פרסום דיגיטלי בחדשות - עמוד 10

סוכן חדשות
 
אודי פרידן / צילום: אריק סולטן
"גוגל ופייסבוק יחד לוקחים יותר מ-55% מהפרסום הדיגיטלי"
כך אמר אודי פרידן, מבעלי ראובני-פרידן, בכנס EffecTV של תעשיית הטלוויזיה והפרסום ■ אמיר גיא, מנכ"ל אדלר-חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום: "הטלוויזיה זה המדיום הכי חזק, ובו מפרסמים צריכים להיות"
  
 
מטומי / צילום: גיא אסיאג בלום
גידול של 14% בהכנסות מטומי; הרווח הנקי צנח בכ-26%
הרווח הנקי הסתכם בכ-7.2 מיליון דולר ■ תחום המובייל תרם בשנה החולפת 28.9% מכלל ההכנסות של מטומי והסתכם ב-78.2 מיליון דולר
  
 
עמית אוחיון / צילום: איל יצהר
"אמרתי 'לא ננצח את גוגל, אבל נעשה להם מרד פה בפרובינציה'"
ILX החליטה להחזיר את הכוח לפאבלישרים המקומיים והקימה בורסה שמספקת למפרסמים מידע על הגולשים מאתרים כמו זאפ ו-144 ■ עמית אוחיון, אחד המייסדים, מדבר על המודל העסקי שעומד מאחורי החברה, מסביר למה פרסום לא מתבטא בהקלקה ותוקף את ניגוד האינטרסים של גוגל
  
 
שיווק דיגיטלי / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סבב שינויים בצמרת חברות הדיגיטל GO ואטומי
עמית שגיא מונה למנכ"ל GO ■ גלעד נחום, שותפו של אדיר רגב ב-GO ב-8 השנים האחרונות, עובר לנהל את החברה-האחות אטומי שיווק דיגיטלי, ביחד עם אריאל בורטניק, המנכ"ל בפועל
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
הפרסום בדיגיטל יזנק, אך הצרכנים לא יוותרו על המדיה המסורתית
כך עפ"י תחזית של PwC Isreal ■ ההכנסות מפרסום בעיתונות המודפסת עדיין יהוו את עמוד השדרה של הגופים העיתונאיים בארץ ■ הפרסום באינטרנט יהפוך לקטגוריה הצומחת ביותר ■ הצמיחה בשירותי הווידאו בטכנולוגיית OTT תטלטל את תעשיית הטלוויזיה בישראל
  
 
עידן קטלן, תומר גפני ונדב ברנדשטטר / צילום: יח"צ
"אנחנו יכולים להציל את עולם העיתונות ולהחזיר לו את היוקרה"
גופי המדיה מאבדים מדי שנה עשרות מיליארדי דולרים כתוצאה משימוש בחוסמי פרסומות ■ UntouchableAds הישראלית פיתחה מערכת שמתריעה בפני בעלי האתרים על שימוש בחוסמי פרסומות ומספקת פתרונות טכנולוגיים כדי להילחם בהם
  
 
גוגל לוגו חדש / צילום: יחצ
ביטול מודעות בעמוד החיפוש בגוגל ייקר את הפרסום?
הנפגעות העיקריות יהיו החברות הקטנות, שמהן ענקית החיפוש התחילה דרכה
  
 
טוויטר לוגו / צלם: יחצ
טוויטר משיקה פורמט פרסום חדש - שיופיע מיד עם הכניסה אליה
המוצר, ששמו "First View", נראה כמו הגרסה של טוויטר לפרסומת בלעדית שמוצגת בעמוד הבית ■ מותג אחד בלבד יקבל את הזכויות ל-First View במשך 24 שעות, ולכל גולש היא תוצג פעם אחת
  
 
תמיר יודלביץ / צילום: איל יצהר
תמיר יולביץ' במו"מ להקמת סוכנות דיגיטל עם ברוקנר-יער-לוי
הפרסומאי נפרד מהשותפות עם אתר "עכבר העיר אונליין", מוכר את מלוא מניותיו במשרד הפרסום הדיגיטלי d-say, פורש מתפקיד המנכ"ל המשותף ויוצא לדרך חדשה
  
 
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק
גם המפרסמים עושים לייק: עלייה במחיר ובנפח המודעות בפייסבוק
80% מהפרסום מתבצע במכשירים ניידים ולכן מופיע בפיד ולא בצד המסך ■ גוגל מצליחה להתחזק כשער כניסה לאתרים אחרים, ובמחצית השנייה של 2014 גילחה 4% מהנתח של פייסבוק
  
 
קורס ב Digitalent / צילום: תמר מצפי
דיגיטלית ברמת שפת אם: מנהלי השיווק נאבקים על הרלבנטיות
מייסדת ביה"ס Digitalent להכשרה בתחום הדיגיטל: "מנהל שיווק במקרה הטוב פותח גוגל אנליטיקס פעם בחודש. במציאות של היום כבר אי-אפשר לנהל את זה מלמעלה, בלי להבין מה קורה ועל מה יוצא הכסף"
  
 
שירותי בריאות כללית לוגו מעודכן
טוויסטד זכתה מחדש במכרז הדיגיטל של קופ"ח כללית
אף שמדובר בתקציב דיגיטל משמעותי יחסית, רוב הגופים המשמעותיים בשוק הפרסום בחרו לא לקחת בו חלק
  
 
פרופ' סקוט גאלוואי / צילום ארכיון: DLD
"פרסומות זה מסריח. הן הופכות למס שרק עניים משלמים"
פרופ' סקוט גאלוואי נתן את ההצגה השנתית שלו בכנס DLD - לאן הולך עולם הדיגיטל ■ השורה התחתונה: השליטה של אפל, גוגל אמזון ופייסבוק לא תיפגע
  
 
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
העוגה לא תופחת: ההוצאות לפרסום עלו ב-4% בלבד ב-2015
הפרסום בדיגיטל עושה היסטוריה ולראשונה מזנק מעל העיתונות, שממשיכה להיחלש ■ הטלוויזיה עדיין מהווה את המדיום שאליו מופנית רוב ההוצאה לפרסום בארץ ■ הרדיו רושם עלייה זו השנה השלישית ברציפות
  
 
דאטה / איור: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מהפכת הדאטה מגיעה לענף הפרסום והשיווק המקומי
הבשלה טכנולוגית לצד השקעות ויוזמות של שחקנים מקומיים הופכות את השיווק מבוסס הנתונים ללהיט של ענף השיווק והפרסום בארץ ■ בדרך יצטרכו גופי המדיה, משרדי הפרסום והמפרסמים לעבור שינוי תודעתי וארגוני
  
 
 אילן פלד, דניס /צילום:רון קדמי
הפרסום ב-2015: ישראלי, מוטה מחיר והרבה יותר דיגיטלי
אחרי שנים שבהן בעיקר דיברו על זה, אפשר להכריע שהשנה הדיגיטל עלה מדרגה משמעותית ■ ההשפעה שלו ניכרת לא רק על תמהיל הפרסום, אלא גם על אופן החשיבה של ניהול קמפיינים, על הקריאייטיב ועוד
  
 

<    34567891011121314151617    >

   נמצאו 325 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988