פרסום דיגיטלי הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

אתרי התוכן הישראלים בקמפיין: "משאירים את הכסף בארץ"

מספר ימים לאחר שארטימדיה העלתה קמפיין דיגיטלי המתנגח בגוגל ופייסבוק על כך שאינם מצליחים לסנן פייק ניוז בנוגע לקורונה, מעלה החברה יחד עם אתרי תוכן ישראלים קמפיין הקורא למפרסמים לפרסם רק באתרים ישראלים כדי לשמור על הכלכלה

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2020
אופיר כהן/  צילום: יחצ

"זה הזמן שבו מפרסמים צריכים לגלות רגישות יתר בקמפיינים"

חברות המדיה תומכות בתקנות הפרסום של גוגל ופייסבוק, שמגדירות פרסום שקשור לקורונה כרגיש • מנכ"ל יוניברסל דיגיטל, אופיר כהן: "צריך להבין שיש בפלטפורמות הדיגיטליות יותר פורצים ורמאים משומרים, ויש להניח שהסגירה רחוקה מלהיות הרמטית"

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

מי המפרסמים שמעדיפים את גוגל על האתרים הישראלים בשעת משבר?

אתמול חשף "גלובס" כי מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, בועז סטמבלר, הנחה את עובדי המשרד לתעדף את הפרסום באתרים הישראלים - אך לפחות בשלב הזה לא כל המפרסמים נוהגים כך

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2020
מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר / צילום: יואב דודקביץ , ידיעות אחרונות

אפקט הקורונה: מנכ"ל לפ"מ הנחה לתעדף פרסום באתרים הישראלים

מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר הנחה את צוותו לתעדף העברת פרסום לאתרים הישראליים ולרשת הפרסום ארטימדיה, כדי לסייע להם בתקופה שבה הפרסום מתרסק, וההכנסות ממנו יורדות מיום ליום

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2020
"חתונה ממבט ראשון", עונה שלישית / צילום: צילום מסך

מכה דרמטית לפרסום בטלוויזיה: "ירידה של 50% ונגיע להרבה יותר"

בכיר בתעשייה: "קשת ורשת מתפקדות בתקופות כאלה כמו ערוצים ציבוריים, אבל אין קורלציה בין ההכנסות בשעת חירום להוצאות שגדלות. המצב דורש השקעות גדולות, אבל צריך לייצר גם אסקפיזם כדי לתת מענה אמיתי למי שמחפש אותו" • במקביל, גם הפרסום הדיגיטלי צונח

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2020
בני גנץ ובנימין נתניהו / צילומים: יוסי זמיר, Jack Guez/ ASSOCIATED PRESS

כחול לבן והליכוד ישקיעו 5.5 מיליון שקל בפרסום בפייסבוק ביום הבחירות

שתי המפלגות הגדולות בישראל ישקיעו ברגע האמת יותר ממה שהשקיעו בכל החודש שקדם לבחירות

 

 

דני זקן 02.03.2020
פודקאסטים / אילוסטרציה: שאטרסטוק

דעה: בעידן ה"במקביל", הפודקאסט הוא דרך לשבת על אוזנו של הלקוח, פשוטו כמשמעו

כשהצורך הוא עסקי-שיווקי, ברור שרק פודקאסטים קצרים וממוקדים יעשו את העבודה • בלי טפיחה עצמית, נטו מקצועיות – והכי חשוב: עניין וערך אמיתי לקהל היעד

צחר רותם 03.02.2020
דורון גרסטלר, מנכ"ל פריון / צילום: תמר מצפי

מניית פריון זינקה מעל -7% בעקבות דיווח על שיתוף-פעולה בתחום הפרסום הדיגיטלי

חטיבת הפרסום שלה, אנדרטון, חתמה על הסכם לשת"פ בלעדי עם TVadSync, מהמובילות מארה"ב בניתוח נתוני צפייה בטלוויזיה

