פרסום דיגיטלי בחדשות - עמוד 13

סוכן חדשות
 
Wix בתוך פייסבוק / מתוך פייסבוק
משתמשי Wix יוכלו ליצור קמפיינים בפייסבוק: "כלי שיווקי אדיר"
במסגרת שיתוף-הפעולה ניתן יהיה להסב ניוזלטרים שיוצרו באמצעות Wix לקמפיינים בפייסבוק
  
 
גבי אטל ורן ברקן / צילום:ראובן קסטרו ועינת לברון
שת"פ חדש: גבי אטל מקים עם רן ברקן סוכנות דיגיטל
אטל פרש לאחרונה מזניט מדיה, וברקו הוא מחלוצי הדיגיטל בישראל ובעלי חברת המדיה NEXT IN
  
 
תמר רשף / צילום: איל יצהר
"סטארט-אפים וטכנולוגיה הם המקום הטבעי למשרד פרסום"
תמר רשף, סמנכ"לית פיתוח עסקי באדלר-חומסקי, משקיעה רק ב-3-5 סטארט-אפים בשנה, אבל פוגשת 300, ולחלק מהם היא פותחת דלתות מול חברות מסחריות בארץ ובחו"ל ■ כתבה אחרונה בסדרה "החיים בדיגיטל"
  
 
הדס גרוסמן / צילום: איל יצהר
"הטכנולוגיה היא לא המהות, אבל היא כלי הכרחי בשיווק"
הדס גרוסמן, מנכ"לית Mint, זרוע הטכנולוגיה של פובליסיס ישראל, מאמינה שהטכנולוגיה היא האמצעי להגיע לצרכן בצורה מתמשכת ולתת לו ערך
  
 
גלישה באינטרנט, מיילים / צילום: שאטרסטוק
הוצאות הפרסום בדיגיטל בארה"ב יגיעו השנה ל-60 מיליארד דולר
הרשתות הקמעונאיות הן המפרסמות הגדולות בתחום ■ הפרסום בווידיאו יגיע השנה לכ-8 מיליארד דולר
  
 
גיא שמחון/ צילום:איל יצהר
"בעוד 10 שנים לקנות מדיה לפי משקי-בית ייראה פרימיטיבי"
למרות הפופולריות של תחום הפרפורמנס, גיא שמחון, מוותיקי הדיגיטל, חושב שהריצה לבורסות פרסום ולקמפיינים מבוססי לידים היא מיותרת ■ אז איפה העתיד? בקמפיינים שמבוססים על דאטה
  
 
אינטרנט / צילום: shutterstock
"יש ביקוש יתר של כ-30% לפרסום בווידיאו באינטרנט"
יותר ויותר גולשים נוטים להעדיף תוכני וידיאו על פני טקסט ■ האתרים המובילים בישראל דאגו להצטייד בווידיאו זמין כדי לעמוד בביקוש של המפרסמים, אך עדיין יש מחסור בשטחי פרסום לווידיאו ■ כמה כסף נשאר בחוץ?
  
 
הקמפיינים למאזדה ולנורופן/ צילום מסך
"אפשר כבר להשתמש בדיגיטל כמדיה עיקרית בקמפיין"
מאזדה ונורופן העלו באחרונה קמפיינים רחבים, אבל לא קנו אף ספוט בטלוויזיה ■ האם המפרסמים הגדולים מתחילים להישען בעיקר על הדיגיטל, והאם ניתן להגיע בדיגיטל לחשיפה דומה לזו שבטלוויזיה?
  
 
אמיר וייס / צילום:איל יצהר
"במשרדי הפרסום כאן לא מבינים שהם לא מבינים בדיגיטל"
אמיר וייס חזר ב-2007 לקבוצת מקאן עם מטרה ברורה: לפתח את זרוע המדיה בדיגיטל ולצאת לשוק הבינלאומי ■ הדרך לשם עברה ברכישת חברת סקינדו ■ כתבה ראשונה בסדרה על אנשי פרסום בולטים בתחום הדיגיטלי
  
 
גיא בר / צילום: יחצ
מנהלי דיגיטל חדשים למשרד הפרסום y&r ישראל
y&r מינה את אייל טל ושחר נחשוני למנהלי הדיגיטל ■ גם משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס מגייס מנכ"ל חדש: רפי יער
  
 
עומר זייגרמן / צילום: יחצ
Predictive Marketing - עתיד השיווק?
בכלכלה התחרותית של ימינו, ניחוש מלומד ומדדי שיווק מסורתיים כבר אינם מספיקים ■ על המשווקים הדיגיטליים נגזרת החובה לחזק ולשדרג את המערכות הקיימות במערכות חדישות עבור פיתוח עסקי וניצול הזדמנויות, שלא היו קיימות בעבר
  
 
יוסי לובטון /  צילום: יוסי כהן
"כל משרדי הפרסום רוצים דיגיטל, כי הם מדממים לקוחות"
מהפכת הדיגיטל השנייה כבר כאן, ובדומה לראשונה היא תופסת את רוב משרדי הפרסום לא מוכנים ■ מה יקרה למי שיישאר מאחור? "כרגע עוד אפשר להאכיל את הלקוחות בבולשיט, אבל זה עניין של זמן עד שזה יתפוצץ בפנים"
  
 
סלולר / צילום: שאטרסטוק
ארה"ב: ההוצאות על פרסום במובייל צפויות לזנק השנה ב-50%
eMarketer: הוצאות הפרסום במובייל צפויות להגיע השנה ל-28.7 מיליארד דולר בארה"ב, לעומת 19.2 מיליארד דולר אשתקד
  
 
יוסי ארז / צילום: יחצ
אחרי כשנה וחצי: מנכ"ל מקאן דיגיטל, יוסי ארז, התפטר
את תחום הדיגיטל בקבוצת מקאן יוביל מעתה מאור חן, אך טרם נקבעה מתכונת הפעילות
  
 
מומו הפרה
Web3 ו-DigTV יוצרות את גוף המדיה המוביל לילדים ולנוער
החברות מנהלות כיום את המדיה עבור אתרים מובילים בתחום כמו "מומו הפרה", "יויו", "טרולית" ועוד
  
 
מחשב סלולר אינטרנט גלישה / צילום: שאטרסטוק
שיא של כל הזמנים במספר הגולשים באתרי העיתונים בארה"ב
קומסקור: בחודש ינואר נרשמו 173 מיליון גולשים יחודיים באתרי העיתונים בארה"ב - עלייה של 19% לעומת נתוני ינואר אשתקד
  
 

<    67891011121314151617181920    >

   נמצאו 325 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988