פרסום דיגיטלי בחדשות - עמוד 12

סוכן חדשות
 
פייסבוק
מנהלי פרסום בארה"ב מעדיפים את פייסבוק ופינטרסט
כך עולה מסקר של eMarketer בארה"ב, שבחן מהן הרשתות החברתיות היעילות ביותר לפרסום
  
 
אינסטגרם / צילום: יחצ
כיצד מותגים צריכים להשתמש באינסטגרם כדי לפנות לצעירים?
אינסטגרם פתחה את פלטפורמת הפרסום בישראל, וזו הזדמנות מצוינת להבין כיצד מותגים יכולים לנצל את הרשת החברתית הזו כדי לפנות לצעירים ■ הנה כמה כללים חשובים שיעזרו לכם לדבר אינסטגרמית שוטפת
  
 
שירותי בריאות כללית
שירותי בריאות כללית מנהלת מכרז על תקציב הדיגיטל
למרות שמדובר בתקציב דיגיטל משמעותי יחסית, רוב הגופים המשמעותיים בשוק הפרסום בחרו לא לקחת בו חלק, בין היתר על רקע הערכות כי בכללית מעוניינים להמשיך את ההתקשרות עם טוויסטד
  
 
שחף בר גפן / צילום: איל יצהר
שחף בר גפן היה בכלוב זהב - והצליח לצאת
"אחוז המצליחים נמוך, כי אחוז המתחילים נמוך. רוב האנשים עסוקים כל הזמן בלהתארגן, ובינתיים הדברים קורים במקום אחר", אומר שחף בר גפן, בעלי סוכנות המדיה הדיגיטלית מהגדולות בישראל, שמנהלת מאות קמפיינים דיגיטליים, מ-BMW ועד בקרדי ■ מיוחד ל"ליידי גלובס"
  
 
בן קרסון / צילום: רויטרס
בזכות הדיגיטל: המועמדים האנונימיים בארה"ב עוקפים את המוכרים
בחירות 2016 בארה"ב מוכיחות שהפוקוס של הקמפיינים הפוליטיים עובר לדיגיטל ■ מדיה חברתית, מסרונים וסרטונים ביו-טיוב מאפשרים כיום גם למועמדים הצנועים יותר להוביל בסקרים
  
 
ניו יורק טיימס
"ניו-יורק טיימס": נכפיל את ההכנסות מהדיגיטל ב-4 השנים הקרובות
לעיתון יש כיום יותר ממיליון מנויים משלמים בדיגיטל
  
 
שם: אינטרנט עם ערך מוסף קרדיט: שאטרסטוק.גדעון אוזן  / איור: גיל ג'יבלי
גדעון אוזן
חוסמי ההכנסות
מה צריכים לעשות אתרי האינטרנט במאבק מול חוסמי הפרסומות?
לא ברור מתי, אבל זה לבטח קרה: התוכנות לחסימת פרסומות חדלו להיות אביזר "קולי", שנמצא בשימוש של כמה גיקים בלבד. כפי שדברים מתגבשים ב...המשך
  
 
מארק צוקרברג / צלם: רויטרס
תחרות מול גוגל: פייסבוק משיקה מודעות לאיסוף לידים
הכלי הפרסומי, שנפתח לכלל העסקים שרוצים להגיע ללקוחות חדשים, ימנע מהגולש לעבור לאתר נחיתה חיצוני והכי חשוב - יכלול כבר את הפרטים המזהים שלו מפייסבוק, במקום שיצטרך להקליד אותם לפני שהוא שולח אותם לבית העסק
  
 
האריס דיאמונד מנכל ויור מקאן העולמית/ צילום: מקאן, ניו יורק
מנכ"ל מקאן העולמית טוען שבעידן הדיגיטל הפרסום רק צומח
לא פשוט להיות האריס דיאמונד, מנכ"ל ויו"ר מקאן העולמית ■ לא רק שהשוק משתנה בקצב מסחרר עם פלטפורמות דיגיטליות שנולדות מדי יום, ישנה גם התדמית המרושעת שטבעה בחברה סדרת הלהיט "מד מן" ■ "אימא שלי התקשרה אליי ואמרה: 'זה נורא איך שאתם מתנהגים לאנשים'. אמרתי לה: 'אימא, זה לא אני'" ■ ריאיון בלעדי
  
 
הפרסום בדיגיטל/צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
עליית חוסמי הפרסומות: הכרזת מלחמה נגד הפרסום בדיגיטל
חוסמי הפרסומות הולכים ונהיים פופולריים, ואתרי התוכן מתחילים לחוש איום ממשי על מקור ההכנסה העיקרי שלהם ■ תרחיש האימים הוא שהצרכנים יחסמו את המפרסמים, עד שהאינטרנט החינמי יקרוס בהיעדר הכנסות מפרסום
  
 
לוגו אינסטגרם / צילום: יחצ
אינסטגרם נפתחת לפרסום בישראל: מה הפוטנציאל למפרסמים?
פייסבוק הודיעה על הרחבת האפשרות לפרסם באינסטגרם ב-35 מדינות, כולל ישראל ■ האם למהלך יש פוטנציאל להגדיל משמעותית את נתח הפרסום ברשתות החברתיות בארץ, ומה חושבים המפרסמים על הפלטפורמה?
  
 
לוגו אינסטגרם / צילום: יחצ
אינסטגרם תציג פרסומות - גם למשתמשים בישראל
פייסבוק הודיעה על הרחבת האפשרות לפרסם באינסטגרם לכ-30 מדינות ■ קוקה-קולה, בזק, P&G, שטראוס ועדיקה יהיו המפרסמים הראשונים
  
 
לוגו אינסטגרם / צילום: יחצ
אינסטגרם משנה את חוקי הפורמט: האם זו הזדמנות למפרסמים?
אינסטגרם תאפשר להעלות תמונות וסרטונים בפורמטים חדשים שצפויים להקל על המפרסמים, אבל מומחי שיווקי מזהירים כי הגולשים בפלטפורמה לא יקבלו בברכה קמפיינים שנעשו לפורמטים אחרים
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
ב-2016 הפרסום בדיגיטל יעבור את הפרסום בטלוויזיה
מחקר מיוחד של PwC Israel משרטט את התחזיות בשוק המדיה והפרסום ■ גופי עיתונות שישכילו לייצר פלטפורמה דיגיטלית ממותגת ומכניסה, יוכלו לשרוד את הירידה הצפויה בפרסום בפרינט
  
 
משתתפי הפאנל הקקריאייטב הטכנולוגי של העולם החדש / צילום:תמר מצפי
"המהפכה הטכנולוגית לא פחות חשובה מהמהפכה התעשייתית"
איך מתמודדים עם האתגר הדיגיטלי? פאנל של אנשי שיווק ופרסום בוועידת MAD התמודד עם השאלה - וקבע כי אנשי שיווק שלא יבינו את העולם הדיגיטלי כבר לא רלוונטיים בתחום
  
 
ג'ון קרני - סמנכ"ל דיגיטל MCCANN EUROPE/ צילום: איל יצהר
בכיר במקאן: "האם העולם הדיגיטלי הוא רק לתקשורת?"
ג'ון קרני, ראש הדיגיטל במקאן אירופה, התייחס לפערים הקיימים בין הטכנולוגיה לבין המוצרים שבהם אנו משתמשים: "זה נקרא 'גמדות דיגיטלית' - כאשר הדיגיטל והחברה מתפתחים באופן מהר יותר משאנחנו רגילים לו
  
 

<    5678910111213141516171819    >

   נמצאו 325 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988