שירי חביב-ולדהורן 10.12.2019
שיווק על ידי משפיענים / אילוסטרציה: שאטרסטוק

"מנהלי שיווק מצייצים" בחרו: ynet האתר מועדף לפרסום במגזר הכללי, "גלובס" בכלכלי

כך עולה מסקר משותף של קבוצת הפייסבוק "מנהלי שיווק מצייצים" וחברת המחקר Segmanta • "גלובס" מוביל בהעדפה של המפרסמים לפרסום מתוך כלל האתרים הכלכליים: 25.9% ממשתתפי הסקר ציינו כי יפרסמו בו בשנה הבאה

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2019
מאשה דשקוב - צילום: ליאת מנדל

מיזם חדש: פלטפורמה לשיתוף מידע בנושאי דיגיטל, שיווק ופרסום

מאשה דשקוב, מייסדת ומנכ"ל בית הספר למקצועות הדיגיטל Digitalent, ואסף וענבר דותן, הבעלים של חברת הייעוץ BO Business Online, חברו למיזם טכנולוגי של שיתוף מידע הנקרא Update Club

ענת ביין-לובוביץ' 24.11.2019
משפיענית, אילוסטרציה / צילום: שאטרסטוק

פייסבוק השיקה בישראל מערכת לניהול משפיענים

פייסבוק העלתה אתמול פוסט שקורא לגולשים בישראל להצטרף למערכת שתוכל להפגיש בין חברות פרסום ותוכן לבין משפיענים • העבודה עם מערכת המשפיענים של פייסבוק אמורה להציע למפרסם התנהלות שונה מזאת הקיימת עם חברות המשפיענים

ענת ביין-לובוביץ' 04.10.2019
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי

האם המיזוג בין טאבולה ואוטבריין יאושר ברשות התחרות?

המיזוג עליו הכריזו אתמול שתי חברות המלצות התוכן לא הפתיע בכירים בענף הפרסום והדיגיטל, שראו בכך חיבור עסקי מתבקש • אך בצד ההבנה של ההיגיון הכלכלי מאחורי המהלך, התעוררו גם סימני שאלה לגבי ההשלכות שיהיו למהלך כזה על הכנסות אתרי התוכן בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 04.10.2019
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי

מלחמת האגו הגיעה לסופה עם המיזוג ההכרחי בין אאוטבריין וטאבולה

לחיבור המתבקש בין שתי חברות המלצות התוכן יש היגיון עסקי ברור: טאבולה ואאוטבריין מציעות בדיוק את אותו המוצר בשוק שסובל מתחרות שרק הולכת ומחריפה • המיזוג עשוי לאפשר לשתי החברות הזדמנות הוגנת מול פייסבוק וגוגל, אך הוא גם בשורה רעה לאתרי התוכן הישראליים

ענת ביין-לובוביץ' 03.10.2019
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי

שתיים הופכות לאחת: טאבולה ואאוטבריין הישראליות מתמזגות

שתי חברות המלצת התוכן, טאבולה ואאוטבריין, מתמזגות לחברה אחת, בעסקה במסגרתה אאוטבריין תקבל 250 מיליון דולר ו-30% ממניות החברה הממוזגת, וטאבולה תחזיק ב-70% הנותרים

יסמין יבלונקו 03.10.2019
משרדי דיגיטל/  צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

תעשייה על פרשת דרכים: "רוב משרדי הדיגיטל יגוועו וייסגרו"

משרדי הדיגיטל הקטנים היו חוד החנית של החדשנות בפרסום • הלקוחות נהרו אליהם, ורובם קיבלו הצעות רכישה ממשרדי פרסום מסורתיים שחיפשו לחדור לעולם החדש • ואולם לאחרונה הודבק הפער ויצר עבורם איום קיומי • בכיר בענף: "כמה כבר אפשר להרוויח מתקציב של 2-3 מיליון שקל מגוגל ופייסבוק?"

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 331 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988