פרסום דיגיטלי בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
גיל רוזן / צילום מסך
"אם מישהו כאן לא מתעסק בבינה מלאכותית, הוא בבעיה"
גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק וחדשנות בבזק, בוועידת MAD: "אם פעם היינו שמים את כל תקציב הפרסום שלנו בטלוויזיה ובעיתונות - זה נגמר. היום אנחנו צריכים להתמודד עם פעילות Always on" ■ הבלוגרית זוהר אוריין: "אין תקופה טובה מזו להשפיע על התנהגויות של אנשים"

 

  
 
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
פרסומות מותאמות אישית בטלוויזיה: מפנטזיה למציאות
הטלוויזיה הפרגורמטית היא כבר הרבה מעבר למוצר עתידני ורחוק - היא כבר כאן
  
 
גיא סעד / צלם: יחצ
"החלק של הדיגיטל בתחרות האפ"י - נקודת מפנה בענף הפרסום"
כך אומר גיא סעד, מנכ"ל גרייט דיגיטל שזכתה בפרס פלטינום על קמפיין לקליק של יוניליוור ■ אמיר גיא, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומנכ"ל אדלר-חומסקי, הזוכה הגדול של הערב: ניכר שגם משרדי הפרסום וגם המפרסמים מפנימים את מהפכת העידן הדיגיטלי
  
 
אאוטבריין לוגו / צילום: יחצ
חברת המלצת התכנים אאוטבריין מקצצת 4% מכוח האדם שלה
החברה מוותרת על חלק מהכלים שנועדו לסייע לעורכי אתרים, ומתמקדת במסחר אוטומטי במדיה - באמצעות תוכנה
  
 
אולם תצוגה היברידי של קרסו / צילום: יחצ
העברת המוקד השיווקי לדיגיטל לא פוסחת על ענף הרכב
השיווק בענף הרכב הישראלי הפגין עד כה חסינות רבה בפני שינויים ושומר אמונים לשיטה המוכרת (והיקרה) של אולמות התצוגה הפיזיים ■ אבל המהפכה הטכנולוגית שמטלטלת כיום את תעשיית הרכב העולמית לא פוסחת גם עלינו
  
 
אבי בן טל/ צילום: ירון ברנר
ynet נפרד מארטימדיה: ישווק פרסום בווידאו בעצמו או ע"י גוגל
אנשי ynet הודיעו על החלטתם לארטימדיה כבר בסופ השבוע האחרון, אך הפרישה תתרחש באופן מעשי מחודש אוגוסט ■ מה השתבש?
  
 
מתוך קמפיין של משרד התיירות / צילום מסך מיוטיוב
לפ"מ נערכת למכרז על תקציב רכישת המדיה הדיגיטלית
לפ"מ נחשבת לאחד המפרסמים הגדולים בדיגיטל, שהוצאתה השנתית מוערכת ב-60-80 מיליון שקל - רובם מופנים לגוגל ולפייסבוק ■ בלפ"מ פנו לאחרונה לשתי החברות והתייעצו עמן כיצד לנהל מכרז כזה
  
 
סקרים של פלייבאז / צילום מסך
פלייבאזז ואפסטר יציעו בישראל שילוב של פרסומות בתוכן
פלטפורמות התוכן האינטראקטיבי יציעו למפרסמים ולפבלישרים לשלב פרסומות, בהן פרסומות וידאו, בסקרים ובחידונים שלהן ■ שתי החברות מנהלות מגעים עם חלק מהפבלישרים המקומיים לגבי אפשרות להתקשרות בלעדית
  
 
mapp
גרייט תשמש נציגה רשמית בארץ של חברת הטכנולוגיה Mapp
גרייט דיגיטל תשווק את המערכת של Mapp, המייצרת מוצרים מבוססי דאטה, ותציע ללקוחות את האפשרות להשתמש בנתונים שנאספו כדי להפוך אותם למהלכים שיווקיים ופרסומיים
  
 
יוטיוב. ביטחון בכוחה של החברה או אטימות? / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
למרות הקפאות הקמפיינים בעולם: גוגל העלתה מחירים ביוטיוב
הסערה סביב שידור פרסומות לצד תכנים פוגעניים ביוטיוב לא מנעה מהחברה להעלות את מחירי עסקאות המדיה ב-10%-15% מ-1 באפריל
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
"יצרנו מודל חדש של פרסום שבו החוויה היא הפרסומת"
הסטארט-אפ Winni פיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן חווייתיים, וגולת הכותרת – זכייה בפרסים בזמן אמת
  
 
7 עופר דרוקר / צלם: איל יצהר
מנכ"ל מטומי עופר דרוקר פורש מתפקידו
דרוקר יוחלף ע"י סמנכ"ל הכספים והתפעול, שגיא נירי
  
 
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
ארטימדיה תציע טרגוט על בסיס נתונים מרשתות סלקום ופלאפון
רשת הפרסום תשלב דאטה של הסטארט-אפ BehavioReal, האוסף נתוני גלישה ממנויים סלולריים תוך שיתוף פעולה עם המפעילות, מנתח אותם ובונה קבוצות מפולחות המיועדות לפרסום שני סוגי דאטה הנחשבים לאיכותיים יותר הם אלה המצויים בחברות כרטיסי האשראי ובחברות סלולר
  
 
בחירת משרד הדיגיטל המתאים לחברה שלכם / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
10 הטעויות הנפוצות בחיפוש עבודה בדיגיטל
אל תשמיטו ■ אל תלעיגו ■ אל תפיצו בספאם ■ שימרו על הלימה עם פרופיל הלינקדאין ■ ומה השש הנותרות?
  
 
מדליקים שוב את הטלויזיה / איור: shutterstock
מדליקים שוב את הטלוויזיה: הפרסום במסך הקטן עושה קאמבק
אחרי שנים לא מעטות שבהן תקציבי הפרסום הועברו מהטלוויזיה לדיגיטל, מתחילה להסתמן תופעה הפוכה ■ קווים לדמותו של הקאמבק הטלוויזיוני המפתיע
  
 
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
שקיפות: ארטימדיה תאפשר ביקורת צד שלישי על נתוני הקמפיינים
מנכ"ל ארטימדיה, גל תורג'מן, ללקוחות: "אנו בתהליך אינטגרציה מתקדם עם חברת MOAT, שאוכפת סטנדרטים בינלאומיים של מדידה ופיקוח"
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 325 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988