עמוד הבית > תגיות כלליות > פרסום דיגיטלי

פרסום דיגיטלי בחדשות

סוכן חדשות
 
מטה גוגל בקליפורניה / צילום: שאטרסטוק
מהפכת השופינג: מנוע הקניות של גוגל נכנס לישראל
על רקע המשבר בתחום הקמעונאות, החל מה-7 במאי יוצג לגולשים בארץ גוגל שופינג, הפיצ'ר שמציג מוצרים לרכישה בתוצאות החיפוש ומשווה מחירים ● בין המפרסמים שכבר נרשמו: עזריאלי וסופר-פארם
  
 
רכבת ישראל / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
הרכבת תשקיע 20 מיליון שקל בהקמת מסכי פרסום דיגיטליים
בימים אלה מתנהלים שני מכרזים: האחד לבחירת זכיין שיקים את המערכת והשני לבחירת זכיין שישווק את הפרסום
  
 
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק
פייסבוק אומרת שהיא דואגת לגולשים ובדרך פוגעת במפרסמים
פרשת דליפת המידע בפייסבוק הביאה אותה לחישוב מסלול מחדש בכל הנוגע למדיניות הפרסום שלה ● התוצאה: מכת מוות למפרסמים קטנים שכל פעילותם התמקדה בקידום דרך פייסבוק, בלי תשתית עצמאית מבוססת מספיק
  
 
מטה גוגל בקליפורניה / צילום: שאטרסטוק
YouTube מגבילה את הגשת הפרסומות לצדדים שלישיים
המשמעות של המהלך בפועל הוא כי מסוף מאי כל מפרסם או חברת מדיה שירצו להציג פרסומות ביוטיוב באירופה, יצטרכו לעשות זאת באמצעות מערכות ההגשה של גוגל בלבד
  
 
אמיר גלייט / צילום: יחצ
PwC חותכת ב-17% את תחזית הצמיחה של הפרסום באינטרנט
לפי פירמת הייעוץ הגלובלית, קשיים במדידת האפקטיביות והעדפה של צרכנים לפלטפורמות ללא פרסום מובילים לירידה בביקוש לפרסום דיגיטלי בכל העולם ● למרות ההתפכחות, הפרסום הדיגיטלי ימשיך לצמוח, ושיעורו יעמוד ב-2021 על 47% מכלל עוגת הפרסום העולמית
  
 
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
פייסבוק מגבילה פרסומאים לייצר מראש אומדן וזיהוי קהלים
חברות מדיה ודיגיטל גילו בימים האחרונים כי הרשת החברתית כבר לא מאפשרת לדעת את גודל הקהלים המותאמים אישית ואת פוטנציאל החשיפה אליהם ● ככל הנראה, מדובר בניסיון של פייסבוק להתמודד עם פרשת חשיפת המידע על 51 מיליון משתמשים ע"י קיימברידג' אנליטיקס
  
 
מארק פריצ'רד / צילום: רויטרס, Neil Hall
המפרסמים מאוכזבים מהדיגיטל, אבל הוא כאן כדי להישאר
פרוקטר&גמבל קיצצה מאות מיליוני דולרים מהפרסום בדיגיטל, והיא לא היחידה ■ אין צורך להתחיל בהספדים
  
 
קמפיין יס / צילום מסך
שובם של המפרסמים: הטלוויזיה חוזרת למשחק
הדיגיטל איבד מזוהרו בעקבות בעיות מדידה, אמינות וחשש לערך המותג, והטלוויזיה הייתה שם כדי להחזיר לעצמה את כבודה האבוד ■ הפיצול בערוץ 2 עורר את שוק הפרסום, למרות שזה לא מעודד את הערוצים עצמם, שמתמודדים עם עלויות הפקה גדולות ■ השאלה שנותרה - האם מדובר בשינוי מגמה או רק בעצירה של הנפילה? ■ כתבה זו התפרסמה במוסף פירמה של ״גלובס״ שהופק בשיתוף פעולה מסחרי עם ״קשת״
  
 
אלון ברנר
מנכ"ל K Logic אלון ברנר פורש מתפקידו
ברנר, שחתום על הפיכת משרד הפרסום לגדול והמשפיע בתחום הפרסום הדיגטלי מבוסס הביצועים, יפרוש תוך חצי שנה ■ עדיין לא ידוע מי יחליפו
  
 
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
פרפל אינטראקטיב זכתה בתקציב הרשתות של התעשייה האווירית
פרפל אינטראקטיב תקבל ריטיינר של כמה אלפי שקלים מדי חודש כדי לקדם את פרסומי התעשייה האווירית ברשתות החברתיות בישראל ובחו"ל
  
 
פרסום/ צילום שאטרסטוק
סלקציה בשוק הפרסום: "מעלימים מהדף ערבים שעושים לייק"
מפרסמים רבים מחפשים דרכים להגביל את החשיפה של תוכן ממומן בפייסבוק לערבים ■ "זו גזענות. תתרכזו בלעשות פילוח טוב שנוגע למוצר, לא לקהל היעד"
  
 
תום פוטש / צילום: ואדים טיפליצקי
"הניסיון שלי בפרסום דיגיטלי התחיל כבר כשהייתי בן 13"
תום פוטש, דאטה אנליסט במטומי, מספר אודות הטרנדים החמים בעולם הפרסום, וכיצד לימודי הפסיכולוגיה מסייעים לו ■ "במדעי החברה צריך יותר כלי מחקר וסטטיסטיקה כדי לדעת מה נכון ומה לא"
  
 
מארק צוקרברג / צילום: רויטרסאלי ציפורי / איור: גיל ג'יבלי
אלי ציפורי
האינטרסים העסקיים מאחורי ההפחדות מפני גוגל ופייסבוק
אנשי תקשורת, אויבים מרים בשגרה, התאחדו במכתב משותף נגד הפניה של תקציבי פרסום מלפ"מ לגוגל ופייסבוק. מה עומד מאחורי זה? ■ פרשנות
1. בשבוע שעבר התאחדו כל האויבים בתקשורת הישראלית למפגן יוצא דופן ודי מוזר, בלשון המעטה, של אחדות דעים. על מכתב משותף היו חתומים אב...המשך
  
 
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק
שי אלמגור עוזב את אדלר-חומסקי לטובת ניהול מקאן טק
אלמגור, שסומן כמי שעשוי להוביל בעתיד את אדלר-חומסקי, עוזב לטובת תפקיד מנכ"ל מקאן טק ■ החברה תתמחה בנישת הפרסום הדיגיטלי, תחום שנשלט בידי מספר מצומצם של שחקנים שאינם מהמשרדים המסורתיים
  
 
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר
לפ"מ תפרסם מכרז דיגיטל נוסף בהיקף 30-40 מיליון ש'
פורום אתרי האינטרנט הישראליים יוצא נגד הקצבת כ-70 מיליון שקל ע"י לשכת הפרסום הממשלתית לפרסום בגוגל ובפייסבוק: "אפליה בוטה של אתרי התוכן המקומיים"
  
 
מארק צוקרברג / צלם: רויטרס
פייסבוק לא תאפשר פרסום אופציות בינאריות ומטבעות דיגיטליים
הרשת החברתית הודיעה על אימוץ מדיניות פרסום חדשה, במסגרתה לא תאפשר פרסום המקדם מוצרים פיננסיים מפוקפקים ■ מדיניות זו תיושם בכל הפלטפורמות שבבעלות פייסבוק, לרבות אינסטגרם 
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 287 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 18