו תקיף עם תג מחיר / צילום: תמר מצפי
ארטימדיה | בלעדי

ממציאה עצמה מחדש: ארטימדיה מקימה רשת פרסום אוטומטי לטלוויזיה

לגלובס נודע כי החברה חתמה על הסכם עם הוט, לפיו יוגש פרסום פרוגרמטי (ממוכן ואוטומטי) על גבי התכנים שיועברו ברשת הסיבים • פנייה רשמית להצטרף נעשתה גם ל–yes, לסלקום וליצרני טלוויזיות חכמות • ארטימדיה צפויה להשקיע במהלך כ–70–80 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 18.04.2021
אוניברסיטת תל אביב/  צילום: Shutterstock   א.ס.א.פ קרייטיב

משרד בלאנקו זכה בתקציב הפרסום והדיגיטל של אוניברסיטת ת"א

על התקציב התמודדו מספר משרדי פרסום נוספים, בעיקר כאלה שמתמחים בדיגיטל, ביניהם גו אינטראקטיב מקבוצת אדלר חומסקי • התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום טוויסטד

ענת ביין-לובוביץ' 12.04.2021
דורון גרסטל, מנכ״ל פריון / צילום: פריון

770% מהשפל: פריון נתמכת בהתאוששות שוק הפרסום הדיגיטלי ובהייפ הטכנולוגי

מהלך התייעלות שהוביל דורון גרסטל, שמונה למנכ"ל פריון בתחילת 2017, עמד בבסיס היחלצותה מהמצב הקשה שבו הייתה אז • החברה לא מתרגשת משינוי מדיניות הפרסום של ענקית האינטרנט גוגל, ובאופנהיימר מדברים על "ביטחון גבוה ביכולתה להשיג את יעדיה בטווח הרחוק"

שירי חביב-ולדהורן 14.03.2021
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי

וואלה חצתה את הקווים לאואטבריין; בית המשפט לא התרשם מהמהלך

התחרות האגרסיבית בשוק הפרסום הדיגיטלי גרמה לחברת טאבולה לתבוע את "וואלה! תקשורת" בהיקף של 20 מיליון שקל, כיוון שחצתה את הקווים לאאוטבריין • השופטת: "הבקשה של טאבולה הוגשה שלא בתום-לב"

אבישי גרינצייג 09.03.2021
גוגל / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

גוגל תפסיק לחלוטין למכור פרסומות על בסיס ניטור גלישה בדפדפן

גוגל, חברת הפרסום הדיגיטלי הגדולה בעולם, הודיעה כי לא תפתח עוד טכנולוגיות לניטור גולשים כשהם עוברים מאתר לאתר ברשת • ההצהרה תקפה רק לניטור גלישה באתרי אינטרנט ולא באפליקציות למובייל

אופיר דור 03.03.2021
אלדד וינברג / צילום: איל יצהר

"לעשות תוכן וידאו בכמויות דורש התמחות. משרדי פרסום לא יכולים לעשות את זה"

אחרי 20 שנה בצמרת ענף הפרסום והמדיה, פונה הפרסומאי ואיש הדיגיטל אלדד וינברג אל הדור הבא של התוכן למותגים בווידאו • בשיחה עם גלובס הוא מספר מדוע החליט להקים את סוכנות Fire TLV, למה מותגים צריכים להכיר את טיקטוק, ומה מפספסים המפרסמים

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2021
בנימין נתניהו + בני גנץ / צילום: דוברות הכנסת עדינה ולמן

צניחה דרמטית בהשקעת המפלגות בקמפיינים פוליטיים בדיגיטל

האתרים השונים מדווחים על ירידה של כ-50% בהשקעה בקמפיינים פוליטיים, בדגש על הדיגיטל, בהשוואה לתקופות מקבילות • בולטות בהיעדרן: הליכוד וכחול לבן

ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2021
דורון גרסטל, מנכ״ל פריון / צילום: פריון

פריון עקפה את התחזיות ומציבה יעד הכנסות של חצי מיליארד דולר ב-2023

פריון, שמספקת פתרונות בתחום הפרסום הדיגיטלי והחיפוש באינטרנט, עקפה את תחזיות האנליסטים בדוחות הרבעון הרביעי הן בשורת ההכנסות והן בשורת הרווח • שני תחומי הפעילות צמחו ב-2020, אך תחום הפרסום צמח בקצב גבוה בהרבה

שירי חביב-ולדהורן 09.02.2021
אבי בן טל, אבי ניר / צילום: יחיאל ינאי, ג'ף קרביץ, יח"צ

בניגוד לכל התחזיות: הקורונה לא פגעה בהיקפי הפרסום של קשת ורשת

עוגת הפרסום אומנם קטנה אך בשיעור פחות דרמטי מהצפי הקודר • נתוני יפעת בקרת פרסום לעוגת הפרסום מראים כי אפילו השנה הצליחה הטלוויזיה לגדול בהיקפיה, וכעת היא והדיגיטל מהווים 82% מעוגת הפרסום • העיתונות, הרדיו ושילוט החוצות מתרסקים

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2021
ירון גלאי (מימין) ודייויד קוסטמן (משמאל), מנכ"לים משותפים של אאוטבריין outbrain / צילום: נועם גלאי
טאבולה | ניתוח

התעשייה בהייפ, מה תעשה המתחרה של טאבולה?

בחודשים האחרונים, כשמבקשים מאנשי פרסום להגדיר את מה שקורה לחברות מהתחום שלהם בבורסה, הם משתמשים במונח "כל מטאטא יורה" • לכן, אין פלא שכל מי שיש לו יד ורגל בתחום (גם אם לא ברור שיש לו מוצר), מבקש להנפיק

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2021
דורון גרסטל, מנכ"ל פריון / צילום: תמר מצפי

פריון גייסה 57 מיליון דולר בדיסקאונט של כ-18% לאחר שהוזרמו ביקושים גבוהים

הגיוס בוצע במחיר של 11.5 דולר למניה, נמוך ב-17.6% ממחיר הנעילה האחרון, וככל הידוע זכה לביקושים גבוהים מאוד של למעלה מ-350 מיליון דולר • סכום הגיוס, 57.4 מיליון דולר, עשוי לגדול ב-8.6 מיליון דולר נוספים

שירי חביב-ולדהורן 20.01.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 363 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 23

צרו איתנו קשר *5988